Nils Kähler

Autorisasjon (2004)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Nils Kähler er en av 68 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Nils Kähler

Totalt uinterresert i pasienten

Nils Kähler virker uinteressert i deg som pasient. Han lytter dårlig og får ikke med seg informasjon som blir gitt.

Det er viktig for en lege å være oppmerksom og engasjert i pasientens velvære. Å føle seg hørt og forstått er en sentral del av en godt lege-pasient-forhold.

Jeg vil anbefale Nils Kähler og være mer oppmerksom og engasjert i pasientens behov.

Effektiv og kunnskapsrik

Kähler er en maskin. Han har løsningen på problemet klart før du har pratet ferdig. Han treffer alltid rett på behandlinger, enten det er medisin,naprapat eller henvisning. Om du ønsker en lege som kutter ut alt våset og kommer raskt til poenget og løsningen, Samt kort ventetid og fantastisk personalet og lokaler, er Kähler løsningen. Men ønsker du en som vil sitte lenge og høre på klaging er nok ikke dette den rette.

Lite interesert

Fant legen lite interessert i hva jeg fortalte, følte det som om at det var om å gjøre å få meg raskest ut av kontoret. Hadde ikke oversikt over medisiner eller journal enda timen var booket 2 uker før konsultasjonen. Da jeg aldri har møtt min fastlege, får jeg ny lege sånn ca hver 3 mnd.

Veldig fornøyd

Er veldig fornøyd med Nils Kähler som fastlege. Han henviser videre om det er noe og tar de prøvene han skal. Han bryr seg om meg som pasient og mine sykdommer og er veldig effektiv til å få ting unna. Det eneste negative er at han ofte har vikarer, selv om disse også er veldig flinke leger skal sies. Men jeg ønsker aller helst å komme til Kähler siden det er han jeg har valgt som fastlege, så det er litt synd. Jeg kommer uansett til å fortsette å gå her selv om jeg ikke alltid får kommet på time hos han.

Skuffende lege

Virker mest opptatt av å få meg ut av legekontoret, lytter ikke, følger ikke opp og ser uintressert ut.
Enden på visen ble at jeg endrer fastlege.