Linda Lynn Wright

Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana
Linda Lynn Wright er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Linda Lynn Wright

Dårlig tid.

Har ikke tid til pasienten på telefon, ringer ikke selv angående situasjoner.får en sint assistent til å ringe for å rope over telefonen.

Flink lege

Linda er en flink lege. Hun tar tak i ting som er viktig for meg, henviser meg videre hvis jeg skulle ha behov for det, og ikke minst lytter hun til det jeg har å si. Er det noe jeg ikke forstår så godt, kommer hun med gode forklaringer. Hun er godt faglig oppdatert på alt fra lover/regler til sydommer. Jeg er kjempefornøyd med henne, men tilgjengeligheten trekker litt ned siden det er veldig vanskelig å komme gjennom på telefon og lang ventetid i luken.

Flink fagperson

Ser det er mange negative kommentarer om Linda.
Dette er for meg helt uforståelig, da Linda er en svært god lege og fagperson. Hun er flink til å lytte, og kan godt slå av en hyggelig prat.
Det er ikke noe tvil om hvem som er legen, hun holder litt igjen på reseptene, hvis det er snakk om B-preparater, noe som egentlig er bra.

Det er heller ikke noe problem å få sykemelding, så sant det er medisinsk grunnlag for det.

Jeg kan på det sterkeste anbefale Linda som lege.

Vil ikke anbefale

Legen virker åndsfraværende og usikker under konsultasjon og gir lite tilbakemelding. Hun kunne oftere ha tatt prøver for å stadfeste sin diagnose. Hun kunne også ha vært snarere med å sende pasienten videre til spesialist. Det kan også se ut til at kommunikasjon med spesialist kan bli bedre.

Hun har god forståelse og har vært særdeles hjelpsom med meg, bestandig hyggelig.
Anbefales på det sterkeste