Vestfossen Legesenter

Telefonnummer32 25 20 8032 25 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 24 3320 Vestfossen

Siste vurderinger av Vestfossen Legesenter

Lydhør og kompetent

Lege: Erlend Aune Skrevet

Opplever at han er tilgjengelig, enkel å være i dialog med og henviser ved behov.

Føles trygt å ta med barna til han, vet at han følger godt opp.

Profesjonell og bra

Lege: Erlend Aune Skrevet

Veldig bra lege. Deler ikke ut antibiotika i vilden sky. Skriver heller ikke ut sykemelding unødig. Tar seg god tid og vurderer nøye. Har tiltro til denne legen.

Arrogant

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Lite tiltro til pasient. Overlegen og arrogant. Oppleves som en bedreviter med mistro til pasient. Man føler seg liten.

Flink lege, som tar seg tid til deg

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Alltid veldig fornøyd med ham. Tar seg tid. Er nesten uten unntak i rute. Om noe haster, har han satt av tid til det hver dag, så kan alltid komme samme dag om det behøves. Veldig hyggelig personell både i resepsjonen og laboratoriet.

God rationell lege, full tillit.

Lege: Erlend Aune Skrevet

Han tar seg den tid som er nödvendig og er åpen for dialog. Forklarer det man spör om og er åpen for andre behandlinger og synspunkt enn det tradisjonelle. Jeg opplever at han mener at jeg har hovedansvaret for min helse, mens han kanskje kan hjelpe til med min uhelse.

Jeg opplever ikke, men forventer heller ikke, at han er spesiellt interessert i psykososiale spörsmål, men jeg er sikker på at han umiddelbart ville henvise meg til riktig instans, eller gi meg nödvendige medisiner, dersom det skulle bli behov for det.