Sandefjord Helsepark

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Helsepark

Dyktig lege, ikke fullt så bra klinikk

Lege: Michael Ballke Skrevet

Michael Ballke er en dyktig lege som kan faget sitt meget godt. Han er direkte med sine pasienter om hva som må gjøres for at man skal bli bedre, noe jeg setter stor pris på og som har hjulpet meg mye.

Dessverre er ikke legesenteret like mye å skryte av:

1. Venteværelset er trangt, og det er ofte veldig fullt så man blir sittende nærme mange andre syke mennesker.

2. Sekretærene er generelt lite behjelpelige, og overhodet ikke opptatt av å faktisk prøve å hjelpe deg. Det er svært sjeldent ledige timer i nær fremtid, og hver gang jeg har vært syk og har trengt medisiner har jeg blitt avvist og tilbudt time lenger frem i tid. Det skal ikke være slik at man nærmest må ligge på dødsleiet før man får hjelp... Det har man legevakten til.

Dette er dessverre et gjennomgående problem i Sandefjord hos de fleste legesentre. Jeg ser ikke poenget med å ha et legesenter om det aldri er tid til en rask undersøkelse for å få medisiner man trenger.

Alt i alt er Michael Ballke en fantastisk god lege som jeg ville anbefalt til alle. Det er synd at mange dyktige legers omdømme blir ødelagt av inkompetente sekretærer...

Anbefaler ikke

Lege: Michael Ballke Skrevet

Har hatt denne legen en stund nå og velger å bytte. Han virket imøtekommende på starten, men Balke er arrogant og ser ned på pasienten. Ofte følte jeg at må be om nødvendige prøver, ble snakket til som jeg var en idiot. Spør mye om privatlivet, lite om problemet.
Helsesekretærer er stort sett sure, noen få er greie.

Nøye og engasjert

Lege: Michael Ballke Skrevet

Dr.Ballke følger tett opp og sørger for de undersøkelser som er nødvendig. Gir seg ikke før de riktige prøver og svar er gitt, sørget også for behandling i utlandet som ikke ble gitt i Norge. Veldig dyktig og behagelig person.

Meget fornøyd

Lege: Mikkel Veilemand Holstad Skrevet

Både jeg og min mann bruker Holstad. Vi er begge meget fornøyd. Dette er en fastlege jeg kan anbefale.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Mikkel Veilemand Holstad Skrevet

Jeg byttet til Mikkel etter at min gamle fastlege aldri tok meg seriøst han avviste meg uten at jeg fikk forklare symptomene. Mikkel tar seg alltid god tid selvom venterommet er fullt. Han følger meg opp og jeg føler meg trygg. Han henviser videre å lar meg stille spørsmål. Fantastisk fastlege