Linda Lynn Wright

Tlf: 75 16 61 59 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Linda Lynn Wright er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Linda Lynn Wright

Vennlig og omsorgsfull

Virker som hun bryr seg om pasientene. Er i bestandig godt humør. Tar seg alltid god tid uansett hvor forsinket hun er. Kjempeflink faglig lege!

En god og kunnskapsrik doktor

Er en kunnskapsrik doktor og tar seg tid til meg. Ikke stresser hun og ved endt time spørr hun alltid om det er noe annet hun kan hjelpe meg. Gir henne en 6🎲 jeg

Dårlig tid.

Har ikke tid til pasienten på telefon, ringer ikke selv angående situasjoner.får en sint assistent til å ringe for å rope over telefonen.

Flink fagperson

Ser det er mange negative kommentarer om Linda.
Dette er for meg helt uforståelig, da Linda er en svært god lege og fagperson. Hun er flink til å lytte, og kan godt slå av en hyggelig prat.
Det er ikke noe tvil om hvem som er legen, hun holder litt igjen på reseptene, hvis det er snakk om B-preparater, noe som egentlig er bra.

Det er heller ikke noe problem å få sykemelding, så sant det er medisinsk grunnlag for det.

Jeg kan på det sterkeste anbefale Linda som lege.

Vil ikke anbefale

Legen virker åndsfraværende og usikker under konsultasjon og gir lite tilbakemelding. Hun kunne oftere ha tatt prøver for å stadfeste sin diagnose. Hun kunne også ha vært snarere med å sende pasienten videre til spesialist. Det kan også se ut til at kommunikasjon med spesialist kan bli bedre.

Hun har god forståelse og har vært særdeles hjelpsom med meg, bestandig hyggelig.
Anbefales på det sterkeste

byttet lege

En lege jeg ikke anbefaler vidre. Jeg byttet fastlege etter at jeg fikk linda, Ikke en god lytter og virker veldig uerfaren kan si ting som gjør meg enda mer usikker, gjør meg ikke trygg og føler jeg har flere spørmål etter jeg har forlatt kontoret en før jeg gikk inn.