Ludmila Victoria Andersen

Autorisasjon (2008)

Saga Legesenter Telefonnummer69 12 66 0069 12 66 ...
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Ludmila Victoria Andersen er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ludmila Victoria Andersen

Er ikke egent til å være en lege

Jeg har bestilt en time for min tre måneder gamle datter, og da jeg kom dit, ble jeg møtt av Ludmila. Hun oppførte seg ekstremt frekt og uhøflig ved å be meg forlate venteværelset fordi min to år gamle sønn gråt. Hun viste null sympati for situasjonen min og nektet å hjelpe oss. I tillegg beordret hun oss til å vente utenfor venteværelset og låste døren bak oss, med min to år gamle sønn og min datter. Det var flere vitner til denne uakseptable oppførselen, og vi følte oss fullstendig uønsket. Dette er dessverre ikke første gang slike hendelser har skjedd med henne. ( Tidligere hendelse med min sønn) Jeg vil på det sterkeste advare alle mot å bli pasienter hos henne. Hennes manglende medfølelse og uhøflighet er fullstendig uakseptabel

Styr unna, dårlig lege

Det første hun fortalte meg etter jeg sa jeg hadde lest opp på sykdommen min og funnet en del info om den, var at «det værste leger vet er folk som googler symptomene sine». Etter dette sa hun at krystallsyke og betennelse på bevegelsesnerven var samme sykdom og at jeg ikke burde tenke så mye på det. Jeg fikk et skriv rett fra helsenorge (som jeg alt har lest) om noen øvelser jeg kunne gjøre for krystallsyke. Har nå påvist virus på balnsenerven av en annen lege.
Jeg måtte betale for at hun ikke ga meg noe ny info og var frekk.
Styr unna

Nope

Sliter med smerter og fatigue, fordi jeg er revmatiker. Diagnosen jeg har fikk jeg etter å ha vært hos fastlege og revmatolog på Volvat flere ganger, og brukt mange tusen kroner for å faktisk kunne få hjelp.

Etter fire år med ukentlige behandlinger hos både fysioterapaut og kiropraktor (er tidligere idrettsutøver på høyt nivå, så bevegelse, trening og aktivitet har kommet inn med morsmelken, og jeg er i elles "fin fysisk form"), ble jeg bedt om å få en henvisning til revmatolog av kiropraktoren min. Jeg fortalte alt dette flere ganger (over ett par år, og mange forsøk på å få hjelp) til Dr. Andersen - at jeg både er oppvokst med aktivitet og trening (jeg er ikke lat osv), men har to foreldre med hver sine revmatiske lidelser, og har selv opplevd kroniske smerter og fatigue de siste årene. Jeg prøvde å si at jeg trener yoga eller pilates daglig (når formen er god nok), og løper/går mye i terreng (dessverre ikke blitt så mye av dette det siste året fordi utmattelsen tar over). Det har blitt såpass ille at jeg ikke lenger klarer å leve normalt, og jeg sliter mye i hverdagen. Dette syns hun bare var tull, og jeg får kun blodprøver (som jeg ikke alltid får svar på!!), og blodtrykk. Jeg fikk deretter beskjed om å dra til fysioterapaut med plagene mine! (som jeg som sagt har brukt i flere år, ved siden av kiropraktor). Hun trodde heller ikke på revmatologens diagnose, og sa hun ikke stolte på dette. Står på en evig lang venteliste til andre fastleger. For jeg sliter hver eneste dag.

Anbefales ikke

Lite imøtekommende og virker lite interessert i hjelpe pasienten. Setter seg ikke inn i pasientens problematikk. Aldri opplevd en så lite engasjert lege. Egner seg spesielt ikke for personer med sosial angst. Virker brå og lite fintfølende.

Anbefales ikke!!!!!

Er veldig dårlig til å lytte og avbryter når jeg prøver å fortelle hvordan jeg har det!!! Hun mener jeg bør ikke bli gravid da jeg er stor og kan gi barnet sykdom og vil ikke henvise meg videre også er hun er veldig skremmende i sine tilbakemeldinger. Byttet henne etter første time!!!