Kommunelegekontoret i Sula

Stadsnesveien 9B 6030 Langevåg

Siste vurderinger av Kommunelegekontoret i Sula

Silje kan ikke beskrives med ord 😀💐

Lege: Silje Elisabeth Langnes Skrevet

Silje kan ikke beskrives med ord.
Hun er rett og slett bare en fantastisk og lyttende person. Som lytter og behandler deg med full respekt. Tar tak der det må gjøres. Om det er henvisning eller andre tjenester er hun der og gjør jobben sin. Ringer fort opp igjen må hun det.
Er utrolig glad for å ha en slik god lege ved min side,når jeg trenger hun.
Takk til Silje for at du er den du er.😀

Systematisk

Lege: Øystein Mjelde Aasen Skrevet

Trygg. Lytter. Forklarer. Sender videre ved behov. Medmenneskelig. Muligens litt beskjeden eller forsiktig, men opplever det positivt. Føler meg godt tatt vare på.

Trygg og god lege

Lege: Helge André Langnes Skrevet

En hyggelig og grundig lege som hører på pasienten. Veldig tolmodig, med humor og varme. Følger opp konsultasjoner og gir beskjed om tester per tlf eller melding om du måtte ønske dette.

Absolutt en lege jeg kan anbefale.

Men, stort minus for meget lang tid å vente i tlf til tider og ventetid for time om det ikke er hastetime.
Til tider er det sure/lite hjelpsomme/frekke øvrige personale som trekker ned... Noen av de er elendig på service. Dette er noe de burde ta tak i og være mer imøtekommende og service minded mot pasienter.

Gjelder Vikarlege E. Haraldsen

Lege: Silje Elisabeth Langnes Skrevet

Hører ikke på pasienten. "Her er det jeg som er lege å du er bare pasient. Hun sier at jeg kjenner ikke deg å derfor tror jeg deg ikke" Ved første besøk, smeller i bordet med at hun har lang utdannelse og pasienten har å høre på henne! Null empati og forståelse. Første og siste besøk med den legen!

Super lege

Lege: Håvard Johannes Refsnæs Skytterholm Skrevet

Lytter, tar ting alvorlig og igangsetter tiltak og henviser til videre undersøkelser. Veldig hyggelig, anbefales virkelig!