Kommunelegekontoret i Sula

Stadsnesveien 9B 6030 Langevåg

Siste vurderinger av Kommunelegekontoret i Sula

Silje kan ikke beskrives med ord 😀💐

Lege: Silje Elisabeth Langnes Skrevet

Silje kan ikke beskrives med ord.
Hun er rett og slett bare en fantastisk og lyttende person. Som lytter og behandler deg med full respekt. Tar tak der det må gjøres. Om det er henvisning eller andre tjenester er hun der og gjør jobben sin. Ringer fort opp igjen må hun det.
Er utrolig glad for å ha en slik god lege ved min side,når jeg trenger hun.
Takk til Silje for at du er den du er.😀

Føler at han virkelig bryr seg og har gode råd og veiledning

Lege: Jens Christian Sagild Skrevet

Jeg og familien har Jens Cristian Sagild som fastlege, og er svært fornøyde. Datter vår Solveig sier bare "Onkel" Sagild og er veldig trygg når hun er der! Jeg kan ringe Sula lege kontor når jeg f.eks er på jobb i nordsjøen, og tingene blir ordnet! Veldig fornøyd med både fastlegen og servcien på lege kontoret

Kompetent og engasjert fastlege

Lege: Jens Christian Sagild Skrevet

Svært positiv overasket over rask og god hjelp. Ble godt tatt imot, lyttet til og undersøkt. Raskt henvist videre til spesialist da min sykdom falt utenfor fastlegens ansvarsområde.

Systematisk

Lege: Øystein Mjelde Aasen Skrevet

Trygg. Lytter. Forklarer. Sender videre ved behov. Medmenneskelig. Muligens litt beskjeden eller forsiktig, men opplever det positivt. Føler meg godt tatt vare på.

Gjelder Vikarlege E. Haraldsen

Lege: Silje Elisabeth Langnes Skrevet

Hører ikke på pasienten. "Her er det jeg som er lege å du er bare pasient. Hun sier at jeg kjenner ikke deg å derfor tror jeg deg ikke" Ved første besøk, smeller i bordet med at hun har lang utdannelse og pasienten har å høre på henne! Null empati og forståelse. Første og siste besøk med den legen!