Urszula Teresa Andruchow

Allmenlegekontor Esculap

Autorisasjon (1995)

Urszula Teresa Andruchow er en av 83 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Urszula Teresa Andruchow

Meget dyktig med barn og ikke minst med voksne.

Jeg har 2 barn på 2 og 6 år. Alle vet at det kan vare tiden når man besøker lege 2 gg i måned. Og det er viktig å sette på riktig diagnose, behandling osv. Bruker nok tid til å høre på, undersøke og gi råd.
Kanskje noe bedre kaffe opplegg kunne ønskes :D

Ureflektert og savner helhetsperspektiv

Syns at denne legen er lite reflektert. Har ikke følt at hun tar meg på alvor når jeg hatt sykdom. Det er i stort sett jeg som må komme med forslag på behandling. Jeg har hatt noen problemer der jeg fått mast meg til en henvisning. Viser seg da at disse henvisningene er høyst nødvendige med operasjon/ behandling for å forbedre tilstanden.

Finnes bedre leger....

Styr unna

Uempatisk og veldig glad i å skrive ut resepter og sykemeldinger istedet for å finne årsaken til problemet.

Styr unna.

Dyktig fastlege

Har brukt henne i mange år . Aldri hatt noe å utsette på henne. Hun ser mennesket , lytter og spør. Kan tidvis være mye forsiknkelser, men det gjør ikke noe. Vet at jeg kan kanskje være neste som trenger en til å lytte og det tar hun seg ALLTID tid til . Hadde flere leger vært som henne :)

Veldig fornøyd

Urzula har vært min fastlege i flere år. Jeg er veldig fornøyd, og kjenner meg ikke igjen i kritikken av henne her inne. Hun er imøtekommende, og jeg opplever alltid at hun tar meg alvorlig.