Erlend Aune

Autorisasjon (1993)

Erlend Aune er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Erlend Aune

Rolig og behagelig

Alltid hyggelig og rolig. Han er kunnskapsrik og behjelpelig. Han er flink til å forstå og formulere ned skriftlig det jeg sier selv om jeg synes selv jeg sier lite og kanskje ikke forklarer så bra. Jeg setter stor pris på all den hjelpen jeg har fått.

Rolig lege

Rask time når jeg trenger det, tar seg tid og undersøker nøye. Rolig lege med litt humor når det passer seg. Han er barne og ungdomsvennlig.

Lydhør og kompetent

Opplever at han er tilgjengelig, enkel å være i dialog med og henviser ved behov.

Føles trygt å ta med barna til han, vet at han følger godt opp.

Profesjonell og bra

Veldig bra lege. Deler ikke ut antibiotika i vilden sky. Skriver heller ikke ut sykemelding unødig. Tar seg god tid og vurderer nøye. Har tiltro til denne legen.

God rationell lege, full tillit.

Han tar seg den tid som er nödvendig og er åpen for dialog. Forklarer det man spör om og er åpen for andre behandlinger og synspunkt enn det tradisjonelle. Jeg opplever at han mener at jeg har hovedansvaret for min helse, mens han kanskje kan hjelpe til med min uhelse.

Jeg opplever ikke, men forventer heller ikke, at han er spesiellt interessert i psykososiale spörsmål, men jeg er sikker på at han umiddelbart ville henvise meg til riktig instans, eller gi meg nödvendige medisiner, dersom det skulle bli behov for det.