Charlotte Händler Vislie-Bjørdal

Autorisasjon (2007)

Charlotte Händler Vislie-Bjørdal er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Charlotte Händler Vislie-Bjørdal

Empatisk og kunnskapsrik

Dette er uten tvil den aller beste legen jeg har hatt, både til meg selv og barna.
Charlotte er lett å snakke med, god til å lytte og tar meg på alvor. Jeg opplever at hun bryr seg, og at hun stoler på meg. Charlotte er kunnskapsrik, og er hun usikker så sjekker hun opp.
Et stort pluss er at hun også har barnetekke.

Det hører med å nevne at damene i resepsjonen alltid er i godt humør. Det er viktig for meg!

Charlotte er ofte noe forsinket, men når jeg selv ser hva jeg får ut av en time, så er det verdt det. Jeg ønsker mye heller å vente litt ekstra på en lege som har tid til meg! Charlotte er virkelig et nydelig menneske.

Anbefales.

Dyktig og behagelig

Charlotte er nok den aller beste fastlegen jeg har hatt opp igjennom årene.
Hun lytter og tar meg på alvor. Hun har gode løsninger og tanker om veien mot bedring.

Sjekker alle muligheter før hun går videre, og tar seg alltid god tid.

Jeg fikk god hjelp

Jeg har gått til Vestbytorget legesenter når mitt legesenter har vært stengt på grunn av ferieavvikling. Jeg fikk god hjelp uten noen diskusjon når jeg trengte legehjelp når mitt legesenter var stengt. Noe ventetid, men det var ikke legens feil. Jeg fikk veldig god hjelp av øvrig personale.

Stiller saklige spørsmål og svare godt på spørsmål, viser naturlig passient respekt. Representerer god Lege etikk

Jeg har flyttet en del og hatt flere leger. Dr Charlotte. Dyktig og gjir følelsen av passienten i sentrum.
Sier det hunn tenker, En legetime går fort så neste bestiller jeg dobelt time.

For mei var det blidt fastlåst. Dr Charlotte sente mei til spessialist, Vi var enige om at beregning var feil, ny rekvisjon spessialist og faktum kom på bordet, svært takknemlig får, bli trodd og føles bli hørt. Forige Dr X Nektet får mitt problem og sente mei ikke til spessialist. Den Dr. Påberopte sei Hunn lyttet lot mei komme til dyktig Spessialist. Fabelaktig, svært fornøyd.

Vennlig førstegangsinntrykk

Hun var vennlig og lyttet, men kunne kanskje ha satt seg litt mer inn i journalen min. Syns det var litt rart/dumt at hun ikke virket å ha lest sykdomsjournalen min. jeg hadde forventet at hun så igjennom den på forhånd da den ble sendt en god stund før jeg fikk time hos henne. Legen min gjennom 20 år gikk av med pensjon derfor måtte jeg bytte.
Det virket egentlig som om hun leste den der og da, da ble det lett misforståelser og jeg måtte bruke av tiden min på og forklare ganske mye.
Ellers en hyggelig lege.