Jan Bjørnar Holen

Sjømannslege

Jan Bjørnar Holen er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jan Bjørnar Holen

Trygg og forståelsesfull

Har alltid god tid til meg, og er lyttende. Forklarer alltid på en måte slik at jeg forstår. Både meg og min søster har gått til han i flere år nå, og kommer aldri til å bytte fastlege.

Veldig hjelpsom og har mye kunnskap

Jeg får alltid det jeg trenger! Veldig dyktig lege som tar være på sin pasient, hyggelig, gir råd og anbefalinger!

Anbefales

Har hatt han i 2 år nå, med ca 10 besøk på den tid. Han lytter veldig godt, avviser lite når man er for bekymret for noe, prøver å forklare istedenfor. Eneste negative er at de fleste gangene må jeg vente opp til 20 minutter etter avtalt tid, og selve timen er ikke lenge men jeg tror han bare prøver å være så effektiv som mulig. Generelt god lege, anbefales.

Begrenset utbytte

Etter å ha hatt en svært velvillig lege som strakk seg langt for å komme meg i møte, har jeg ikke funnet noen fullgod erstatning etter at han sluttet. Jeg opplever at jeg enten får et nei, beskjed om å fikse det selv, eller en henvisning som ikke fører fram. Det har tidligere også vært mye rot med reseptene. Han lytter og er rolig når jeg snakker, men trekker konklusjoner på tvers av det jeg sier, og jeg har så langt fått lite ut av kontakten. Kanskje jeg kommer inn til legen jeg står på ventliste til innen hun går av med pensjon...

Kompetent og tillitsfull

Legen fremstår som svært kompetent, og han tar seg tid til å høre på pasienten. Blir ivaretatt og opplever trygghet.