Jan Bjørnar Holen

Klubbgata 5 4013 Stavanger
Jan Bjørnar Holen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jan Bjørnar Holen

Helt ok

Har vært hos Holen da han var vikar for min fastlege. Opplevde ham som helt ok, men jeg har tenkt en del på at han formulerte noe om at "det er vanlig å kjenne mindre liv på slutten av svangerskapet". Han mente nok at det er normalt at baby har mindre plass og at bevegelsene føles annerledes, men har forstått på andre leger at man skal ta kontakt med sykehus om man kjenner mindre liv.

God lege.

Opplever legen som flink og komptetent. Savner at han hilser når han roper opp navn istedenfor at jeg må halvspringe bak han ned gangen. Han kan sine ting og han tar seg tid til å lytte. Har to ganger opplevd at jeg får regning med purregebyr etter time selvom legen selv har sagt jeg ikke skal betale noe - det var litt frustrerende. Ellers vil jeg påpeke at selve kontordamene, spesielt to stk. virkelig hadde hatt utbytte av kundebehandlingskurs. De er frekke, avvisende og jeg gruer meg hver gang til å møte dem. Her bør noe gjøres - de ødelegger veldig for helhetsopplevelsen.

Vennlig og imøtekommende

Jan Bjørnar virker rolig, pålitelig og kompetent. Mitt inntrykk er veldig positiv. Han tar seg den tiden han trenger og følger opp forløpet.