Michael Ballke

Landstad Legesenter AS Mann, 47 år

Autorisert2000
Ledige plasser 534 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Landstad Legesenter AS

LANDSTADS GATE 27 3210 Sandefjord
Michael Ballke er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Michael Ballke

Flott person og dyktig lege !

Michael er en dyktig og grundig lege. Han er åpen og flink til å kommunisere. Han er vår familielege og alle er meget fornøyde !

Han driver også på med nevralterapi. Noe jeg syns er meget spennende og kommer til å prøve.

Ballke kan mye om ernæring og hvordan dette påvirker kroppen. Etter min mening i større grad enn den ordinære allmennlegen.Det syns jeg er utrolig bra og helt sikkert nyttig for mange av pasientene hans da det er økt fokus på dette og stor etterspørsel etter fagpersonell med denne ekspertisen.

Alt i Alt 10 poeng til Dr.Ballke ! :-)

Dyktig lege

Veldig hyggelig lege som tar tid for å bli kjent med deg. Han er både grundig og dyktig. I tillegg er han flink med oppfølging. Så langt er jeg veldig fornøyd.

En lege jeg mer en gjerne anbefaler:)

En utrolig varm og inkluderende lege. Tar seg god tid, og hører nøye på det du sier. Man føler at man snakker med han og ikke til han.
Han er dessuten en dyktig og veldig erfaren lege.

Tysk lege med god tid

Dr. Ballke har grundig tysk grunnutdannelse og kort pasientliste, hvilket betyr at han har muligheten til å ta seg god tid til pasientene sine. Han er opptatt av alternative behandlingsmetoder, hvilket ikke nødvendigvis passer alle pasienters behov. Han fremstår som en seriøs fastlege.