Nytorget Legesenter

Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

Genuint interessert

Lege: May Elisabet Bennetzen Skrevet

May Elisabeth tar den tiden du trenger for å finne ut hva som er galt. Hun virker genuint interessert og er flink til å finne løsninger.

Veldig fornøyd!

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Han er grundig og kan yrket sitt godt, og han ser hele mennesket. Tar seg god tid til sine pas, traff han idag akutt på legevakten og han tok seg like god tid til å forklare og informere som til vanlig. Hyggelig fyr! Veldig fornøyd! Anbefales!

Kompetent og tillitsfull

Lege: Jan Bjørnar Holen Skrevet

Legen fremstår som svært kompetent, og han tar seg tid til å høre på pasienten. Blir ivaretatt og opplever trygghet.

Lytter ikke om du har det veldig tungt

Lege: Arild Lothe Skrevet

For inn fordi jeg har problemer med mental helse og negative tanker og han sa at det fins harde dager og det må man bare komme igjennom. Han var ikke noe hjelpsom der og kunne heller ikke anbefale noe som hjelp. Følte meg mye værre etter å snakke med han da jeg ikke følte meg hørt.

Kunnskapsrik, interessert og dyktig!!

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Dr.Waaler har kunnskap som kan bruke i praksis. Han hører nøye, han ser på deg, han forstår deg og gjør det det trenges for å hjelpe. Han forklarer situasjonen i detaljer og pasienten føler seg trygg. Tar alltid initiativ for å henvise videre og følger med pasientene sine med stor interesse og du kan få svar på prøver og henvisning i en helg når andre slapper av. Han viser seg å ha erfaring for å ta raske avgjørelser når situasjonen er akkutt.
Er det noe mer mann trenger for å føle seg trygg og godt ivaretatt?
Anbefales på det sterkeste!!