Fredrik Brunsvig-Engemoen

Autorisasjon (2011)

Fredrik Brunsvig-Engemoen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Fredrik Brunsvig-Engemoen

Dårlig!!!!

Jeg hadde min verste opplevelse noen gang hos denne legen.
Jeg fikk bokstavelig talt mindre enn fem minutter, og grunnen er at han ikke hørte på meg i det hele tatt. Det føltes som om jeg ble avfeid og fikk ikke fortalt hele problemet mitt uten at han avbrøt meg og sa at han måtte gå videre til neste pasient.
Følte meg helt elendig etter legetimen og er glad for at jeg aldri må tilbake og har en ny fastlege som tar meg på alvor!

Den beste lege jeg har hatt!

Den beste lege jeg har hatt! Moralsk integritet inkludert ærlighet, åpenhet, konfidensialitet og autonomi og redelig arbeid med høy kvalitet.

Upåklagelig

Tar seg god tid, viser at han bryr seg og husker fra gang til gang. Godt å slippe å repetere seg selv da han virkelig gir et inntrykk av å bry seg om sine pasienter. Har en løs og ledig tone som gjør at det er lett å snakke med han.
Han ønsker å hjelpe og tar dine problemer på alvor.

Blir tatt alvorlig.

Dette er den første legen som faktisk har tatt meg på alvor og endelig har sendt meg til spesialister som har kommet frem til en diagnose. Han hører på det man har å si, ringer deg når han skal og er generelt empatisk og hyggelig.

God lege

Han er en super lege. Han tar deg på alvor, følger opp både ved telefonkontakt og ved timer. Han er en god lytter og ønsker virkelig å hjelpe deg. Min mann og jeg har oppfølging av han og begge er strålende fornøyd :)

Kan abefales :)