Miriam Stensrød

Trekanten legesenter

2010

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Miriam Stensrød er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Miriam Stensrød

Veldig flink men er veldig lite tilstede. Har en Vikar som heter Dirk Stoppenbrink som er dårlig og ikke interessert i pasienten sin, bryr seg ikke og er usympatisk. Følte meg dårlig etter legetime!!!

Lite tilstede

Ok lege,men for lite tilstede til å være fastlege.Når jeg bestiller time blir jeg støtt og stadig sendt til andre leger på legesenteret..noen ganger uten å få beskjed om det..meeget irriterende!

Misforøyd

Etter 3 år med betennelse i begge hoftene har jeg ennå ikke fått henvisning for å finne ut hva som er galt, så da måtte jeg ta saken i egne hender. Noterer vondtene, men gjør lite for å hjelpe.

veldig bra lege

Hun er en flott og bra lege som tar pasienter på alvor og hun lytter på hva pasientene har å si. Jeg tror hun er den beste legwn jeg har hatt. Aldri noe tull hun gjør jobben sin og viser pasienter respekt.

Misfornøyd !

Føler ikke at jeg blir tatt seriøs. Hun lytter ,men kommer ingen resultater utav det. Sterkt misfornøyd.