Fredrik Brunsvig-Engemoen

Røyken Legekontor Rådhuset 3440 Røyken
Fredrik Brunsvig-Engemoen er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Fredrik Brunsvig-Engemoen

Fantastisk fastlege!

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er profesjonell, trivelig, empatisk, handlekraftig, og tar meg på alvor. Han har gitt meg god oppfølging, og god tid under sykdomsperioden. Beste legen i Røyken.

Den beste legen jeg har hatt.

Trygg og god lege. Husker fra gang til gang. Gjør det lille ekstra for å hjelpe. Anbefales virkelig!

Dårlig!!!!

Jeg hadde min verste opplevelse noen gang hos denne legen.
Jeg fikk bokstavelig talt mindre enn fem minutter, og grunnen er at han ikke hørte på meg i det hele tatt. Det føltes som om jeg ble avfeid og fikk ikke fortalt hele problemet mitt uten at han avbrøt meg og sa at han måtte gå videre til neste pasient.
Følte meg helt elendig etter legetimen og er glad for at jeg aldri må tilbake og har en ny fastlege som tar meg på alvor!

Den beste lege jeg har hatt!

Den beste lege jeg har hatt! Moralsk integritet inkludert ærlighet, åpenhet, konfidensialitet og autonomi og redelig arbeid med høy kvalitet.

Upåklagelig

Tar seg god tid, viser at han bryr seg og husker fra gang til gang. Godt å slippe å repetere seg selv da han virkelig gir et inntrykk av å bry seg om sine pasienter. Har en løs og ledig tone som gjør at det er lett å snakke med han.
Han ønsker å hjelpe og tar dine problemer på alvor.