Aina Nerdahl

Valentinlyst Legesenter Kvinne, 42 år

Autorisert2013
Ledige plasser 5 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Valentinlyst Legesenter

Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim
Aina Nerdahl er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aina Nerdahl

God opplevelse

Først vil jeg kommentere kommentaren angående å få time rette etter Østensen gikk va med pensjon: Jeg ringte også får å bestille time hos Aina og fikk besskje om ca 2-3 uker ventetid men dette var pga brevet som ble sendt ut til alle pasientene til Østensen om at han var erstattet med en ny lege. Jeg fikk beskjed av sekretæren om at det var så mange som ønsket å møte og bli kjent med den nye legen sin (uten å være syke eller trenge medisink hjelp).

Det er forøvrig ganske lang ventetid til leger i Trondheim generelt. TIPS: Det er mulig å logge inn på legesenterets side og bestille time der,da slipper du å sitte i telefonkø og du kan selv se hvilken dager og klokkeslett som er ledig.

Så til min vurdering av Dr Aina Nerdahl.
FORNØYD.
Første møte kan hun har vært litt fraværende,men etterhar du alltid vært vennlig og imøtekommende. Jeg har pga tungt svangerskap og senere pga jernmangel vært hos henne mange ganger siste 2 år og jeg har bare gode opplevlser hos henne.
Mulig hun trenger litt tid til å bli litt varm i trøya med pasienter men gi henne en sjanse. Opplever henne som en dyktiglege ,dersom hun er usikker på noe henviser hun deg videre.

Er også meget fornøyd med sekretærene og damene på labben :)

Forferdelig

Arrogant, definitivt ikke imøtekommende, yter på langt nær noe ekstra for pasienten sin. Opplever Aina som den legen som valgte fastlege kun pga arbeidstidene, og ikke noe hun brenner for. Har nettopp fått henne som fastlege, men bytter tvert!

Legesekretæren der er et grusomt menneske også. Har null forståelse for at hun jobber med mennesker. TRAGISK.

Sur og uinteressert

Hadde i mange år Østensen som fastlege og han var fantastisk. Den nye fastlegen som har overtatt er en stor skuffelse. Virker sur og uinterissert. Er mer oppptatt av klokken enn hva pasienten har å fortelle. Må vente i mange dager for å få time. Og når jeg har fått timeavtale, må jeg ofte vente lenge før jeg få komme inn, selv om det ikke synes å være andre inne. Hun er også dårlig oppdatert på min sykejournal. Jeg vurdere å skifte fastlege snart.

Lege - jeg er misfornøyd

Jeg oppsøkte lege da min fastlege var på ferie. Legen som møtte virket sur på meg og lite imøtekommende. Måten det var snakket til meg var ikke bra.

En som er lege bør lytte mer og ikke virke sur.

Ikke fornøyd.

Må ikke komme med noe som du vet om dine smerter. Hun vet best.

Dette er dårlig erstatning for Østensen ja.
Trives ikke sammen med denne legen.
Vurderer og bytte lege snart.