Åros Legesenter AS

Hurumveien 49A 3474 Åros

Siste vurderinger av behandlere ved Åros Legesenter AS

Helt fantastisk og veldig tilgjengelig kan anbefales på det varmeste Håper alle får oppleve en slik fastlege

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Fantastisk fastlege Alltid tilgjengelig og god på kommunikasjon Håper alle få oppleve en slik fastlege

En lege som gjør alt i sin makt for å hjelpe

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Fantastisk og imøtekommende, trygg og omsorgsfull. Man føler seg ivaretatt og sett og tatt på alvor. Beste legen jeg har hatt noen gang.

Løsningsorientert og oppdatert

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Lars er løsningsorientert og en dyktig lege. Jeg har flyttet, så jeg måtte skifte lege pga 24 mils reisevei tur-retur.. han har pasienten i fokus.

Trygg, ivaretakende og grundig

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Maarten er en veldig god fastlege som jeg nødig vil miste. Han er lege for familien og har vært det i 17 år. Man tas på alvor og blir sett. Legesekretærene er også veldig hyggelige og ivaretakende med stor omsorg. Pga flytting ser jeg meg nødt til å bytte fastlege etterhvert, men synes dette er fryktelig leit. Anbefales varmt!

Lege: Fredrik Brunsvig-Engemoen Skrevet

Mistet Dr. Fredrik som lege da han sluttet i 2018. Etter 3 vikarleger som fungerte dårlig ble jeg veldig glad over å få vite at dr. Fredrik skulle åpne ny praksis et annet sted i kommunen. Det er enkelt å få time, han er sjelden forsinket, møter meg alltid med et smil. Lytter, tar godt vare på meg og er en enorm støtte i det som for meg er en krevende periode i livet. Føler virkelig at han er der for meg. Sender meg alltid ut igjen med en god klem. Anbefales på det varmeste!

Dette er en Pluss-tjeneste.