Michael Ballke

Autorisasjon (2000)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Michael Ballke er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Michael Ballke

Trygg og hyggelig-lytter og spør

Utifra en venninnes erfaring med Dr.Ballke, valgte Jeg å skifte lege da kjemien med min daværende lege ikke var helt på topp.

Jeg synes han virker innsiktsfull, tar seg god tid og har en behagelig fremtoning. Han er kanskje en lege som ønsker å fjerne årsak fremfor å medisinere, noe jeg setter stor pris på. Da jeg ikke ønsker en lang liste med daglige medisiner etterhvert som jeg blir eldre, av hensyn til egen kropp og unødige bivirkninger.

Anbefales !

Jeg byttet til Michael som fastlege for to år siden og har vært utrolig fornøyd. Han ser meg, bruker god tid og følger opp.

Det må også nevnes at jeg ikke lenger tar høye doser med smertestillende daglig siden jeg får behandling med nevralterapi som smertelindring og kan trene rehabiliterende (uten smerter!!) i opptil tre dager etter insjiering. Det blir det positive resultater av på sikt når det er snakk om muskel og leddsykdommer. Så jeg vil si at nevralterapi og rehabilitering går hånd i hånd.

En seriøs lege og et godt medmenneske!

Dyktig og tilgjengelig

Balke hører på dine meninger, og tilrettelegger så godt han kan. Synes det er fint at jeg som pasient får luftet mine forslag uten å bli møtt av negative svar, og føler meg hørt når jeg sier hvordan behandlings metode jeg ønsker. Har vært pasient her i 6 måneder, og føler allerede stor tillit til Dr. Balke.

Jeg har hatt problemer med stoffskifte, fordøyelse, bronkitt og astma.

Anbefales ikke

Han virker interessert og tar seg god tid til å begynne med, men følger ikke opp med prøver osv. Humørsyk. Glemmer mye fra gang til gang. Setter seg ikke inn i hele sykdomsbildet. Konsentrerer seg rundt det han mener han kan, nevrologi, uten å bry seg om andre diagnoser.

Uproft legesenter

Balke er hyggelig, men jeg valgte Landstad legesenter pga de hadde flest ledige plasser, og jeg antok at de da også hadde best tid til pasientene. Det var feil.

Noen opplevelser:

1: Ble henvist videre til spesialist, men fikk avslag fra spesialisten grunnet feil i søknaden (som legen sendte).

2: Møtt opp til time for sprøyte, men avvist grunnet underbemanning på kontoret, ingen varsel, ingen unnskyldning.