Helge André Langnes

Autorisasjon (2013)

Helge André Langnes er en av 9 fastleger i Sula

Siste vurderinger av Helge André Langnes

Trygg og god lege

En hyggelig og grundig lege som hører på pasienten. Veldig tolmodig, med humor og varme. Følger opp konsultasjoner og gir beskjed om tester per tlf eller melding om du måtte ønske dette.

Absolutt en lege jeg kan anbefale.

Men, stort minus for meget lang tid å vente i tlf til tider og ventetid for time om det ikke er hastetime.
Til tider er det sure/lite hjelpsomme/frekke øvrige personale som trekker ned... Noen av de er elendig på service. Dette er noe de burde ta tak i og være mer imøtekommende og service minded mot pasienter.

En bra lege

En hyggelig og grundig lege. Veldig tolmodig, med humor og varme. Flink med barn, og vi følger at han tar oss alvorlig.

Veldig fornøyd!

En barnevennelig lege med god utstråling. Han hører på pasienten uten å være arrogant og bedreviter. Bare gode erfaringer og veldig fornøyd. Absolutt en lege jeg kan anbefale.

Midt på treet

Har hatt flere leger å opplever han som midt på treet, ikke blant de dårligste men heller ikke de beste. Stort sett flink m min datter på 3 år som har vært mye syk! Også fult meg greit opp men må ofte finne frem til ting/medisiner/rettigheter på egen hånd. Men hyggelig og positiv å prate med, føler han tar meg på alvor!
Stort minus for laaaang tid å vente i tlf, meget lang ventetid for time og som regel sure/lite hjelpsomme/frekke damer i resepsjon! Elendig på service!

Bortreis på ubestemt tid

Dette er en hyggelig lege som sitter der å smiler. Uten forståelse og kompetanse til hjelpe. Mannen er totalt fraværende når han skal skrive ut resepter. Resepter til medisin som jeg har brukt i mange år greier denne mannen ikke å fylle ut riktig. Etter gjentatte oppmøter og utfylte skriv på riktig medisin greier mannen heller ikke å gjøre dette riktig.