Kommunelegekontoret i Sula

Stadsnesveien 9B 6030 Langevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegekontoret i Sula

Lege: Aron Josua Mikael Edin Markskog Skrevet

Legen er ikke punktlig Og ikke ansvar. Jeg måtte forlate legekontoret uten å se ham på grunn av den lange forsinkelsen med å se ham. For jeg hadde en viktig avtale og kom dessverre frem til avtalen med lang forsinkelse. Jeg er veldig sint.

Tok oss på alvor

Lege: Aron Josua Mikael Edin Markskog Skrevet

Kom innom han med en hastesak med barnet mitt, er ikke mange leger som har barnetekke men det har han! Tok oss på alvor og fikk henne raskt videre, samt han ville følge opp i ettertid selv han ikke er fastlege! Super lege!

Åpen, trygg og kunnskapsrik

Lege: Ronnie Even Slagnes Aasestrand Skrevet

Hyggelig og imøtekommende - møter deg met et smil. Føler seg trygg i møte med lege. Åpen og ærlig, med gode kunnskaper

Trygg og empatisk

Lege: Marianne Kolsvik Bjerkevåg Skrevet

På legetime hos Marianne føler jeg meg alltid sett. Jeg blir møtt med empati og god kommunikasjon. Jeg får inntrykk av at ho har et genuint ønske om å hjelpe ved både «små» og store utfordringer, som skaper trygge rammer for meg som pasient. Hun lytter, er nysgjerrig der det trengst og kommer med hjertevarme, fornuftige beslutninger - med god brukermedvirkning.

Silje er amazing😃

Lege: Silje Elisabeth Langnes Skrevet

Hun er imøtekommende, lyttende, å opplever at hun virkelig bryr seg å tar tak å engasjerer seg virkelig i jobben sin😃 Silje anbefaler jeg virkelig😃