Astrid Marie Gulsvik Eikeland

Autorisasjon (2005)

Astrid Marie Gulsvik Eikeland er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Astrid Marie Gulsvik Eikeland

Trygg

Bra fastlege alltid blid og hyggelig. Henviser videre hvis nødvendig. Dette er en fastlege jeg stoler på.

Kunnskapsrik og handlekraftig lege

Denne legen lytter og viser empatiske evner langt ut over hva man har lov til å forvente som pasient. Hun er en ressurs for pasienter som sliter med hodepine og kan sette nerveblokade, noe som er til uvurderlig hjelp for mange. Dessuten er hun flink til å henvise når hun kommer til kort selv, og akkurat det er gull verd for pasientene. Kan varmt anbefales!

Koselig, men blir ikke tatt seriøst

Jeg hadde Astrid Marie som fastlege i mange år, og jeg følte meg ikke godt ivaretatt som pasient. Jeg anbefaler ikke henne som fastlege.
Følte ikke jeg ble tatt seriøst når jeg kom med et problem. Og når det ble tatt blodprøver så fikk jeg aldri svar på om de var fine eller dårlige fra legekontoret.
I tillegg tar det lang tid før hun henviser deg til spesialister.
Har mange negative opplevelser med henne som fastlege.

Dyktig og kunnskapsrik lege.

Utrolig nøye, informerer godt om medisinering, tar seg den tiden det trengs for å gi deg den hjelpen du har behov for.

Jeg har mistet tilliten og bytter lege!

Det er umulig å få snakke med denne legen på telefon, og hun ringer sjelden tilbake, selv om du ber om det. Ikke kan jeg stole på at hun får beskjeder jeg legger igjen heller. Og jeg har opplevd flere ganger, at hun ikke sender inn resepter som avtalt. Selv henvisninger har blitt glemt. Jeg sitter rett og slett med en følelse av ikke å bli hørt, og det er liten framdrift i det hun foretar seg. Jeg er dessuten lei av å bli avspist med et "du får komme igjen om det ikke hjelper". Nå bytter jeg derfor til en lege som kan jobbe planmessig og evener å lytte.