Varun Kumar Sharma

Autorisasjon (2014)

Varun Kumar Sharma er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

VERDENS BESTE LEGE

Har kun 3 ord for denne mannen..
VERDENS BESTE LEGE ✨️🙏✨️

Lytter, forstår,ser pasienten og hjelper bestandig til..........

En kanon bra lege

En lege som veit kva han driv med og kordan han driv med ting. Har ikke sjans til å ramse opp det gode han driver med. Bra bra bra bra

Fantastiske lege.

Han tar alltid vare på meg på all måter, i alle ting og til alle tider.
Veldig førnøyd.
Den beste legen jeg har hatt.

En perfekt fastlege

Dette er lege som etter mitt skjønn må være noe av det beste som finnes. I vår lille familie har to av tre alvorlige diagnoser, men vi er veldig godt ivaretatt av Sharma. Under en legetime ringer han gjerne til Ahus eller OUS, for å konferere med dem. Han er i tillegg lugn og rolig, og han tar seg tid til deg uansett hvor forsinket han er. Han er veldig lyttende og tilstede i samtalen. Virker rett og slett oppriktig interessert i pasienten. Vi er utrolig fornøyd med oppfølgingen fra Sharma, og den største frykten er egentlig om skulle slutte som fastlege.

Tar seg alltid tid til meg

Dr. Sharma er en effektiv, høflig og dyktig lege jeg er svært fornøyd med. Han er ikke redd for å henvise videre til feks røntgen osv. Er han usikker når jeg er der tar han like gjerne en telefon til sykehuset og konfererer med legen der. Sammen finner de en løsning som alltid viser seg å stemme for min del.
Dr. Sharma er hyggelig, tillitsvekkende og flink til å lytte. Han viser aldri noen tegn på utålmodighet og svarer gjerne på ett par kjappe spørsmål, selv om du egentlig er der for noe annet.

Han er en lege jeg vil beholde til jeg ikke er noe mer, så jeg er lott smånervøs for at han skal slutte hos Jessheimlegene en dag. Det vil være ett enormt tap for meg og helt sikkert mange andre også.