Sandefjord Helsepark

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Helsepark

Respektfull

Lege: Mikkel Veilemand Holstad Skrevet

Har alltid fått time når jeg trenger. Får hastetime om det er nødvendig. Lar alltid meg avslutte konsultasjonen. Viser interesse for meg sommenneske. Forteller ærlig om virkning og bivirkninger. Har god greie på N AV systemet. Er artig og morsom når det er passende. Kontorpersonalet opplever jeg hyggeligere og mere hjelpsomme enn før, selv om de alltid har stor pågang både i luka, tlf og fra alle legene de betjener, med prøvetaking osv. Alltid i godt humør etter en liten konsultasjon på Helseparken.

Kunnskapsrik, lytter og ser pasienten

Lege: Michael Ballke Skrevet

En fantastisk lege som er nøye og opptatt av å hjelpe. Han lytter og ser pasienten.
Dr. Ballke gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.

Seriøs og løsningsorientert

Lege: Mikkel Veilemand Holstad Skrevet

Mikkel er meget seriøs og løsningsorientert. Han er kunnskapsrik og dyktig til å få saker unna. Han er en meget hyggelig mann som inngir tillit og som virkelig ønsker å løse ditt problem. Han er humoristisk og man føler seg lett til sinns etter et besøk hos ham.

Anbefales sterkt.

Trygg,omsorgsfull pålitelig

Lege: Hans Jacob Gravdal Skrevet

En lege med et stort hjerte , for sine pasienter! En utrolig dyktig lege som tar pasientene sine på alvor

Er evig bortreist

Lege: Nils Kähler Skrevet

Unngå dersom du ikke liker en ny lege hver gang. Fastlege Kähler har jeg kun sett en gang av mine besøk.