Irene Øygard

Fagernes Legesenter Kvinne, 51 år

Autorisert1994
Ledige plasser 5 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes
Irene Øygard er en av 9 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Irene Øygard

Dyktig

Jeg har hatt Irene i mange år, å er utrolig fornøyd!
Hun gir seg ikke før hun vet hva som feiler deg, ringer deg for å høre hvordan det går osv.
Jeg har dessverre trengt endel lege timer, men føler at jeg blir tatt på alvor, å jeg stoler 100% på hennes vurderinger!

Vil aldri bytte fastlege

Stor tillit til fastlegen. Gjensidig respekt

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og har bare godt å si om vedkommende. Jeg bestiller time en gang i året for sjekk, og tar ellers kontakt ved påkommende tilfeller. For hver gang føler jeg at jeg blir godt mottatt og vi forstår hverandre godt.

Ikke min favoritt

Tilsynelatende hyggelig og hjelpsom, men kan bli svært ufin i måten å møte pasienten på. Dette er ingen lege man kommer til med personlige problemer, siden legen ikke innehar så mye forståelse eller sympati. Legen er nok best i tilfeller der man ikke har så mye følelser involvert og som er lett å finne en medisink behandling for. Er saken din mer diffus anbefales ikke denne legen.

Dyktig og grundig, etter boka

Hyggelig, men på en svært reservert måte. Vanskelig å snakke med svært personlige ting om. Men kjemi er kjemi...

Solid

Jeg har bare gode ting å si om Irene. Hun er dyktig, jordnær og lyttende. Hun evner å forklare ting på en enkel og ryddig måte.