Astrid Marie Gulsvik Eikeland

Vesterngata 5 3513 Hønefoss
Astrid Marie Gulsvik Eikeland er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Astrid Marie Gulsvik Eikeland

Dårlig tid

De siste gangene jeg har vært hos legen har jeg måttet vente 45-60min over tiden for å komme inn. Dette er ikke ålreit når jeg må bli borte fra arbeid. Det er heller ikke greit når jeg da føler jeg presset om at hun vil bli fort ferdig med meg når jeg endelig kommer inn. Føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger der og da, hvor jeg ofte får beskjed om å komme tilbake om plagene ikke gir seg, dette fører til at jeg ikke lenger oppsøker legen.

Full tillit!

Et meget behagelig og kompetent menneske. Jeg har vært klient i mange år, og jeg er ekstremt fornøyd med å ha henne som min fastlege.

Meget god lege

Jeg har tidligere hatt en fastlege jeg ikke var fornøyd med. Da følte jeg meg til "bry". Astrid derimot tar seg god tid, undersøker godt, henviser til spesialister og er forståelsesfull. Alltid blid! Føler jeg blir godt fulgt opp!

usympatisk lege som ikke evner å lytte. stor mangel på empati

aldri vært så misfornøyd med noe form for helsepersonell før, som jeg har vært med henne.
hun mangler etter min mening fullstendig empati for meg som pasient. har ikke vist forståelse for mine problemer, og jeg følte meg til bry. jeg mistet jobben pga at hun ikke ville sykemelde meg da jeg trengte det som mest. oppfatter det som hun vil ha så lite sykemeldinger "på seg" som mulig. aldri vært uhøflig, men lite føyelig og løsningsorientert. jeg valgte å bytte fastlege etter en god stund da jeg opplevde hele visitten svært negativt og lite behjelpelig.

Flink lege

Tar seg tid til pasienten sin og er dyktig i arbeidet. Hun har bred kunnskap og er tilgjengelig.