Urszula Teresa Andruchow

Allmenlegekontor Esculap

1995

Allmenlegekontor Esculap Telefonnummer32 23 47 9032 23 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Urszula Teresa Andruchow er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Urszula Teresa Andruchow

Usympatisk og lite forståelsesfull

Hun ser bare på dataskjermen.

Hun lytter ikke og når jeg har problemer så sier hun at "det er psykisk". Hun undersøker ikke, men det eneste hun gjør er å gi en regning i hånda.

Styr unna

Her blir man ikke sjekket hvis man har vondt noen sted. Men hvis hun har undervisning av andre leger så gjør hun dette. Sitter bare å ser på dataskjermen. Har ikke angret et sekund på at jeg byttet lege, bare angrer på at jeg ikke gjorde det før.

Meget omtenksom lege 'tar seg tid,avslutter med er

det noe mer jeg kan hjelpe deg med, topp! Noen har følt at hun kan virke litt kort ,men ikke jeg,jobben hennes erl lege ikke humorartist men lytt nøye hun har en god humor

Og Glimt i øyet
Hilsen en fornøyde kunde

Meget dyktig med barn og ikke minst med voksne.

Jeg har 2 barn på 2 og 6 år. Alle vet at det kan vare tiden når man besøker lege 2 gg i måned. Og det er viktig å sette på riktig diagnose, behandling osv. Bruker nok tid til å høre på, undersøke og gi råd.
Kanskje noe bedre kaffe opplegg kunne ønskes :D

Ureflektert og savner helhetsperspektiv

Syns at denne legen er lite reflektert. Har ikke følt at hun tar meg på alvor når jeg hatt sykdom. Det er i stort sett jeg som må komme med forslag på behandling. Jeg har hatt noen problemer der jeg fått mast meg til en henvisning. Viser seg da at disse henvisningene er høyst nødvendige med operasjon/ behandling for å forbedre tilstanden.

Finnes bedre leger....