Vestfossen Legesenter

Telefonnummer32 25 20 8032 25 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 24 3320 Vestfossen

Siste vurderinger av Vestfossen Legesenter

Hyggelig og seriøs

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Har hatt han I flere år, og han er alltid like imøtekommende. Tar meg seriøst, og virker som om han virkelig bryr seg!

Profesjonell lege

Lege: Erlend Aune Skrevet

Dyktig lege. Kan anbefales. Opplever faglig kompetanse og empatisk kommunikasjon. Det er trygt å snakke med han.

Samlebånd

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Har hatt han som lege i flere år, både til meg selv og mine barn. Den eneste grunnen til dette er at han er lokal, helsesekretærene er veldig hyggelige (spesielt Laila), og man får time samme dag eller dagen etter man tar kontakt. Han er effektiv og flink til å henvise. Men kjemien er ikke-eksisterende. Jeg føler at jeg kaster bort tiden hans. Han viser ingen oppriktig interesse og bryr seg lite. Har ikke tillit til ham. Han har i noen samtaler vært veldig ovenfra og ned. Påpeker at han har mer utdannelse enn sine kollegaer. Sier innimellom upassende ting, hans personlige mening kommer tydelig frem. Han er klønete i gu-undersøkelse, tydelig ukomfortabel. Vil heller henvise videre. Noe som er greit nok for så vidt. Sjelden forsinket/ventetid.

Bra lege

Lege: Erlend Aune Skrevet

Han er bra lege, er veldig fornøyd BRA kommunikasjon. Han er forstår din Problem og hjelper til mye.

Uinteressert

Lege: Erlend Aune Skrevet

Best å ikke være syk. Liker dårlig å sende videre og blåser alt bort som bagateller. Veldig flinke folk på kontoret. Liten ventetid.