Varun Kumar Sharma

Tlf: 63 94 21 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Varun Kumar Sharma er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

Trygg, handlekraftig og empatisk

Har hatt ham som fastlege i tre år, men først i det siste jeg virkelig har hatt behov for legehjelp.
Han fremstår faglig dyktig, handlekraftig, imøtekommende, empatisk og trygg. Jeg er svært godt fornøyd med ham og vil ikke bytte!

Manglende undersøkelse

Kom til dr Sharma med mistanke om kreft. Konsultasjonen ble avsluttet uten at det ble gjort noen form for undersøkelse.
Konsultasjonen opplevdes meningsløs og lite tilfredsstillende.

Alltid hyggelig og imøtekommen, raske diagnoser og handlekraftig. Føler meg meget trygg hos denne fastlegen.

Arrogant bedreviter

Fryktelig skuffet over Sharma som jeg likte meget godt i starten. Nå lytter han og kommer med sine egne konklusjoner uten å verken ta blodprøver eller henvise videre. Han vet tydelig svaret uten ta prøver at dette er et virus..... tungpust et stress og han tar ikke frem stetoskoper for å lytte på lungene engang. Dette holder ikke mål.

Very Good Doctor

He is not our fastlege but got to meet him thrice. He listens well, sympathetic to what you are saying to him, very nice doctor. Speaks good english too. Remembers well and calls you for results. I recommend him very much

Denne legen er et funn. Han lytter til det du har å si, tar seg tid og gjør alt grundig. Han er dessverre ikke min fastlege, men jeg anbefaler han på det varmeste!

noe usikre svar

Jeg bestilte time lang tid i foveien. Tok fri fra jobben og ventet der. Det var lang ventetid samt overtid. Med tanke på at jeg tok fri fra jobben, så bør en avtale holdes. Svar jeg fikk på spørsmål var avvikende fra andre leger, så jeg er forsatt usikker.

Herlig lege!

Jeg fikk tips av ei venninne om å få han som fastlege da jeg og sønnen min akkurat hadde flyttet hit. Han er helt herlig!
Både mot meg og sønnen min. Veldig flink, nøye, gjør det han skal, stresser oss ikke ut, tar seg god tid og han hører faktisk på pasientene sine!
Anbefales på det sterkeste!

Kjempe fornøyd!

Er utrolig fornøyd med denne fastlagen. Han tar seg god tid, henviser videre til spesialister både når han er sikker på diagnose, usikker, for å utelukke eller bekrefte. Han er rolig og lytter bestandig.

Det er noe lang ventetid, men absolutt verdt det.
Han er kjempe flink til å holde avtaler som feks. å ringe etter kontortid for å fortelle svar på blodprøver osv

Forståelsesfull lege

Han er en utrolig flink lege som er veldig flink og rolig.. Han tar pasienter på alvor og er utrolig dyktig i jobbe sin.. Jeg anbefaler han personlig på det varmeste :)

Meget dyktig fastlege

Kan anbefale dr. Varun Kumar Sharma på det varmeste. Dyktig, lett å kommunisere med, og tar pasientene sine på alvor.

Very nice dr

I have seen doctor Sharma twice and he has been nothing but helpful. Serious, interested and pleasant.
I recommend dr Sharma as fastlege.

Flink fyr.

Forståelsesfull, og enkel å kommunisere med. Fikk den hjelpen jeg hadde behov for på en ryddig og grei måte. Anbefales.