Astrid Marie Gulsvik Eikeland

Vesterngaten Medisinske Senter
Vesterngata 5 3513 Hønefoss
Astrid Marie Gulsvik Eikeland er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Astrid Marie Gulsvik Eikeland

Kontorpersonalet kløner det til!

Er noenlunde fornøyd med legen, men har opplevd flere ganger at resepter ikke har blitt ringt inn som avtalt og at jeg ikke har fått beskjed om dette. Legesekretærene ved dette kontoret virker uproffe, det er vanskelig å komme igjennom på tlf og de har ofte glemt å skru av svareren, selv i telefontiden. De tar ikke kontakt tilbake. Jeg kommer til bytte lege pga dette så snart det blir plass hos noen andre.

Dårlig tid

De siste gangene jeg har vært hos legen har jeg måttet vente 45-60min over tiden for å komme inn. Dette er ikke ålreit når jeg må bli borte fra arbeid. Det er heller ikke greit når jeg da føler jeg presset om at hun vil bli fort ferdig med meg når jeg endelig kommer inn. Føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger der og da, hvor jeg ofte får beskjed om å komme tilbake om plagene ikke gir seg, dette fører til at jeg ikke lenger oppsøker legen.

Full tillit!

Et meget behagelig og kompetent menneske. Jeg har vært klient i mange år, og jeg er ekstremt fornøyd med å ha henne som min fastlege.

Meget god lege

Jeg har tidligere hatt en fastlege jeg ikke var fornøyd med. Da følte jeg meg til "bry". Astrid derimot tar seg god tid, undersøker godt, henviser til spesialister og er forståelsesfull. Alltid blid! Føler jeg blir godt fulgt opp!

usympatisk lege som ikke evner å lytte. stor mangel på empati

aldri vært så misfornøyd med noe form for helsepersonell før, som jeg har vært med henne.
hun mangler etter min mening fullstendig empati for meg som pasient. har ikke vist forståelse for mine problemer, og jeg følte meg til bry. jeg mistet jobben pga at hun ikke ville sykemelde meg da jeg trengte det som mest. oppfatter det som hun vil ha så lite sykemeldinger "på seg" som mulig. aldri vært uhøflig, men lite føyelig og løsningsorientert. jeg valgte å bytte fastlege etter en god stund da jeg opplevde hele visitten svært negativt og lite behjelpelig.

Flink lege

Tar seg tid til pasienten sin og er dyktig i arbeidet. Hun har bred kunnskap og er tilgjengelig.

Lite hjertelighet

Opplever legen som relativt kunnskapsrik, men med lite hjertelighet og innlevelse i pasienten. Byr svært lite på seg selv.

Meget hyggelig og blid lege

Astri M. er en meget hyggelig lege, men noen ganger har jeg følelsen av at jeg ikke kommer fort nok ut av kontoret, men det skyldes vel dårlig tid, Ellers trår hun til hvis hun nærer noen mistanke om at det må ekspertise for å stille diagnose. Men alt i alt er hun en glede å oppsøke som pasient,

God fastlege

God fastlege, tar seg tid til det som trengs, fleksibel, god til å lytte, flink til å henvise. Tar pas på alvor.

En fantastig lege

Altid tid til å høre på hva en har å si, selvom hun er forsinket :-)

Flink og hyggelig

Har hatt henne som fastlege siden dr. Rosenberg avgikk med døden. Hun virker effektiv, hyggelig og dyktig. Tar seg alltid tid til å lytte.

Har dog hatt en del fravær som lege de siste årene (permisjon etc) og jeg har blitt henvist til en av de andre legene ved VMS. Dette trekker ned helhetsinntrykket noe, da man aldri vet helt sikkert om man kommer til sin fastlege eller "bare" en annen lege ved senteret.

Kjempe bra!!

Oppmerksom og lyttende, føler meg veldig ivaretatt av denne legen.

Flink

Veldig flink og alltid grundig. Er alltid blid. Bruker tiden godt. Tar seg selv av ting hun kan men henviser også videre. Henvisninger er grundige også. Presser ikke pasienter til f.eks slutte å røyke men er klar til å hjelpe om du vil slutte. Har gode råd og kan litt om mye som almennleger skal.