Miriam Stensrød

Trekanten legesenter

2010

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Miriam Stensrød er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Miriam Stensrød

Lite tilstede

Ok lege,men for lite tilstede til å være fastlege.Når jeg bestiller time blir jeg støtt og stadig sendt til andre leger på legesenteret..noen ganger uten å få beskjed om det..meeget irriterende!

Misforøyd

Etter 3 år med betennelse i begge hoftene har jeg ennå ikke fått henvisning for å finne ut hva som er galt, så da måtte jeg ta saken i egne hender. Noterer vondtene, men gjør lite for å hjelpe.

veldig bra lege

Hun er en flott og bra lege som tar pasienter på alvor og hun lytter på hva pasientene har å si. Jeg tror hun er den beste legwn jeg har hatt. Aldri noe tull hun gjør jobben sin og viser pasienter respekt.

Misfornøyd !

Føler ikke at jeg blir tatt seriøs. Hun lytter ,men kommer ingen resultater utav det. Sterkt misfornøyd.

Fikk henne som ny fastlege 1.1.15 etterat min gamle fastlege sluttet. Jeg er kjempefornøyd med min nye lege; dyktig, lyttende, omsorgsfull, rolig og behagelig. En topp lege som jeg anbefaler på det sterkeste!