Nils Kähler

Autorisasjon (2004)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Nils Kähler er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Nils Kähler

Bryr seg ikke om deg som pasient.

Tar deg ikke seriøst, prøver å sette opp ekstra time for å vise deg resultat av blodprøver de har tatt av deg, praksissen er at de ringer deg hvis det er noe.

Stoler ikke på resultatet av blodprøven de tok av meg, må ta en ny prøve hos min nye fastlege.

Kan anbefales!

Nils Kähler er den beste fastlegen jeg har hatt. Han fremtrer alltid vennlig og imøtekommende og er faglig meget dyktig. Legen lytter interessert til hva jeg som pasient har på hjertet, og er rask til å finne gode løsninger. Føler meg svært godt ivaretatt, og her kan man som pasient føle seg trygg på å bli fulgt opp. Kan absolutt anbefales! Vil også gi ros til resten av personalet, blir alltid møtt med smil og vennlighet.

Uinteressert

Virker veldig uinteressert og veldig lite åpen. Dårlig kommunikasjon og forståelse. Kvier meg veldig for å bestille time.

Flink!

Flink og kunnskapsrik. Har han til meg og barnene. Altid hyggelig og imøtekommende. Lytter interessert. Klar presis tale, ikke så mye tull - deilig. Flink på mange områder og flink til å henvise videre, hvis den minste smule i tvil - så man får god veiledning. Flink til å følge opp.

Fantastiske damer i resepsjon/laboratorie. Flinke til å få en til å føle seg trygg i tøffe perioder med mye sykdom/usikkerhet!

ikke bra.

gir ut resept med en gang, og virker som han bare vil ha meg ut så fort jeg kommer inn døra. Kanskje han er redd for å bli syk...