Nils Kähler

Sandefjord Helsepark Legene Syd AS Mann, 42 år

Autorisert2004
Ledige plasser 306 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandefjord Helsepark Legene Syd AS

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Nils Kähler er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Nils Kähler

Misfornøyd

Dette er en av de dårligste legene jeg har vært bort, var lite imøtekommende og virket unteressert. Virket som om han allerede før jeg hadde møtt han hadde bestemt seg for hva diagnosene min var. Fikk sakt en setning om hvor jeg hadde problemer før han skrev ut antibiotika, denne kuren virket ikke så jeg dro tilbake til han da fastlegen min på samme helse senter desverre er for fullbooket til at det er mulig å få time hos han. Da jeg kom tilbake var det enda værre en sist gang jeg var der. Han pratet så vidt med meg før han skrev ut enda en resept. Fikk også inntrykk av at prøven som ble tatt føst gang ikke hadde gitt en klart svar på hva som var problemet. Men jeg fikk ikke denne gangen heller mulighet til å forklare smertene og hvordan de hadde endret seg siden sist gang, før jeg nærmest ble dyttet ut døren. Jeg drar ikke tilbake til denne legen.

Virker uinterssert og kikker mest på pc skjerm

Virker til tider uintressert og kikker mest på pc skjerm. Føler meg ikke ivarettat.
Lett og få time hos legen grunnet få pasienter på listen. Hyggelige og imøtekommende legesekretærer, når en blir litt kjent med dem. Legen kikker mest på pc skjerm ved konsultasjon. Sa at u.t måtte være stille da jeg stilte et spørsmål innenfor tema for timen. På legetimer etter dette har u.t. alltid følt jeg må spørre om lov til å komme med spørsmål ang. situasjonen/tilstanden. Og må poengtere, har aldri spurt om annet en tema for legetimen. Føler meg ikke ivaretatt. Flere små feil er blitt gjort ved papirarbeid og skrev ut sykemelding på en helt annen pasient og ga meg. Annet eks.da u.t. spurte om det var kommet nye medisiner innenfor feltet allergi, fikk jeg svaret "nei, hvordan skal jeg vite det" og ingen videre oppfølging på spørsmålet. Naturlig ville vært, å sjekket dette opp og fått svar ved en ny time. Har tenkt legen bør få en ny sjans etter hver legetime men når det ikke er tegn til bedring i mine øyne, føles det ikke trygt.

Den desidert beste legen jeg har hatt i løpet av mitt lange liv.

Nils Kähler er utrolig kunnskapsrik og dyktig. Kan mye om trening og opptrening. Min erfaring er at han er imøtekommende, svært hyggelig og morsom. Anbefales på det varmeste.

veldig bra

flink til å følge opp diagnoser,

lett å kommunisere med,

får timer når det trengs

veldig bra service hos lege og legekontor

moderne og fine kontorer, med flere typer helsepersonell i samme bygg

Veldig strukturert, oppdatert og hyggelig

Dr. Kaehler er svært faglig dyktig og holder seg god oppdatert på ny forskning. Vi føler oss alltid i trygge hender. Han tar seg tid, lytter og gir klar og tydelig tilbakemelding. Hele familien har nå Dr. Kaehler som fastlege. Tusen takk for hjelpen.