Aase Christine Dale

Autorisasjon (2009)

Fornebuporten Legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandruds vei 14 1360 Fornebu
Aase Christine Dale er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Aase Christine Dale

En verdig arvtager:-)))

Var veldig spent da jeg skulle møte min nye fastlege idag. Var jo så glad i vår kjære Dr.Stavnem. Men...Aase virket både empatisk,dyktig og hadde god tid til meg. Hun minnet mye om Stavnem.Så,kjære du...bli her noen år da,så vi slipper å bytte igjen. Blir nok like glad i deg serru:-)))

Sympatisk og dyktig

Veldig sympatisk og dyktig lege som lytter til pasienten og gjør en nøye vurdering. Tar seg tid til pasienten. Man skal normalt få time samme dag, men dette er ofte vanskelig da hun har så mange pasienter.

Dyktig lege!

Fikk ny fastlege nå igjen... (og var nok litt spent da jeg var så utrolig fornøyd med min opprinnelige lege Dr. Stavnem.) Dr. Dale viste seg å være et medmenneske! Hun er nøye og dyktig. Jeg er veldig takknemlig for at hun er min faste lege heretter!! Takk Dr. Dale for at du gir det lille ekstra, det betyr mye. Er veldig fornøyd med Ring Med. Senter. Får time på dagen, kort ventetid og hyggelige mennesker. Tydelig at arbeidsmiljøet er godt her!!

Sympatisk og dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med denne legen, hun tar meg på alvor, jeg føler meg sett, og hun virker faglig dyktig

Meget dyktig og nøye

Veldig fornøyd med Aase Dale. Hun er meget dyktig, nøye og flink til å følge opp. Varmt og godt menneske. Anbefales på det sterkeste!