Romerike Legesenter DA

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta

Siste vurderinger av Romerike Legesenter DA

Helt fantastisk!

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Jelena er den beste legen jeg har hatt. Hun kan faget sitt, kommer med gode anbefalinger, bruker nok tid på meg, tar problemene seriøst og undersøker behandlinger, god og hyggelig kommunikasjon, viser at hun bryr seg og er forståelsesfull, jeg føler meg ivaretatt og gruer meg aldri til å gå til time hos henne. Jeg skulle ønske at alle som jobber innen medisin var som henne. Jeg har byttet mange fastleger tidligere, men hun har hjulpet meg med mye som de andre ikke klarte, så jeg kommer til å beholde henne som min fastlege så lenge jeg kan.

Lydhør lege

Lege: Hanna Elsa Nordeide Skrevet

Jeg har brukt Hanna i 2 år, jeg syns hun er dyktig.
Selv om det ofte blir litt ekstra venting så tar hun den tiden jeg (bruker) trenger.
Dette aksepterer jeg da hun er så flink i jobben sin
Hun hører hva som blir sagt og hun inkluderer meg som kjenner min kropp best i avgjørelser som skal taes.

Hanna er og har vært en viktig medspiller i mine fysiske utfordringer
Jeg syns hun rett og slett er en god lege.

Stort sett vikarer

Lege: Gohar Majid Chaudhry Skrevet

Chaudry er en flink og hyggelig lege. Jeg har imidlertid vært gjennom 6-7 leger og vikarer, og vikarer for vikarene, de siste årene.

Nå er det også nye folk i skranken og på telefonen (når man endelig kommer gjennom), som dessverre snakker svært dårlig norsk.

Venteværelset er tapetsert med lapper med alskens informasjon, det er ikke lett å orientere seg.

Dyktig, profesjonell og omtenksom

Lege: Gohar Majid Chaudhry Skrevet

Jeg har vært hos vikaren Maheen i dag og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, profesjonell og omtenksom. Vi er heldige som har leger som Gohar og Maheen på Kløfta.

Bedre enn best <3

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Hun lytter, hun bryr seg, hun er dyktig og løsningsorientert, og hun ivaretar som ingen andre leger gjør.