Romerike Legesenter DA

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta

Siste vurderinger av Romerike Legesenter DA

Ikke tilstede lenger

Lege: Gohar Majid Chaudhry Skrevet

Denne legen har Vikar frem til 2020. Vikaren virket helt hjelpeløs, og hadde ingen ting som fastlege å gjøre i mine øyne. Legesenteret i seg selv er en tragedie. Evig lange telefon-køer, manglende tilbakemeldinger på prøver, resepter blir ikke skrevet ut som avtalt osv. Når da i tillegg de som svarer på telefonen knapt gjør seg forstått på norsk gjør det ikke ting noe bedre. Rådet er: STYR UNNA!

Hyggelig og profesjonell.

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Jelena er lyttende og konstruktiv, og hun tar pasienten på største alvor. Jeg opplever henne som kunnskapsrik, og hun står på for pasientene.

Tipp topp tommel opp

Lege: Jelena Lazetic-Marinkovic Skrevet

Meget dyktig lege
Til tross for at jeg har flyttet fra Akershus har jeg beholt jelena som min fastlege

Utilgjengelig, lite service, men hyggelig

Lege: Gohar Majid Chaudhry Skrevet

Vært hos legen flere ganger meg meg selv og mine små barn. Om barna er syke snakker han over hode på de og forholder seg kun til meg. Når det gjelder meg er det mest vikarer jeg kommer til fordi han ikke er der selv. Bruker en type b preparat fast og må alltid inn på time for å forny denne, selv om vi er enig om at jeg skal fortsette med det. Noen ganger er han litt rask får nesten ikke fullført det jeg kommer for før vi er ferdig. Stort sett er han hyggelig,
Bruker en evighet på å komme gjennom på tlf og synes det er dårlig service der. Har byttet lege nå.

Bra lege, ubrukelig kontor

Lege: Hanna Elsa Nordeide Skrevet

Legen er bra når man faktisk får time. Ikke mulig komme gjennom på tlf, ikke mulig bestille time på pasientsky, e-konsultasjon blir ikke besvart. Uholdbart fra legesenteret, utrolig dårlig og frekke ansatte. Ser meg nødt til å bytte legekontor!