Nytorget Legesenter

Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

Kunnskapsrik, trygg og omtenksom

Lege: Kari Ersland Skrevet

Kari tar seg alltid tid til pasientene sine! Selv om timene ofte er forsinket er det alltid verdt ventetiden, fordi jeg regner med hun tar seg like god tid til de andre pasientene sine som til meg, og det er noe av det som gjør Kari så fantastisk. Har vært hennes pasient lenge, og hun har hjulpet meg gjennom mye. Svaret er ikke alltid medisiner og undersøkelser, og Kari har alltid andre gode råd. Opplever at hun gor mye av seg selv, er personlig, og en får alltid følelsen av at hun kjenner deg og husker alt. En god lytter og rådgiver, kunnskapsrik og tenker utenfor boksen, bruker humor, og hun tar deg alltid seriøst. Et fantastisk menneske!

Nærværende

Lege: May Elisabet Bennetzen Skrevet

Hun er er nærværende, engasjert, klok og kan sitt fag. Opplever at jeg har blitt godt ivaretatt og hun følger meg opp. Er veldig fornøyd med hele Nytorget legesenter, de er lett å komme til om det haster, de er hjelpsomme og imøtekommende.

Rolig, behagelig og faglig dyktig.

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Forstår, utfordrer og behandler. Alltid rolig og avslappet selv om det kan være travelt.
Meget flink lege.

Lite empatisk

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Dette er en person med lav sosial intelligens. Respekterer ikke pasienten. Ser ikke ting fra pasienten sin side.

Behagelig og grundig

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Flink og god lege som tar deg alvorlig og henviser deg til spesialist når nødvendig. Bra alder på ham ift. erfaring og nytenking innenfor faget og lett å snakke med - hvis enn unngår når han er på PC-en sin for det fixer han ikke:-)