Fredrik Brunsvig-Engemoen

Åros Legesenter AS
Hurumveien 49A 3474 Åros
Fredrik Brunsvig-Engemoen er en av 79 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Fredrik Brunsvig-Engemoen

Ser hele deg som pasient

Beste legen, han har alltid tid til å lytte, han viser interesse for deg som person og spør gjerne hvordan det går med familien. Fredrik er meget dyktig og er det noe han ikke kan, sender han meg videre til rett sted med engang. Har god hukommelse og husker ting, uten lese i journal, som jeg setter pris på. Fantastisk fyr, rett og slett. Så fort jeg fant ut at han startet opp igjen i Åros etter permisjon, byttet jeg tilbake til han for både barn og meg selv. Det var lissom ikke tvil, for de nye på Røyken rekker ikke Fredrik til ankla engang.

En lege som gjør alt i sin makt for å hjelpe

Fantastisk og imøtekommende, trygg og omsorgsfull. Man føler seg ivaretatt og sett og tatt på alvor. Beste legen jeg har hatt noen gang.

Mistet Dr. Fredrik som lege da han sluttet i 2018. Etter 3 vikarleger som fungerte dårlig ble jeg veldig glad over å få vite at dr. Fredrik skulle åpne ny praksis et annet sted i kommunen. Det er enkelt å få time, han er sjelden forsinket, møter meg alltid med et smil. Lytter, tar godt vare på meg og er en enorm støtte i det som for meg er en krevende periode i livet. Føler virkelig at han er der for meg. Sender meg alltid ut igjen med en god klem. Anbefales på det varmeste!

Ser hele personen.

God tid til hver pasient, ser hele bildet, og legger et løp sammen med deg som pasient. Svarer kjapt på beskjeder

Tillit og trygghet

Verdens beste lege. Lytter. Sender meg videre til spesialist hvis det trengs. Har alltid tid for meg.