Erlend Aune

Vestfossen Legesenter

1993

Vestfossen Legesenter Telefonnummer32 25 20 8032 25 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 24 3320 Vestfossen
Erlend Aune er en av 15 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Erlend Aune

Profesjonell og bra

Veldig bra lege. Deler ikke ut antibiotika i vilden sky. Skriver heller ikke ut sykemelding unødig. Tar seg god tid og vurderer nøye. Har tiltro til denne legen.

God rationell lege, full tillit.

Han tar seg den tid som er nödvendig og er åpen for dialog. Forklarer det man spör om og er åpen for andre behandlinger og synspunkt enn det tradisjonelle. Jeg opplever at han mener at jeg har hovedansvaret for min helse, mens han kanskje kan hjelpe til med min uhelse.

Jeg opplever ikke, men forventer heller ikke, at han er spesiellt interessert i psykososiale spörsmål, men jeg er sikker på at han umiddelbart ville henvise meg til riktig instans, eller gi meg nödvendige medisiner, dersom det skulle bli behov for det.

Profesjonell lege

Dyktig lege. Kan anbefales. Opplever faglig kompetanse og empatisk kommunikasjon. Det er trygt å snakke med han.

Bra lege

Han er bra lege, er veldig fornøyd BRA kommunikasjon. Han er forstår din Problem og hjelper til mye.

Uinteressert

Best å ikke være syk. Liker dårlig å sende videre og blåser alt bort som bagateller. Veldig flinke folk på kontoret. Liten ventetid.