Sandefjord Helsepark

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Sandefjord Helsepark

Skuffende lege

Lege: Nils Kähler Skrevet

Virker mest opptatt av å få meg ut av legekontoret, lytter ikke, følger ikke opp og ser uintressert ut.
Enden på visen ble at jeg endrer fastlege.

Lyttende og effektiv

Lege: Huy Phuong Nguyen Vu Skrevet

Fikk han som vikar da legen min ikke var tilgjengelig. Han ønsket å finne ut hva som var galt, var medmenneskelig, hyggelig, lyttende og effektiv.
Der min andre lege ikke ønsket å hjelpe var han stikk motsatt og ønsket å gjøre mest mulig for at jeg skulle få det bra.
Han beklaget til og med at jeg måtte vente 5 minutter, vanligvis venter jeg 30-40 minutter på fastlegen min!
Synd han ikke har flere ledige plasser på pasientlista si

Veldig dyktig lege

Lege: Huy Phuong Nguyen Vu Skrevet

Lytter, er rask og effektiv. Anbefales! Presis er han også.
Fremstår som dyktig og har medmenneskelighet. Følger også opp.

Flink og grundig

Lege: Pernilla Cecilia Simolin Skrevet

Flink lege som gir alt.
Så trygg på seg selv at hun erkjenner hva hun ikke kan eller er usikker på ved å rådføre seg med andre kollegaer.

Fantastisk oppfølging.

Jeg er heldig som har fått henne som fastlege😀

Mangel på empati

Lege: Kristin Henden Skrevet

En altfor opptatt fastlege med for mange pasienter, vil helst ha deg ut døra med en gang og du føler deg kun i veien eller til bry. Eneste positive å si om denne fastlegen er at hun er flink til å dele ut henvisninger, helst så raskt at ho ikke trenger å se deg igjen på en stund. Viktig å være så frisk som mulig om man velger denne fastlegen, det er nemlig ekstremt uinteressant med psykisk helse eller kroniske lidelser. Det blir jo alt for mye oppfølgning så klart! En hyggelig dame, men en dårlig fastlege. Mangler den viktigste egenskapen en fastlege burde ha, nemlig empati.