Aina Nerdahl

Autorisasjon (2013)

Valentinlyst Legesenter Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ...
Anders Estenstadsv 18 7046 Trondheim
Aina Nerdahl er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aina Nerdahl

Imøtekommende

Aina er en flott fastlege. Hun er vennlig, lyttende og lett å prate med. Hun tar meg på alvor, lytter til mine problemer. Hun henviser videre til utredning.
Kan trygt anbefales.

Effektiv og kunnskapsrik

Aina er effektiv, men tar seg også tid til å undersøke de problemene man har. Fremstår kunnskapsrik og lyttende. Optimalt!

Arrogant

Er sjeldent til lege og hadde skrevet en «smørbrødliste» om hva som «feiler» meg. Fikk ett arrogant «ja du har bare 15 min så her får du komme med det viktigste». I tillegg sa jeg at jeg slet med vond rygg og da fikk jeg svar om at det var normalt å ha vond rygg. Fikk også beskjed om å komme tilbake i oktober. Fikk aldri noe dato og det skulle de sende på melding. Oktober Kom, men aldri noe melding. Bare en faktura i posten om «ikke møtt time». Etter en legetime skiftet jeg lege tvert. En mer sur dame skal man lete lenge etter.

Aina,

Mitt barn har vært syk og vært til legen, dessverre virker legen fraværende og observerer dårlig hva som skjer i rommet og spør gjenntatte ganger om det er noe vi legger merker til(!)

Det er jo litt rart for det var jo forklart i de første minuttene vi møter legen.

Dårlig

Har ventet over 30 min for å komme inn, og når jeg kommer inn blir jeg ikke tatt på alvor, og er så rask i vurdering at hun ikke får med seg alt