Nils Kähler

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Nils Kähler er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Nils Kähler

Misfornøyd

Dette er en av de dårligste legene jeg har vært bort, var lite imøtekommende og virket unteressert. Virket som om han allerede før jeg hadde møtt han hadde bestemt seg for hva diagnosene min var. Fikk sakt en setning om hvor jeg hadde problemer før han skrev ut antibiotika, denne kuren virket ikke så jeg dro tilbake til han da fastlegen min på samme helse senter desverre er for fullbooket til at det er mulig å få time hos han. Da jeg kom tilbake var det enda værre en sist gang jeg var der. Han pratet så vidt med meg før han skrev ut enda en resept. Fikk også inntrykk av at prøven som ble tatt føst gang ikke hadde gitt en klart svar på hva som var problemet. Men jeg fikk ikke denne gangen heller mulighet til å forklare smertene og hvordan de hadde endret seg siden sist gang, før jeg nærmest ble dyttet ut døren. Jeg drar ikke tilbake til denne legen.

Virker uinterssert og kikker mest på pc skjerm

Virker til tider uintressert og kikker mest på pc skjerm. Føler meg ikke ivarettat.
Lett og få time hos legen grunnet få pasienter på listen. Hyggelige og imøtekommende legesekretærer, når en blir litt kjent med dem. Legen kikker mest på pc skjerm ved konsultasjon. Sa at u.t måtte være stille da jeg stilte et spørsmål innenfor tema for timen. På legetimer etter dette har u.t. alltid følt jeg må spørre om lov til å komme med spørsmål ang. situasjonen/tilstanden. Og må poengtere, har aldri spurt om annet en tema for legetimen. Føler meg ikke ivaretatt. Flere små feil er blitt gjort ved papirarbeid og skrev ut sykemelding på en helt annen pasient og ga meg. Annet eks.da u.t. spurte om det var kommet nye medisiner innenfor feltet allergi, fikk jeg svaret "nei, hvordan skal jeg vite det" og ingen videre oppfølging på spørsmålet. Naturlig ville vært, å sjekket dette opp og fått svar ved en ny time. Har tenkt legen bør få en ny sjans etter hver legetime men når det ikke er tegn til bedring i mine øyne, føles det ikke trygt.

Den desidert beste legen jeg har hatt i løpet av mitt lange liv.

Nils Kähler er utrolig kunnskapsrik og dyktig. Kan mye om trening og opptrening. Min erfaring er at han er imøtekommende, svært hyggelig og morsom. Anbefales på det varmeste.

veldig bra

flink til å følge opp diagnoser,

lett å kommunisere med,

får timer når det trengs

veldig bra service hos lege og legekontor

moderne og fine kontorer, med flere typer helsepersonell i samme bygg

Veldig strukturert, oppdatert og hyggelig

Dr. Kaehler er svært faglig dyktig og holder seg god oppdatert på ny forskning. Vi føler oss alltid i trygge hender. Han tar seg tid, lytter og gir klar og tydelig tilbakemelding. Hele familien har nå Dr. Kaehler som fastlege. Tusen takk for hjelpen.

Uinteressert og sur

Brukte denne legen i noen mnd da jeg var alvorlig syk, så ikke opp fra tastaturet når jeg var der og virket irritert over alle mine bekymringer.,

Tragisk Lege !

Jeg hadde brudd i nesa, da jeg kom til Lege Nils Khäler gjorde han ingen ting absolutt ingenting. Han bare så på nesa og sa at jeg må dra til øre og nese hals klinikk i Tønsberg. Men jeg fikk ikke henvisning med en gang men om en uke ( det vil si at jeg ville ha gått med brudd i nesa i en uke !) deretter sa jeg at jeg jobber og om jeg kan få sykemelding ( jeg nevnte at jeg jobber i helgene) han ga meg sykemelding for 2 dager og sa at hvis jeg ønsker meg mer så må jeg gå til fastlegen min ... Uprofesjonell lege, ikke rart at han har 459 ledige plasser, ingen gidder å gå til han! Klarer ikke behandle psienten godt!! Hører ikke på pasienten. Ser ut at han er sint hele tiden! Og svarer deg uten noe lyst og frekkhet !

Veldig flink lege

Han er veldig hyggelig og virker faglig kjempe flink. Som pasient føler man seg i gode hender og trygt hos Dr. Kähler.

Dette er legen som forstår dine problemstillinger.

Tillitsfull mottagelse, her er pasientens behov i sentrum. Godt å komme til en lege som forstår sammenhengen mellom hverdagens belastninger og påvirkningen det har på fysisk og psykisk helse. Her følte jeg meg godt ivaretatt. Super oppfølging.

Tusen takk!!

Etter 2 år med betydelige leddplager, ble jeg endelig utredet
grundig. Nils Kaheler er spesialisten hele familien nå har byttet til.
tusen takk for hjelpen

Bra!

Flink lege som tar seg tid og lytter. Undersøker nøye og grundig. Oppdatert. Har og ekstra kunnskap på reisemedisin.

Veldig fornøyd!

Den verste legen jeg har hatt!!!

Generelt dårlig, både i service og tillit samt kommunikasjon. Dårlig til å samarbeide med andre leger/instanser, virker veldig egenrådig å vet best uansett.

Misfornøyd

Lite lyttende. Virker uinteressert.
Ikke utført kliniske undersøkelser eller gitt råd da jeg kom med akutt skade.
Veldig ivrig på at alt krever timeavtale, men lite hyggelig og hjelpsom når man kommer.

Ikke god

Jeg opplevde en nærmest fiendtlig holdning og liten forståelse for min situasjon.Han tok seg ikke tid til å lese min journal engang.En "lege", som forteller meg at jeg har symptomer jeg ikke har eller har hatt.Mest opptatt av å skrive ut medisiner.Meget skremmende og merkelig oppførsel.

meget bra og dyktig

nøye og grundig

trygt anbefales Tok masse prøver første gangen for å danne seg et totalbilde siden jeg var ny. Noe som er betryggende

Lite engasjert og uinteressert

Byttet til denne legen etterat min flinke fastlege gikk ut i permisjon. Nils Kehler er mer opptatt av dataen enn å være interessert i deg som pasient. Jeg skal bytte!