Michael Ballke

Autorisasjon (2000)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Michael Ballke er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Michael Ballke

Dårlig forberedt med mer.

Sykehuset hadde sendt rapport til Ballke for han skulle følge meg opp etter sykdom.
Kom til timen,men han lurte på hvorfor jeg var der.
Måtte fortelle ham hadde han måtte lese beskjeden fra sykehuset.
Neste gang jeg kom lurte han på om han var min fastlege virket ikke så interessert i det jeg sa.

Tredje gang jeg kom etter å ha ventet 40 min.var han gretten og litt spydig.
Han vil gjerne selge meg timer på han sitt treningsstudio hver gang.
Så min kone og jeg er ikke fornøyde med ham .
Så det blir å bytte lege nå..

Anbefaler ikke

Det virker som han har dårlig tid, er kort i svarene og forklarer ikke så veldig mye. Han er nok en erfaren og dyktig lege men jeg personlig vil ikke anbefale han med mindre det ikke feiler deg ting som er enkle å gjøre noe med. Har du alvorlige, uspesifikke eller kompliserte symptomer som er vanskelig å finne ut av anbefales han ikke. Han er nok mer for konkrete lidelser man finner ut svaret på med engang og blir nok litt «oppgitt» over folk han ikke kan hjelpe eller finne ut av hva det feiler med engang, noe jeg også kan forstå. Men som lege så må man også forholde seg til slike ting og da kommer man som oftes lenger med å være vennlig og ha en viss forståelse og respekt for pasienten i behold.

Kunnskapsrik, lytter og ser pasienten

En fantastisk lege som er nøye og opptatt av å hjelpe. Han lytter og ser pasienten.
Dr. Ballke gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.

Bra og hyggelig lege

Jeg er veldig fornøyd med Michael Ballke. Han lytter og han er dyktig. Interessert og mye kunnskap. Tar god tid og jeg føler at jeg blir sett. Virkelig anbefales!!

Dyktig lege, ikke fullt så bra klinikk

Michael Ballke er en dyktig lege som kan faget sitt meget godt. Han er direkte med sine pasienter om hva som må gjøres for at man skal bli bedre, noe jeg setter stor pris på og som har hjulpet meg mye.

Dessverre er ikke legesenteret like mye å skryte av:

1. Venteværelset er trangt, og det er ofte veldig fullt så man blir sittende nærme mange andre syke mennesker.

2. Sekretærene er generelt lite behjelpelige, og overhodet ikke opptatt av å faktisk prøve å hjelpe deg. Det er svært sjeldent ledige timer i nær fremtid, og hver gang jeg har vært syk og har trengt medisiner har jeg blitt avvist og tilbudt time lenger frem i tid. Det skal ikke være slik at man nærmest må ligge på dødsleiet før man får hjelp... Det har man legevakten til.

Dette er dessverre et gjennomgående problem i Sandefjord hos de fleste legesentre. Jeg ser ikke poenget med å ha et legesenter om det aldri er tid til en rask undersøkelse for å få medisiner man trenger.

Alt i alt er Michael Ballke en fantastisk god lege som jeg ville anbefalt til alle. Det er synd at mange dyktige legers omdømme blir ødelagt av inkompetente sekretærer...