Charlotte Händler Vislie-Bjørdal

Mølleveien 4 1540 Vestby
Charlotte Händler Vislie-Bjørdal er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Charlotte Händler Vislie-Bjørdal

Beste legen!

Ho er desidert den beste legen! Ho er veldig hjelpsom og tar meg seriøst. Ho lytter og legger mye energi for at man skal få den beste hjelpen man kan få. Ho hjelper meg mye og er den viktigste støttespillern jeg har for å komme meg tilbake til normalen! Bedre lege får man lete etter! Hender at man får vente litt, men det er verdt det! Bedre med en lege som er nøyaktig enn en som sender deg ut døra med noe dem "trur".

Alltid imøtekommende

Legen undersøker - anbefaler - er hun i tvil - sender hun meg videre i systemet - men prøver alltid selv hvis hun kan
Gir seg god tid med deg
jeg er Kjempefornøyd med henne

Fantastisk

Charlotte har for mei vist sei og være enestående på alle felt.
Vi har god dialog og hunn har stadig anbefallinger jeg gledlig hører og tar til etteretning.
Fornuftig og hyggelig

Lydhør, ydmyk og hyggelig

Charlotte Vislie-Bjørdal har alltid vært svært imøtekommende, tar mine synspunkter på alvor og er god til å kommunisere. Hun er nysgjerrig på hva andre faggrupper tenker og anbefaler, noe jeg tror er en sjelden egenskap for en lege. Jeg har måtte brukt henne mye over ei tid. Hun er hyggelig og får meg til å føle meg velkommen. Jeg har alltid fått timer når jeg har trengt det.
Jeg valgte dette kontoret basert på hvordan jeg ble møt av resepsjonspersonalet (ringte flere ganger og reiste rundt og besøkte ulike aktuelle legekontorer før jeg bestemte hvilken fastlege jeg skulle velge etter en dårlig erfaring i Moss). Er det høyt trykk på telefonen med mange som ringer, har de en grei køordning. De er også hyggelige i møte med pasienter. Organisering av akuttimer tror jeg er grunnen til forsinkelsene. 15-30 min er stort sett regelen.

Om legen

Hun er ofte forsinket og ikke har ledig time heletiden og er veldig kjedelig for pasienter tror jeg. Jeg sto i kø for over en time og til slutt ikke fikk noe svar i det hele tatt. Dette er forferdelig for pasienter å vente med ingenting. Dere kan gjerne svare rask enten ja eller nei så er det ferdig. Dere må skjerpe dere dette er alt for dårlig service spesielt den som svarer telefonen.