Michael Ballke

Tlf: 33 42 31 42 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Michael Ballke er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Michael Ballke

Anbefales !

Jeg byttet til Michael som fastlege for to år siden og har vært utrolig fornøyd. Han ser meg, bruker god tid og følger opp.

Det må også nevnes at jeg ikke lenger tar høye doser med smertestillende daglig siden jeg får behandling med nevralterapi som smertelindring og kan trene rehabiliterende (uten smerter!!) i opptil tre dager etter insjiering. Det blir det positive resultater av på sikt når det er snakk om muskel og leddsykdommer. Så jeg vil si at nevralterapi og rehabilitering går hånd i hånd.

En seriøs lege og et godt medmenneske!

Dyktig og tilgjengelig

Balke hører på dine meninger, og tilrettelegger så godt han kan. Synes det er fint at jeg som pasient får luftet mine forslag uten å bli møtt av negative svar, og føler meg hørt når jeg sier hvordan behandlings metode jeg ønsker. Har vært pasient her i 6 måneder, og føler allerede stor tillit til Dr. Balke.

Jeg har hatt problemer med stoffskifte, fordøyelse, bronkitt og astma.

Anbefales ikke

Han virker interessert og tar seg god tid til å begynne med, men følger ikke opp med prøver osv. Humørsyk. Glemmer mye fra gang til gang. Setter seg ikke inn i hele sykdomsbildet. Konsentrerer seg rundt det han mener han kan, nevrologi, uten å bry seg om andre diagnoser.

Uproft legesenter

Balke er hyggelig, men jeg valgte Landstad legesenter pga de hadde flest ledige plasser, og jeg antok at de da også hadde best tid til pasientene. Det var feil.

Noen opplevelser:

1: Ble henvist videre til spesialist, men fikk avslag fra spesialisten grunnet feil i søknaden (som legen sendte).

2: Møtt opp til time for sprøyte, men avvist grunnet underbemanning på kontoret, ingen varsel, ingen unnskyldning.

Dyktig lege

Fantastisk lege- Bruker god tid, allikevel kommer en inn til tida. Kunnskapsrik og sørger alltid for god behandling.

Anbefaler IKKE denne legen

Ved førsteintrykk virker han som en veldig god lege, men etter tid viser det seg det motsatte. Han er naturbasert og fokuserer mye på det. Ikke flink til å følge opp, ang lavt stoffskifte, null oppfølging og kan ingenting om det. Nei anbefaler han absulut ikke. Og helsesekretærene er ganske treige og sure, blander seg veldig opp i din sykehistorie og har en følelse at dem leker leger.

Skriver dette av erfaring og jeg er på venteliste for ny lege, som jeg vet er god.

En lyttende, støttende og rolig veiledende flott lege.

Ser hele menneske; medisinske undersøkelser først, deretter tanker og råd om både ernæring og hva som kan gi pasienten et godt liv med aktiviteter og relasjoner. Rolig, reflekterende, imøtekommende og faglig flink lege opplever jeg.

En bedre lege kan man ikke ønske seg.!!

M. Ballke anbefaler jeg på det sterkeste, jobber for deg, bruker tiden på deg, lyttende og forståelsesfull , setter pasienten i høysete og virkelig står på for deg. En unik lege...!!

Dyktig lege

Veldig hyggelig lege som tar tid for å bli kjent med deg. Han er både grundig og dyktig. I tillegg er han flink med oppfølging. Så langt er jeg veldig fornøyd.

En lege jeg mer en gjerne anbefaler:)

En utrolig varm og inkluderende lege. Tar seg god tid, og hører nøye på det du sier. Man føler at man snakker med han og ikke til han.
Han er dessuten en dyktig og veldig erfaren lege.

Tysk lege med god tid

Dr. Ballke har grundig tysk grunnutdannelse og kort pasientliste, hvilket betyr at han har muligheten til å ta seg god tid til pasientene sine. Han er opptatt av alternative behandlingsmetoder, hvilket ikke nødvendigvis passer alle pasienters behov. Han fremstår som en seriøs fastlege.