Erlend Aune

Autorisasjon (1993)

Erlend Aune er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Erlend Aune

Profesjonell lege

Dyktig lege. Kan anbefales. Opplever faglig kompetanse og empatisk kommunikasjon. Det er trygt å snakke med han.

Bra lege

Han er bra lege, er veldig fornøyd BRA kommunikasjon. Han er forstår din Problem og hjelper til mye.

Uinteressert

Best å ikke være syk. Liker dårlig å sende videre og blåser alt bort som bagateller. Veldig flinke folk på kontoret. Liten ventetid.

Lite engasjert i pasienten sin

Føler det er lite engasjement fra Aune og det virker som han ikke bryr seg så mye om plager og sykdom du evt har. Har hatt han i lang tid og har aldri byttet men nå som jeg virkelig trenger en god fastlege er det lite å hente hos han og jeg vil ikke anbefale han til noen egentlig. Legesenteret i seg selv er veldig bra.

Misfornøyd

Har hatt dr. Aune som fastlege i ca ett år og er ganske misfornøyd. For det første så har han flere ukers ventetid. Jeg syns også han virker uprofesjonell da han har sagt flere ganger "du kan søke det på google", og stadig snakker om ting som ikke har noe med legebesøket å gjøre.
Har hatt behov for to forskjellige hensvisninger; den ene måtte jeg selv finne en på Internett og sende henvisningen i posten - noe som ikke gikk. Andre gangen henviste han meg til en privat klinikk hvor man ikke trengte henvisning for å få behandling.
Det er også andre småting som har ført til at jeg ikke er fornøyd med denne legen.