Erlend Aune

Vestfossen Legesenter
Storgata 24 3320 Vestfossen
Erlend Aune er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Erlend Aune

Lite engasjert i pasienten sin

Føler det er lite engasjement fra Aune og det virker som han ikke bryr seg så mye om plager og sykdom du evt har. Har hatt han i lang tid og har aldri byttet men nå som jeg virkelig trenger en god fastlege er det lite å hente hos han og jeg vil ikke anbefale han til noen egentlig. Legesenteret i seg selv er veldig bra.

Misfornøyd

Har hatt dr. Aune som fastlege i ca ett år og er ganske misfornøyd. For det første så har han flere ukers ventetid. Jeg syns også han virker uprofesjonell da han har sagt flere ganger "du kan søke det på google", og stadig snakker om ting som ikke har noe med legebesøket å gjøre.
Har hatt behov for to forskjellige hensvisninger; den ene måtte jeg selv finne en på Internett og sende henvisningen i posten - noe som ikke gikk. Andre gangen henviste han meg til en privat klinikk hvor man ikke trengte henvisning for å få behandling.
Det er også andre småting som har ført til at jeg ikke er fornøyd med denne legen.

Dyktig lege

Vi har hele familien ham som fastlege. Vi er veldig fornøyd med ham. Opplever at han lytter til oss, tar seg tid og følger opp.

Samarbeid

Aune har respekt for det du har å si. Han er åpen for diskusjon. Forskjellige leger passer forskjellige folk. Aune passer for de som har egne meninger angående sin egen helse. Han er ikke en autoritær (i negativ forstand) lege.

Lytter ikke

Tilbøy meg uføretrygd og antidepressiva fordi han mente jeg var overarbeidet.
Jeg hadde akkurat fått dårlig syn etter flåttbitt i hodet. Hadde isjas-smerter og sykt vondt i ryggen. Han ville aldri høre eller hjelpe.