Nils Kähler

Sandefjord Helsepark

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sandefjord Helsepark
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Nils Kähler er en av 46 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Nils Kähler

Anbefales på det sterkeste

Jeg føler meg godt mottatt og ivaretatt hos Kahler. Hører på det du har å fortelle om og tar deg seriøst. Han forteller alt på en forståelig måte, er vennlig og har godt humør ... og det hjelper hvis en slier. Anbefales på det sterkeste.

Dårlig lege !

Og være pasient hos denne legen er desidert den værste opplevelsen jeg har opplevd! Han er frekk, spydig å ved flere utrykk også på at han blir oppgitt. Han er lite interesset i deg som pasient.

Etter flere dårlige opplevelser med denne legen gruet jeg meg til og bestille time. Siste timen jeg var hos denne legen fikk begeret til og renne over. Jeg hadde med meg ett familie medlem ettersom jeg ikke ville dra alene! det som skjedde da var at hun prøvde og gi ett tips til en eventuelt blodprøve jeg burde ta da han svarer hun frekt at : »hun ikke skal komme her og belære han jobben ettersom han kunne den selv. «. Sånt svarer man ikke en pasient!

Han som lege burde han vite hvordan man snakker med en pasient. Jeg føler meg ikke trygg på Nils K sine vurderinger eller ei beslutninger!

Skal sies at jeg ved sist legetime møtte en ung ansatt som var veldig flink i jobben sin. Og har eller ikke hatt noe problem med andre ansatte der...

Lite imøtekommende

Som og prate til en vegg. Og sånn skal det aldeles ikke være. Føler man er til bry fir denne mannen.

Ikke flink i jobben, blir fort irritert og virker uinteressert

Tar ikke pasienten på alvor, lite medisinsk oppdatert. Vet ikke hvor han skal finne informasjon om riktig behandling.

Bryr seg ikke om deg som pasient.

Tar deg ikke seriøst, prøver å sette opp ekstra time for å vise deg resultat av blodprøver de har tatt av deg, praksissen er at de ringer deg hvis det er noe.

Stoler ikke på resultatet av blodprøven de tok av meg, må ta en ny prøve hos min nye fastlege.