Vesterngaten Medisinske Senter

Vesterngata 5 3513 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Vesterngaten Medisinske Senter

Godt fornøyd

Lege: Astrid Marie Gulsvik Eikeland Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med denne legen. Hun er alltid blid, om enn gjerne litt forsinket (med det er vel de fleste leger). Hun er grundig og tydelig. Dessuten yter hun det lille ekstra, når det er nødvendig.

Ser pasientene og bryr seg om dem.

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Fikk fjernet føflekker, som ble sendt til analyse. Legen kontaktet meg for å informere om svaret som ble gitt. Det er ikke alle leger som gidder å kontakte pasienten når analysen av føflekken sier at den var helt ufarlig. Jeg synes derfor det er svært positivt at han tar seg tid til å gi beskjed uansett hva resultatet er. Det gjør at jeg føler meg sett og at han faktisk bryr seg om pasientene.

Lett å bestille time på nett og på SMS hos legekontoret. Vanskelig å komme gjennom på telefon, har gitt opp det!

Imøtekommende og lyttende

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Hyggelig, imøtekommende, hadde gjort seg kjent med sykdomsbildet på forhånd.
Følte meg ivaretatt.
Informativ ift skaden.

For Arrogant,lite nytenkende

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Han er ikke imøtekommende,meget arrogant og kommer ikke med forslag for å løse medisinske problemer.liker å snakke og overkjører pasienten totalt.Ny fastlege er tatt i bruk. Når det gjelder legesenteret er det kun mulig å bestille time pr tlf og det er til tider lang tlf kø.

Arrogant og lite lyttende

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Virker ikke interessert og avfeier spørsmål jeg lurer på vedrørende min helse. Står på venteliste for å bytte fastlege!