Jelena Lazetic-Marinkovic

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta
Jelena Lazetic-Marinkovic er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Jelena Lazetic-Marinkovic

Hun er flink

Legen har en god forståelse og gir deg raske og riktige råd .
De gir passende og effektiv behandling.

Den beste legen du kan få

Kort oppsummert.
Forståelsesfull, viser interesse til det du sier. Lytter oppmerksomt, og kan faget sitt. Bruker god tid på deg.
Hvis du trenger erklæringer, så sender hun med en gang. Og de erklæringene hun sender er av høy klasse.
Det eneste minuset er de bak disken. Trege folk som jobber i skranken. De har ansvaret med å sende ting, og det tar tid. God tid. Og de er ikke så veldig hyggelig i telefonen. Men det er bare en bagatell. Hvis du ser etter en bra lege, så har du valgt riktig her.

Beste legen jeg har hatt

Hun er meget flink, lyttende og tillitsfull som lege. Alltid blid og hyggelig. Anbefales som en god fastlege.

Ikke den mest imponerende lege hos VLS

Hadde behov for en lege for noe år siden, og hun var den eneste ledig legen der. Hun var ikke så imøtekommende og visste ikke så god tålmodighet hos meg. Etter å ha forklarte henne alt om min tilstand, snakket ikke hun nesten!! Hun brukte ikke 2 minutter til å gi meg en tilbakemelding. Jeg følte at hun hadde ikke god tid til å høre godt på meg og forklarer meg nok til jeg ble fornøyd ved å besøke henne. Og så var det første og siste gang jeg besøkte henne. Etter dette, om min fast lege ikke er tilgjengelig på samme dag der jeg trenger han og hun har ledig time, venter jeg på neste dag han kan ta meg imot. Men en kvinne lege som jeg ble godt fornøyd med, som er UTROLIG imøtekommende, bli og som er SVÆRT FLINK til å høre og man SER med EN GANG at hun ER GLAD i PASIENTER er: Rannaug Een !!

Dyktig og imøtekommende

Jelena er en fantastisk god lege, både faglig, god oppfølging og svært omsorgsfull og imøtekommende. Kommer til å savne henne nå når hun slutter/flytter😯. Men lykke til i ny jobb til henne (og heldig er de som får ho😀).