Odd Vilhelm August Christiansen

Autorisasjon (1995)

Odd Vilhelm August Christiansen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Odd Vilhelm August Christiansen

God fastlege med bra kunnskapsnivå som gir trygghet

Kan på det varmeste anbefale Odd Christiansen. Tar god tid på seg, viser omtanke og virker genuint interessert i sine pasienters vel og ve. Føler at jeg tryggt kan rekomendere Odd.

Lyttende, tillitsvekkende, kunnskapsrik, faglig dyktig, hyggelig, blid, vennlig, tar seg god tid, tar en på alvor.

Opplever ham som en lege som tar pasientene på alvor, er genuint interessert i problemstillingen og også generelt om pasienten. Han tar seg god tid under samtalene, er vennlig og empatisk og får meg til å føle meg trygg i situasjonen. Han kan sitt fag svært godt og sier fra hvis det er noe han ikke er like kjent med. En svært god fastlege, som anbefales på det varmeste.

Meget god og tillitvekkende

Odd viser at han bryr seg, tar seg god tid, er en god og flink lege. God til å bruke andre ressurser når han føler det er behov for det, sender deg videre og har pondus til å få deg inn raskt andre steder.
Som andre fastleger har han og legesenteret for mange pasienter og satt av for kort tid til hver, som gjør at tidsskjemaet sprekker hver gang og det blir for lang ventetid.

Eg kjempeflink lege som tar pasienten på alvor.

Jeg er så glad for å ha fått Odd W.A.Christiansen som fastlege. Føler meg verdsatt som menneske og pasient hos han. Er så glad for hans nøyaktighet. Vil gjerne anbefale ham på det sterkeste. Takk for at du finnes😀

flink Lege

Opplever han som lyttende og faglig dyktig. Han tar seg god tid og nøler ikke med å henvise til spesialist.

Eneste minus jeg har er ventetid for konsultasjon,denne er lang .

Anbefaler odd.