Erlend Aune

Storgata 24 3320 Vestfossen
Tlf: 32 25 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erlend Aune er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Erlend Aune

Lite engasjert i pasienten sin

Føler det er lite engasjement fra Aune og det virker som han ikke bryr seg så mye om plager og sykdom du evt har. Har hatt han i lang tid og har aldri byttet men nå som jeg virkelig trenger en god fastlege er det lite å hente hos han og jeg vil ikke anbefale han til noen egentlig. Legesenteret i seg selv er veldig bra.

Misfornøyd

Har hatt dr. Aune som fastlege i ca ett år og er ganske misfornøyd. For det første så har han flere ukers ventetid. Jeg syns også han virker uprofesjonell da han har sagt flere ganger "du kan søke det på google", og stadig snakker om ting som ikke har noe med legebesøket å gjøre.
Har hatt behov for to forskjellige hensvisninger; den ene måtte jeg selv finne en på Internett og sende henvisningen i posten - noe som ikke gikk. Andre gangen henviste han meg til en privat klinikk hvor man ikke trengte henvisning for å få behandling.
Det er også andre småting som har ført til at jeg ikke er fornøyd med denne legen.

Dyktig lege

Vi har hele familien ham som fastlege. Vi er veldig fornøyd med ham. Opplever at han lytter til oss, tar seg tid og følger opp.

Samarbeid

Aune har respekt for det du har å si. Han er åpen for diskusjon. Forskjellige leger passer forskjellige folk. Aune passer for de som har egne meninger angående sin egen helse. Han er ikke en autoritær (i negativ forstand) lege.

Lytter ikke

Tilbøy meg uføretrygd og antidepressiva fordi han mente jeg var overarbeidet.
Jeg hadde akkurat fått dårlig syn etter flåttbitt i hodet. Hadde isjas-smerter og sykt vondt i ryggen. Han ville aldri høre eller hjelpe.

Bra lege

Legen tar seg god tid. Kommer med ofte med gode råd. Har imponert i forhold til håndteringen av våre barn.

seriøs

Aune er veldig real, lite utenomsnakk og pjatt, ingen problemer med å bli henvist videre, i det hele tatt en bra fastlege !

Veldig fornøyd!

Aldri lang venting verken på time eller før time =)

trygt og godt

opplever å bli tatt alvorlig og når det er nødvendig får jeg hjelp hjemme. god kunnskap om familie forhold og min situasjon.

kommer jeg ikke dag kommer jeg i morgen

du må selv si fra om ting å be om oppfølhing men han lytter da du prater til han men det hadde hvert fint om å komme inn til tiden har hventet der mange ganger lenge skulle hvert en regel venter du en 1/2 time halv pris 1 time gratis da hadde det blit noe raskere ting men det går hveld ut over pasientene

Helt ok

Jeg har opplevd at Aune gjør det han skal gjøre og ikke noe mer eller mindre enn det.

Servicen på Vestfossen legesenter som han jobber på er helt fantastisk. Jeg opplever stort sett aldri venting og resepsjonsdama Laila er usedvanlig dyktig og hyggelig! Personlig og god service hver gang!

Jeg har fått oppfølging der gjennom 2 svangersskap.

hyggelig fyr, men vurder om du vil ha ham som lege - hold deg selv oppdatert

lite oppdatertert før oppmøte. lite nøye med info om medikament. Pasient må selv følge opp Vedlegg i forpakning. Skriver ut Kortiso nprp uten å koferere med pasient!!. Hva skjedde sist du var her?Vanskelig med å få hensvisning til spesialist- litt kjapp i svingene.

Ikke tilstede?

Føles vanskelig å nå frem. Setter seg ikke inn i saker, og husker ikke fra forrige gang. Lite eller ikke interressert. Svært uvillig til å sende videre til spesialist.

Lite engasjert!!!

Opplevde han som særdeles lite engasjert, uinteressert og rett og slett litt "lite tilstede". Følte omtrent jeg måtte be om unnskyldning for å komme inn igjen(har flere plager/sykdommer) Anbefales ikke for de som trenger ekstra oppfølging!