Varun Kumar Sharma

Skogveien 2 2053 Jessheim
Varun Kumar Sharma er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

Trygg, handlekraftig og empatisk

Har hatt ham som fastlege i tre år, men først i det siste jeg virkelig har hatt behov for legehjelp.
Han fremstår faglig dyktig, handlekraftig, imøtekommende, empatisk og trygg. Jeg er svært godt fornøyd med ham og vil ikke bytte!

Manglende undersøkelse

Kom til dr Sharma med mistanke om kreft. Konsultasjonen ble avsluttet uten at det ble gjort noen form for undersøkelse.
Konsultasjonen opplevdes meningsløs og lite tilfredsstillende.

Alltid hyggelig og imøtekommen, raske diagnoser og handlekraftig. Føler meg meget trygg hos denne fastlegen.

Arrogant bedreviter

Fryktelig skuffet over Sharma som jeg likte meget godt i starten. Nå lytter han og kommer med sine egne konklusjoner uten å verken ta blodprøver eller henvise videre. Han vet tydelig svaret uten ta prøver at dette er et virus..... tungpust et stress og han tar ikke frem stetoskoper for å lytte på lungene engang. Dette holder ikke mål.

Very Good Doctor

He is not our fastlege but got to meet him thrice. He listens well, sympathetic to what you are saying to him, very nice doctor. Speaks good english too. Remembers well and calls you for results. I recommend him very much