Michael Ballke

LANDSTADS GATE 27 3210 Sandefjord
Michael Ballke er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Michael Ballke

Anbefaler IKKE denne legen

Ved førsteintrykk virker han som en veldig god lege, men etter tid viser det seg det motsatte. Han er naturbasert og fokuserer mye på det. Ikke flink til å følge opp, ang lavt stoffskifte, null oppfølging og kan ingenting om det. Nei anbefaler han absulut ikke. Og helsesekretærene er ganske treige og sure, blander seg veldig opp i din sykehistorie og har en følelse at dem leker leger.

Skriver dette av erfaring og jeg er på venteliste for ny lege, som jeg vet er god.

En lyttende, støttende og rolig veiledende flott lege.

Ser hele menneske; medisinske undersøkelser først, deretter tanker og råd om både ernæring og hva som kan gi pasienten et godt liv med aktiviteter og relasjoner. Rolig, reflekterende, imøtekommende og faglig flink lege opplever jeg.

En bedre lege kan man ikke ønske seg.!!

M. Ballke anbefaler jeg på det sterkeste, jobber for deg, bruker tiden på deg, lyttende og forståelsesfull , setter pasienten i høysete og virkelig står på for deg. En unik lege...!!

Flott person og dyktig lege !

Michael er en dyktig og grundig lege. Han er åpen og flink til å kommunisere. Han er vår familielege og alle er meget fornøyde !

Han driver også på med nevralterapi. Noe jeg syns er meget spennende og kommer til å prøve.

Ballke kan mye om ernæring og hvordan dette påvirker kroppen. Etter min mening i større grad enn den ordinære allmennlegen.Det syns jeg er utrolig bra og helt sikkert nyttig for mange av pasientene hans da det er økt fokus på dette og stor etterspørsel etter fagpersonell med denne ekspertisen.

Alt i Alt 10 poeng til Dr.Ballke ! :-)

Dyktig lege

Veldig hyggelig lege som tar tid for å bli kjent med deg. Han er både grundig og dyktig. I tillegg er han flink med oppfølging. Så langt er jeg veldig fornøyd.