Helge André Langnes

Autorisasjon (2013)

Helge André Langnes er en av 9 fastleger i Sula

Siste vurderinger av Helge André Langnes

Flinkeste og hyggligste jeg noen gang har møtt!

Jeg har jo hatt litt diverse å stri med, men hver gang jeg kommer til Helge så gjør han sitt beste for å hjelpe meg, leser seg opp på forhånd. Spør hvordan jeg har det. Følger meg opp, sitter tydeligvis å leser seg fram til hva det kan være selv om jeg ikke er der, for han finner alltid en løsning på mine problemer!
Jeg føler meg sett!
Jeg føler meg hørt!
Jeg føler meg respektert!
Han er utrolig dyktig i jobben sin!!!

Kunnskapsrik

Veldig kjekke, omsorgsfull og superflink lege. Er veldig fornøgd. Bare synes det er domt at ingen er til stede ved lunsj pause. Noken må no ta telefonen, og eg har gjort det slik at dei kan ringe tilbake men det skjer aldri. Nei ditta veldig fortvilande.

Trygg, forståelsesfull og kunnskapsrik

Jeg har hatt Langnes i mange år og er veldig fornøgd med han og hannes kompetanse. Jeg føler han ser meg, min hovedproblematikk er psykiatri og jeg opplever at han hører og støtter meg.

Beste legen jeg har vært med!

For en lege! Han lytter, virkelig bryr seg om pasientene, snill, interessert, omsorgsfull, og kan det han prater om! Han dømmer ikke, man føler seg trygg med han og han gjør alt han kan for at pasienten skal ha det bra og finne ut av problemet/sykdommen. Det er MYE mer enn hva jeg kan si om alle mine tidligere leger opp gjennom årene, og det har blitt en del.... Anbefaler Helge Langnes på mitt sterkeste, håper jeg får han i mange år fremover!

Anbefales

Hyggelig og vennlig lege. Opplever at han tar meg på alvor og vil hjelpe. Veldig vennlige og imøtekommende ansatte i resepsjon og laboratorium også.