Aina Nerdahl

Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim
Aina Nerdahl er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aina Nerdahl

Sur og uinteressert

Hadde i mange år Østensen som fastlege og han var fantastisk. Den nye fastlegen som har overtatt er en stor skuffelse. Virker sur og uinterissert. Er mer oppptatt av klokken enn hva pasienten har å fortelle. Må vente i mange dager for å få time. Og når jeg har fått timeavtale, må jeg ofte vente lenge før jeg få komme inn, selv om det ikke synes å være andre inne. Hun er også dårlig oppdatert på min sykejournal. Jeg vurdere å skifte fastlege snart.

Lege - jeg er misfornøyd

Jeg oppsøkte lege da min fastlege var på ferie. Legen som møtte virket sur på meg og lite imøtekommende. Måten det var snakket til meg var ikke bra.

En som er lege bør lytte mer og ikke virke sur.

Ikke fornøyd.

Må ikke komme med noe som du vet om dine smerter. Hun vet best.

Dette er dårlig erstatning for Østensen ja.
Trives ikke sammen med denne legen.
Vurderer og bytte lege snart.

Midt på treet

Etter at min forrige fastlege gikk av med pensjon overtok en ny lege. Jeg er sjelden syk og har hatt to kortvarige sykemeldinger i min 22 års yrkeskarriere. Min forrige fastlege gjorde en utmerket jobb med å løse min plage for ca 10 år siden, samt ny oppfølging vinter 2015 hvor jeg fikk videre henvisning samme dag.

Etter at min nye fastlege overtok har jeg fått middels oppfatning av mine to besøk de siste 12 mndr. Det som skuffet meg var "vent å se holdning" noe som ikke er tillitsvekkende. Hun burde ha tatt seg mer tid til å stille flere spørsmål og evt. undersøkelse.

Med dette har jeg blitt anbefalt ny fastlege.

Blir forstått og tatt på alvor

Jeg fikk tildelt Aina etter at min forrige fastlege gikk av med pensjon, og er ganske så fornøyd med henne. Jeg har fått god hjelp, og selv om hun ikke så det nødvenig pga min situasjon ble jeg likevell henvist videre når jeg ønsket det. Har også fått god hjelp og gode råd når jeg har ringt resepsjonen med spørsmål,både som de svarer på og som de må ta videre opp med Aina. Eneste er at det er litt ventetid for å få time, fort 14dager, men har oppfattet det slik at det er sånn til alle fastleger.

Kort sagt: fornøyd