Irene Øygard

Autorisasjon (1994)

Irene Øygard er en av 10 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Irene Øygard

Solid og engasjert

Genuint interessert i pasienten sitt beste.
Alltid imøtekomande og legg vekt på grundige avklaringar, og finn fram til gode løysingar framover.

En fantastisk dyktig lege

Har hatt Irene som fastlege i 9 år.
Føler meg alltid godt ivaretatt. Grundig og flink, tar seg god tid til pasientene sine. Står på for at pasientene skal få den hjelpen de har behov for. Samtidig som hun respektere pasientene sine.
Irene viser omsorg og medfølelse til pasientene sine ved følsomme temaer. Har bosatt meg i en annen kommune, men har valgt og beholde hun som fastlege. Fordi, jeg har tidligere hatt andre fastleger og det er ikke til å sammenligne.
Trenger du en lege som vil det beste for deg uansett hva, er Irene fastlegen du bør velge!

Dyktig

Jeg har hatt Irene i mange år, å er utrolig fornøyd!
Hun gir seg ikke før hun vet hva som feiler deg, ringer deg for å høre hvordan det går osv.
Jeg har dessverre trengt endel lege timer, men føler at jeg blir tatt på alvor, å jeg stoler 100% på hennes vurderinger!

Vil aldri bytte fastlege

Stor tillit til fastlegen. Gjensidig respekt

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og har bare godt å si om vedkommende. Jeg bestiller time en gang i året for sjekk, og tar ellers kontakt ved påkommende tilfeller. For hver gang føler jeg at jeg blir godt mottatt og vi forstår hverandre godt.

Ikke min favoritt

Tilsynelatende hyggelig og hjelpsom, men kan bli svært ufin i måten å møte pasienten på. Dette er ingen lege man kommer til med personlige problemer, siden legen ikke innehar så mye forståelse eller sympati. Legen er nok best i tilfeller der man ikke har så mye følelser involvert og som er lett å finne en medisink behandling for. Er saken din mer diffus anbefales ikke denne legen.