Erlend Aune

Vestfossen Legesenter Mann, 56 år

Autorisert1993
Ledige plasser 20 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vestfossen Legesenter

Storgata 24 3320 Vestfossen
Erlend Aune er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Erlend Aune

Misfornøyd

Har hatt dr. Aune som fastlege i ca ett år og er ganske misfornøyd. For det første så har han flere ukers ventetid. Jeg syns også han virker uprofesjonell da han har sagt flere ganger "du kan søke det på google", og stadig snakker om ting som ikke har noe med legebesøket å gjøre.
Har hatt behov for to forskjellige hensvisninger; den ene måtte jeg selv finne en på Internett og sende henvisningen i posten - noe som ikke gikk. Andre gangen henviste han meg til en privat klinikk hvor man ikke trengte henvisning for å få behandling.
Det er også andre småting som har ført til at jeg ikke er fornøyd med denne legen.

God og lyttende

Flink lege som er god til å høre på hva du har og si. Hører på egne meninger og gir de medisiner som trengs. Henviser raskt videre vis det trengs. Hatt han et år og er veldig fornøyd. Passer også på så det ikke blir for mye medisiner så mann ikke får problemer senere og er alltid lett og raskt å få time. Alltid lite ventetid. En generelt god lege som vet hva han holder på med. Han ringer også sendt på kvelden vis det er nødvendig og følger opp.

Dyktig lege

Vi har hele familien ham som fastlege. Vi er veldig fornøyd med ham. Opplever at han lytter til oss, tar seg tid og følger opp.

Samarbeid

Aune har respekt for det du har å si. Han er åpen for diskusjon. Forskjellige leger passer forskjellige folk. Aune passer for de som har egne meninger angående sin egen helse. Han er ikke en autoritær (i negativ forstand) lege.

Lytter ikke

Tilbøy meg uføretrygd og antidepressiva fordi han mente jeg var overarbeidet.
Jeg hadde akkurat fått dårlig syn etter flåttbitt i hodet. Hadde isjas-smerter og sykt vondt i ryggen. Han ville aldri høre eller hjelpe.