Åros Legesenter AS

Hurumveien 49A 3474 Åros

Siste vurderinger av Åros Legesenter AS

Veldig bra lege

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Legen er veldig flink til å lytte, og gir henvisninger videre til spesialister og nødvendig rehabilitering. Veldig behagelig type som er svært opptatt av pasientens ve og vel. Deltar på møter med kommune og NAV der det er behov for hans vurderinger og uttalelser. Har også tatt initiativ til å samle pasienter med samme sykdomshistorie til møter på legekontoret for å dele erfaringer. Dette er nyttig både for oss som pasienter og legen selv.

Gikk derifra med en ubehagelig følelse.

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Var relativt forutinntatt til min situasjon. Ovenfra og ned holdning og ubehagelige kommentarer. Var opptatt av å få frem hvor hektisk hverdag han har.

Usympatisk

Lege: Lars Røssel Ødegaard Skrevet

Arrogant og usympatisk lege. Virker mer opptatt av å tjene penger, enn han er i helsa til pasienten.

Fantastisk lege for små og store

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Familiens fastlege de siste snart 11 år - lytter, henviser, åpen for innspill, empatisk og dyktig. Håper vi får beholde ham som fastlege i mange mange år.

Grundig og seriøs lege

Lege: Maarten Johannes Van Der Harst Skrevet

Vært min og barnas lege i snart 20 år og er godt fornøyd. Ikke typen for unødvendig "small talk", men tar seg tid til å lytte og henvise videre hvis nødvendig. Meget godt fornøyd!