Nytorget Legesenter

Klubbgata 5 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

Omsorgsfull og kunnskapsrik!

Lege: Emina Veledar Skrevet

Tar seg tid til deg, og lytter aktivt. Er god å kommunisere med.
Er handlekraftig når det trengst. Undersøker og kommer tilbake til deg dersom det er noe hun ønsker mer kunnskap om. Føler oss godt ivaretatt.
Viser empati og omsorg. Jeg er svært fornøyd med å ha Emina som min og mine barns fastlege.

Uinteressert

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Hyggelig type, men virker uinteressert.

Har hatt flere problemer som han ikke har vært i stand til å finne ut av, og har dermed gått og går fortsatt med smerter, over lengre tid (flere år).

Han har også glemt hvilke medisiner han har gitt meg og hvor lenge jeg har gått på disse, slike at jeg har gått på enkelte medisiner alt for lenge (flere år for lenge).

Gruer meg til å gå til legen, da jeg føler jeg bare er til bry. Unngår derfor lege i høyeste grad så sant det er mulig.

Trygg, kunnskapsrik og fantastisk

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Beste legen man kan få, behandler en med respekt, er grundig, lytter og rask med henvise videre. Har god kompetanse og man trenger sjeldent vente lenge på time. Svarer raskt på e-konsultasjoner og tilbakemeldinger på prøvesvar. Har hatt lobben siden han var nyutdannet og har aldri opplevd eller hatt noen dårlige erfaringer med han. Han er rett og slett helt fantastisk. Skal lete lenge etter en mer forståelsesfull, behagelig og kunnskapsrik lege.

Svært kunnskapsrik og empatisk

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Dr. Waaler har vært min fastlege i fem år, og jeg er utrolig fornøyd. Han lytter og følger godt opp, er profesjonell og sympatisk, og jeg har inntrykk av at han virkelig bryr seg om pasientene sine. Han er alltid ærlig, selv når det er negative nyheter han formidler, som virkelig verdsettes. Anbefales varmt til andre!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Arild Lothe Skrevet

Trygg og kunnskapsrik, følger godt opp også i etterkant av konsultasjoner. Rask og effektiv, tar pasientene på alvor.