Helge André Langnes

Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund
Helge André Langnes er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Helge André Langnes

En bra lege

En hyggelig og grundig lege. Veldig tolmodig, med humor og varme. Flink med barn, og vi følger at han tar oss alvorlig.

Veldig fornøyd!

En barnevennelig lege med god utstråling. Han hører på pasienten uten å være arrogant og bedreviter. Bare gode erfaringer og veldig fornøyd. Absolutt en lege jeg kan anbefale.

Midt på treet

Har hatt flere leger å opplever han som midt på treet, ikke blant de dårligste men heller ikke de beste. Stort sett flink m min datter på 3 år som har vært mye syk! Også fult meg greit opp men må ofte finne frem til ting/medisiner/rettigheter på egen hånd. Men hyggelig og positiv å prate med, føler han tar meg på alvor!
Stort minus for laaaang tid å vente i tlf, meget lang ventetid for time og som regel sure/lite hjelpsomme/frekke damer i resepsjon! Elendig på service!

Bortreis på ubestemt tid

Dette er en hyggelig lege som sitter der å smiler. Uten forståelse og kompetanse til hjelpe. Mannen er totalt fraværende når han skal skrive ut resepter. Resepter til medisin som jeg har brukt i mange år greier denne mannen ikke å fylle ut riktig. Etter gjentatte oppmøter og utfylte skriv på riktig medisin greier mannen heller ikke å gjøre dette riktig.

Grundig og samvittighetsfull

Jeg har følt meg svært godt ivaretatt av denne legen, som også har fulgt opp konsultasjoner.