Varun Kumar Sharma

Skogveien 2 2053 Jessheim
Varun Kumar Sharma er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

Arrogant bedreviter

Fryktelig skuffet over Sharma som jeg likte meget godt i starten. Nå lytter han og kommer med sine egne konklusjoner uten å verken ta blodprøver eller henvise videre. Han vet tydelig svaret uten ta prøver at dette er et virus..... tungpust et stress og han tar ikke frem stetoskoper for å lytte på lungene engang. Dette holder ikke mål.

Very Good Doctor

He is not our fastlege but got to meet him thrice. He listens well, sympathetic to what you are saying to him, very nice doctor. Speaks good english too. Remembers well and calls you for results. I recommend him very much

Denne legen er et funn. Han lytter til det du har å si, tar seg tid og gjør alt grundig. Han er dessverre ikke min fastlege, men jeg anbefaler han på det varmeste!

noe usikre svar

Jeg bestilte time lang tid i foveien. Tok fri fra jobben og ventet der. Det var lang ventetid samt overtid. Med tanke på at jeg tok fri fra jobben, så bør en avtale holdes. Svar jeg fikk på spørsmål var avvikende fra andre leger, så jeg er forsatt usikker.

Herlig lege!

Jeg fikk tips av ei venninne om å få han som fastlege da jeg og sønnen min akkurat hadde flyttet hit. Han er helt herlig!
Både mot meg og sønnen min. Veldig flink, nøye, gjør det han skal, stresser oss ikke ut, tar seg god tid og han hører faktisk på pasientene sine!
Anbefales på det sterkeste!