Sandefjord Helsepark

Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Sandefjord Helsepark

Anbefales ikke

Lege: Nils Kähler Skrevet

Oppleves som lite imøtekommende og serviceinnstilt. Gjorde ingen undersøkelser av meg som pasient. Oppleves kort og ufin i kommunikasjon. Blir irritabel ved for mange spørsmål.

Tar deg på alvor

Lege: Kristin Henden Skrevet

Kristin Henden har vært min fastlege i mange år. Hun tar aldri lettvint på noe og følger svært godt opp både om vanskene er av psykisk eller fysisk art. En lege man ikke føler at man må unnskylde seg til, når man går inn døren. For de finnes jo :) Håper hun står lenge i jobben!

Dårlig forberedt med mer.

Lege: Michael Ballke Skrevet

Sykehuset hadde sendt rapport til Ballke for han skulle følge meg opp etter sykdom.
Kom til timen,men han lurte på hvorfor jeg var der.
Måtte fortelle ham hadde han måtte lese beskjeden fra sykehuset.
Neste gang jeg kom lurte han på om han var min fastlege virket ikke så interessert i det jeg sa.

Tredje gang jeg kom etter å ha ventet 40 min.var han gretten og litt spydig.
Han vil gjerne selge meg timer på han sitt treningsstudio hver gang.
Så min kone og jeg er ikke fornøyde med ham .
Så det blir å bytte lege nå..

Flink, trygg og pålitelig

Lege: Kristin Henden Skrevet

Jeg hatt Kristin siden ho tok over lista etter dr Hagelund.
Ho tar seg alltid tid til å hjelpe. Henviser deg dit du trenger når det er behov for det. Er også ærlig på ting og. Alltid følt meg sett og forstått. Kan kansje gå litt fort svingene noen ganger. Men det er forståelig.
Er alltid litt venting men det er fordi ho tar seg tid til hver enkelt som er innom.
Jeg er veldig fornøyd.

God ivaretatt.

Lege: Mikkel Veilemand Holstad Skrevet

Mikkel er lege til mine to barn og meg selv.
Vi har vært hos han med alt ifra skader til utredelser og samtaler, og vi føler oss alltid utrolig godt ivaretatt.

Med barna er han trygg og viser nysgjerrighet og omsorg i samtale med dem. Han får dem til å føle seg viktige og tar seg alltid god tid til å forklare og ufarliggjøre situasjonen.

En dyktig lege som jeg vet har et godt rykte blant mange, også innenfor helseomsorgen.