Charlotte Händler Vislie-Bjørdal

Vestbytorget legesenter

2007

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Vestbytorget legesenter
Mølleveien 4 1541 Vestby
Charlotte Händler Vislie-Bjørdal er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Charlotte Händler Vislie-Bjørdal

Vennlig førstegangsinntrykk

Hun var vennlig og lyttet, men kunne kanskje ha satt seg litt mer inn i journalen min. Syns det var litt rart/dumt at hun ikke virket å ha lest sykdomsjournalen min. jeg hadde forventet at hun så igjennom den på forhånd da den ble sendt en god stund før jeg fikk time hos henne. Legen min gjennom 20 år gikk av med pensjon derfor måtte jeg bytte.
Det virket egentlig som om hun leste den der og da, da ble det lett misforståelser og jeg måtte bruke av tiden min på og forklare ganske mye.
Ellers en hyggelig lege.

Nydelig Lege Etikk

Hunn er fenomenal, hjulpet mei og rette opp i nærmest uåvekommerlig mye rot, dær tidligere fastlege hadde gådt bort fra faktaopplysninger og omfårmulert min utalelse. Blev så vrient at det måtte nytenkende privat hjelp til. Siden menigheten tviholdt på de feilene såm var gjort. Tøft av henne da og tille opp på, rette opop feilene såm var innlysende men alikevell byrokratiet tviholdt på. Lykkelig med henne

Beste legen!

Ho er desidert den beste legen! Ho er veldig hjelpsom og tar meg seriøst. Ho lytter og legger mye energi for at man skal få den beste hjelpen man kan få. Ho hjelper meg mye og er den viktigste støttespillern jeg har for å komme meg tilbake til normalen! Bedre lege får man lete etter! Hender at man får vente litt, men det er verdt det! Bedre med en lege som er nøyaktig enn en som sender deg ut døra med noe dem "trur".

Alltid imøtekommende

Legen undersøker - anbefaler - er hun i tvil - sender hun meg videre i systemet - men prøver alltid selv hvis hun kan
Gir seg god tid med deg
jeg er Kjempefornøyd med henne

Lydhør, ydmyk og hyggelig

Charlotte Vislie-Bjørdal har alltid vært svært imøtekommende, tar mine synspunkter på alvor og er god til å kommunisere. Hun er nysgjerrig på hva andre faggrupper tenker og anbefaler, noe jeg tror er en sjelden egenskap for en lege. Jeg har måtte brukt henne mye over ei tid. Hun er hyggelig og får meg til å føle meg velkommen. Jeg har alltid fått timer når jeg har trengt det.
Jeg valgte dette kontoret basert på hvordan jeg ble møt av resepsjonspersonalet (ringte flere ganger og reiste rundt og besøkte ulike aktuelle legekontorer før jeg bestemte hvilken fastlege jeg skulle velge etter en dårlig erfaring i Moss). Er det høyt trykk på telefonen med mange som ringer, har de en grei køordning. De er også hyggelige i møte med pasienter. Organisering av akuttimer tror jeg er grunnen til forsinkelsene. 15-30 min er stort sett regelen.

Om legen

Hun er ofte forsinket og ikke har ledig time heletiden og er veldig kjedelig for pasienter tror jeg. Jeg sto i kø for over en time og til slutt ikke fikk noe svar i det hele tatt. Dette er forferdelig for pasienter å vente med ingenting. Dere kan gjerne svare rask enten ja eller nei så er det ferdig. Dere må skjerpe dere dette er alt for dårlig service spesielt den som svarer telefonen.

Helt ok

Hun er en veldig trivelig person, og virker veldig kompetent. Men hun har ikke tatt meg seriøst med noe av det jeg har kommet med. Måtte til slutt gå til spesialist selv og få bekreftet plager der. Resepsjonisten hadde også lite greie på legemidler.

Sympatisk og seriøs

Veldig fornøyd med hvordan jeg har blitt møtt og den hjelpen jeg har fått. Lytter og strekker seg langt for sine pasienter. Er ofte litt forsinket, men har sjelden ventet mer enn 30 minutter.

Faglig dyktig, kunnskapsrik og hjelpsom lege

Charlotte er en dyktig, kunnskapsrik, hjelpsom og, ikke minst, trivelig lege. Hun bruker god tid på pasientene, og en blir godt ivaretatt av henne.
Anbefales!