Vesterngaten Medisinske Senter

Vesterngata 5 3513 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Vesterngaten Medisinske Senter

For Arrogant,lite nytenkende

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Han er ikke imøtekommende,meget arrogant og kommer ikke med forslag for å løse medisinske problemer.liker å snakke og overkjører pasienten totalt.Ny fastlege er tatt i bruk. Når det gjelder legesenteret er det kun mulig å bestille time pr tlf og det er til tider lang tlf kø.

Arrogant og lite lyttende

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Virker ikke interessert og avfeier spørsmål jeg lurer på vedrørende min helse. Står på venteliste for å bytte fastlege!

Imøtekommende og interessert

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Kjempefornøyd med legen! kjenner ikke igjen de negative tilbakemeldingene - opplevde han som imøtekommende og interessert, han gjorde en grundig undersøkelse og kom med gode råd. Opplevde at han var interessert og hyggelig.

Arrogant og lite hyggelig

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Lite fornøyd med denne legen. Opplever legen som arrogant, lite lyttende og interessert i meg og mine problemer som pasient. Har også fått et par uhyggelige kommentarer fra vedkommende. Bytter fastlege.

Arrogant, lite lyttende og navlebeskuende lege

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Legen oppleves som lite interessert å høre på pasienten. Før jeg hadde sagt hvorfor jeg var der, fikk jeg høre at han var prinsipielt imot sykmelding og at han ikke skrev ut sovetabletter. Jeg var hos legen av ingen av disse grunnene. Jeg tenker han også må ta innover seg at mange pasienter i dagens samfunn vet mye om sin egen situasjon og han kan dessverre ikke opptre som «allvitende». For min egen helse og trygghet byttet jeg lege etter to besøk.

Dette er en Pluss-tjeneste.