Fredrik Brunsvig-Engemoen

Autorisasjon (2011)

Fredrik Brunsvig-Engemoen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Fredrik Brunsvig-Engemoen

Kunnskapsrik og empatisk lege!

Har bare positivt å si om han!
Tar meg alltid på alvor, er streng når han må, og viser at han oppriktig ønsker meg vel. En trygghet jeg aldri før har følt hos en lege, og det betyr veldig mye når man dessverre har kroniske diagnoser som påvirker hverdagen. Det å føle seg sett og tatt på alvor er en lettelse i en hverdag som ikke alltid går på skinner.

Beste legen som finnes

Hadde Fredrik som lege i noen få år,gråt da han flyttet til Røyken,dro dit men det ble for langt fra Oslo.Beste legen i verden,ringte også på kvelden av og til for å høre hvordan alt gikk.Han leste meg som en åpen bok og var raus med å gi en god klem.Fantastisk lege og menneske.Savner virkelig han.❤️

Ingen over ingen ved siden av

Beste legen jeg har hatt. Fantastisk mann med mye humor og glimt i øyet, som samtidig som tar deg på alvor og gjør alt han kan for å hjelpe deg. Han er super med både små og store.

Ser hele deg som pasient

Beste legen, han har alltid tid til å lytte, han viser interesse for deg som person og spør gjerne hvordan det går med familien. Fredrik er meget dyktig og er det noe han ikke kan, sender han meg videre til rett sted med engang. Har god hukommelse og husker ting, uten lese i journal, som jeg setter pris på. Fantastisk fyr, rett og slett. Så fort jeg fant ut at han startet opp igjen i Åros etter permisjon, byttet jeg tilbake til han for både barn og meg selv. Det var lissom ikke tvil, for de nye på Røyken rekker ikke Fredrik til ankla engang.

Fantastisk lege

Mistet Dr. Fredrik som lege da han sluttet i 2018. Etter 3 vikarleger som fungerte dårlig ble jeg veldig glad over å få vite at dr. Fredrik skulle åpne ny praksis et annet sted i kommunen. Det er enkelt å få time, han er sjelden forsinket, møter meg alltid med et smil. Lytter, tar godt vare på meg og er en enorm støtte i det som for meg er en krevende periode i livet. Føler virkelig at han er der for meg. Sender meg alltid ut igjen med en god klem. Anbefales på det varmeste!