Nytorget Legesenter

Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Nytorget Legesenter

Fornøyd!

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Så flink og god! Veldig fornøyd med han. Er flink til å følge opp og man får alltid time når man trenger det fort.

Trygg og dyktig

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Opplever at legen tar seg god tid, og lyttar. Han er trygg i møtet med meg som pasient og i undersøkingar av meg. Han verkar kunnskapsrik og er engasjert.

Vanskelig å kommunisere med

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Fikk aldri god kontakt med ham og synes han var vanskelig å kommunisere med. Følte han hadde dårlig tid, og det var mange ting jeg ville spørre om, men som jeg unngikk da jeg følte han ikke tok meg alvorlig. Forutinntatt og ikke en jeg vil anbefale. De på laboratoriet var hyggelige, men ikke damene i skranken.

Trygg og imøtekommende.

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Flink til å se hele mennesket. Føler meg godt tatt i mot, og merker tydelig at dette er en lege som vil meg vel. Gode og spesifikke råd, og går ikke rundt grøten.

Alt i alt så føler jeg meg bedre etter samtalene med legen enn det jeg gjorde før.

Vurdering av lege Waaler

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Legen er oppskakende og skaper bekymring. Han uttaler seg svært bastant og oppviser en autoritær holdning - han er ikke særlig interessert i å se pasientens egen opplevelse. Når han forsøker å forklare siterer han latinske/medisinske termer som sier lite for vanlige folk, og skaper enda mere uttrygghet.

Jeg kan desverre ikke anbefale denne legen.