Varun Kumar Sharma

Tlf: 63 94 21 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Varun Kumar Sharma er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

Jessheims stjernelege

Varun Sharma gir pasientene trygge rammer og utviser autoritet samtidig som han er ydmyk i tilfellene der han er usikker. Dette reflekterer en respekt for eventuelle kompetansebegrensninger, noe som igjen gjør det lettere for pasienten å føle seg trygg. Han henviser ved behov, og følger opp prøvesvar. Relasjonelt er han særdeles god, og lytter aktivt til det pasienten har å fortelle. Man må beregne noe ventetid på venterommet, men dette skyldes at han bruker god tid på sine pasienter-også deg. Alt dette fører til at man raskt får tillit til ham som fagperson. Hos denne legen er pasienten i trygge hender.

Uinteressert og utrygg lege

Kom innom for å ta blodprøver, fikk ta prøvene fordi jeg sto på mitt. Forklarte symptomene som gjorde at jeg ønsket prøver og han var noe usikker på om det var nødvendig. Fikk tilbake svar, hvorpå han -googlet- hva man skulle gjøre med det som var galt, noe jeg like gjerne kunne gjort selv siden det var jeg som måtte foreslå diagnose før han konkluderte med det samme.
Tok nye prøver en måned etterpå, da jeg kom tilbake for resultatene leste han av resultatene til feil person. Hadde jeg ikke nektet for det han sa var galt forrige gang ville han heller ikke oppdaget det selv. Tydelig at han er uinteressert i både pasientene sine óg jobben sin, da han er avfeiende på denne måten. Umulig å stole på.

Kunne ikke bedt om en bedre lege

Har hatt ham som fastlege en stund, men har først virkelig "trengt" ham det siste halve året.

Han er reflektert, lyttende, trygg og handlekraftig. Har glimt i øyet og humor samtidig som han har den autoriteten han skal ha. Han tar alt jeg sier på alvor og jeg føler aldri at jeg er til bry. Tvert i mot.

Anbefales på det sterkeste! Håper han holder seg på Jessheim!

Beste legen!

Utrolig bra lege! Alltid der for å hjelpe, lett å stole på også.
Bedre lege finner jeg ikke, rett og slett.

Trygg, handlekraftig og empatisk

Har hatt ham som fastlege i tre år, men først i det siste jeg virkelig har hatt behov for legehjelp.
Han fremstår faglig dyktig, handlekraftig, imøtekommende, empatisk og trygg. Jeg er svært godt fornøyd med ham og vil ikke bytte!