Odd Vilhelm August Christiansen

Autorisasjon (1995)

Odd Vilhelm August Christiansen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Odd Vilhelm August Christiansen

Umulig å få tak i

Umulig å få tak pr tlf. og bestiller man time bør man sette av dagen. Har aldri kommet inn til bestilt tid, heller 1-1,5 time etter.
Hadde bestilt time og møtte opp til bestemt tid, fikk beskjed som vanlig at det vare bare å vente det var 3-4 foran meg i kø.

Veldig dyktig og omsorgsfull lege

Dyktig lege som har møtt meg på en hyggelig måte. Han tar seg tid til meg som pasient, og stiller de riktige spørsmålene uten å forhaste seg. Anbefaler Odd på det varmeste

Flink/bra

Rask til og ta avgjørelser om eventuelt videresendelse til spesialister eller sykehus.

Ikke bra

Jeg søgte lege på grunn af ryggsmerter. 3 uger etter ble røntgenbilder endelig tatt. Dernest ventet jeg 3 uker på at Kristiansen skulle ringe med ekspert uttalelsen, innen jeg ble lei av å vente og ringte ham. Det viste seg at han hadde uttalelsen, han hadde slett og rett ikke ringt.
Det han fortalte (på 5 min.) var ganske alvorlig, vil endre min erhvervsevne, profession, livstil. Vi ble enige om at han skulle henvise meg til en rygg ekspert i Drammen; jeg fik beskjed på at innkaldelse ville komme i posten.
Etter å ha ventet 2,5 uke fantt jeg ut av at han hadde glemt å henvise meg.

Jeg har nå byttet lege og går til kiropraktor der umiddelbart tar røntgen, underviser tålmodig og greier å lindre de verste smerter. På noen få timer, ikke mange uker uten noen ting.

Positivt; Om du er timelønnet for å gå til lege vil jeg klart anbefale Kristiansen; da kan du tjene mye på at sidde i venterommet.

Meget hyggelig og kunnskapsrik.

En meget hyggelig og kunnskapsrik.lege. Lytter og jeg føler at han bryr seg om pasienten.Anbefales.