Romerike Legesenter DA

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Legesenter DA

Fantastisk, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Verdens beste fastlege!
Veldig fornøyd, hun tar seg tid til å høre og se pasientene sine. Hun sender vidre hvis det er behov. Føler meg trygg og ivaretatt. Vil også rette en stor takk til personalet i resepsjon/lab, snille og hyggelige damer! Blir alltid tatt imot med et smil

Kunnskapsrik, nøye, lyttende, trygg

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

En førsteklasses fastlege, meget dyktig og profesjonell. Lytter alltid, gir gode og raske tilbakemeldinger på prøver. Kjapp med henvisninger, og heller ikke redd for å gi personlige råd og anbefalinger.

Føler meg svært godt ivaretatt hos denne fastlegen, har aldri hatt en bedre lege. Jeg er veldig heldig og takknemlig for at Jelena er min fastlege, ønsker henne for resten av livet 🥰

Respektløs

Lege: Hanna Elsa Nordeide Skrevet

Hadde telefontime for å få fornyet sykmeldingen. Den skulle hun sende "samme dag". Ingen sykmelding, men faktura kom. En skam!

En fantastisk lege

Lege: Maheen Arif Skrevet

Jeg heter denis og er lenge hos hene jeg har i mang år psykisk probleme mahen har vart altid der git meg hjep jeg trenge og hun har forstått meg hun er følsom og en veldy diktig lege vely good jeg er veldy glad at jeg har hene anbefaler hene jeg reiser gjern fra jessheim til å for det riktig behandling

Helt topp.

Lege: Maheen Arif Skrevet

Ett funn av en lege, burde klones da det er altfor få av hennes kaliber. Tar seg den tiden som er nødvendig og gir seg ikke før løsning er funnet. Flotte folk på laboratoriet og resepsjonen også.