Urszula Teresa Andruchow

Autorisert1995

Allmenlegekontor Esculap

Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Urszula Teresa Andruchow er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Urszula Teresa Andruchow

Meget omtenksom lege 'tar seg tid,avslutter med er

det noe mer jeg kan hjelpe deg med, topp! Noen har følt at hun kan virke litt kort ,men ikke jeg,jobben hennes erl lege ikke humorartist men lytt nøye hun har en god humor

Og Glimt i øyet
Hilsen en fornøyde kunde

Meget dyktig med barn og ikke minst med voksne.

Jeg har 2 barn på 2 og 6 år. Alle vet at det kan vare tiden når man besøker lege 2 gg i måned. Og det er viktig å sette på riktig diagnose, behandling osv. Bruker nok tid til å høre på, undersøke og gi råd.
Kanskje noe bedre kaffe opplegg kunne ønskes :D

Ureflektert og savner helhetsperspektiv

Syns at denne legen er lite reflektert. Har ikke følt at hun tar meg på alvor når jeg hatt sykdom. Det er i stort sett jeg som må komme med forslag på behandling. Jeg har hatt noen problemer der jeg fått mast meg til en henvisning. Viser seg da at disse henvisningene er høyst nødvendige med operasjon/ behandling for å forbedre tilstanden.

Finnes bedre leger....

Styr unna

Uempatisk og veldig glad i å skrive ut resepter og sykemeldinger istedet for å finne årsaken til problemet.

Styr unna.

Dyktig fastlege

Har brukt henne i mange år . Aldri hatt noe å utsette på henne. Hun ser mennesket , lytter og spør. Kan tidvis være mye forsiknkelser, men det gjør ikke noe. Vet at jeg kan kanskje være neste som trenger en til å lytte og det tar hun seg ALLTID tid til . Hadde flere leger vært som henne :)