Nytorget Legesenter

Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Nytorget Legesenter

Trygg og imøtekommende.

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Flink til å se hele mennesket. Føler meg godt tatt i mot, og merker tydelig at dette er en lege som vil meg vel. Gode og spesifikke råd, og går ikke rundt grøten.

Alt i alt så føler jeg meg bedre etter samtalene med legen enn det jeg gjorde før.

Vurdering av lege Waaler

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Legen er oppskakende og skaper bekymring. Han uttaler seg svært bastant og oppviser en autoritær holdning - han er ikke særlig interessert i å se pasientens egen opplevelse. Når han forsøker å forklare siterer han latinske/medisinske termer som sier lite for vanlige folk, og skaper enda mere uttrygghet.

Jeg kan desverre ikke anbefale denne legen.

Kunnskapsrik og varm

Lege: Astrid Berit Evensen Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 20 år nå. Til tross at det er blitt vanskeligere å få time, og ofte må vente lenge før du kommer inn.
Men hun er så varm og tar en på alvor, og er veldig kunnskapsrik. Sender videre til eksperter der hun ser det er nødvendig. Føler virkelig jeg er i gode trygge hender hos henne.

Nei, takk.

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Virker tilsynelatende hyggelig. Men når det kommer til stykket kan han opptre autoritært og ekskluderende.

Verste lege opplevelsen!

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Fikk ikke den hjelp jeg trengte, enda det viste seg at jeg måtte ha medisiner og hjelp fra spesialist! Gikk fra Dr. Waaler ned tårer og måtte gå til privat lege.