Sandefjord Helsepark

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Sandefjord Helsepark

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Nils Kähler Skrevet

Kähler er en maskin. Han har løsningen på problemet klart før du har pratet ferdig. Han treffer alltid rett på behandlinger, enten det er medisin,naprapat eller henvisning. Om du ønsker en lege som kutter ut alt våset og kommer raskt til poenget og løsningen, Samt kort ventetid og fantastisk personalet og lokaler, er Kähler løsningen. Men ønsker du en som vil sitte lenge og høre på klaging er nok ikke dette den rette.

Lite interesert

Lege: Nils Kähler Skrevet

Fant legen lite interessert i hva jeg fortalte, følte det som om at det var om å gjøre å få meg raskest ut av kontoret. Hadde ikke oversikt over medisiner eller journal enda timen var booket 2 uker før konsultasjonen. Da jeg aldri har møtt min fastlege, får jeg ny lege sånn ca hver 3 mnd.

Flott lege

Lege: Huy Phuong Nguyen Vu Skrevet

En veldig forståelsesfull og flott lege som VIRKELIG følger opp sine pasienter. Tar tak i problemer med en gang. Fikk han i oktober 2021, og angrer ikke et sekund. Jeg må si jeg har vært heldig som har fått han, og endelig en lege som forstår sine pasienter😊😊😊

Flott lege

Lege: Kristin Henden Skrevet

Er veldig fornøyd. Hyggelig og kunnskapsrik.
Alltid forsinket, men det er i grunnen greit.
Henviser videre ved behov. Utrolig flink med barn

Veldig fornøyd

Lege: Nils Kähler Skrevet

Er veldig fornøyd med Nils Kähler som fastlege. Han henviser videre om det er noe og tar de prøvene han skal. Han bryr seg om meg som pasient og mine sykdommer og er veldig effektiv til å få ting unna. Det eneste negative er at han ofte har vikarer, selv om disse også er veldig flinke leger skal sies. Men jeg ønsker aller helst å komme til Kähler siden det er han jeg har valgt som fastlege, så det er litt synd. Jeg kommer uansett til å fortsette å gå her selv om jeg ikke alltid får kommet på time hos han.