Varun Kumar Sharma

Autorisasjon (2014)

Varun Kumar Sharma er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

Trygg, effektiv og pasienten tas på alvor.

Jeg er imponert over effektiviteten. Kumar Sharma henviste meg til sykehus, og jeg fikk time umiddelbart. Han fulgte straks opp resultatene fra undersøkelsen. Da den ikke gav svar på hvor mine plager stammer fra, ordnet han med ny undersøkelse. Alt sammen med en fin tone og tydelige formuleringer både til pasient og kolleger. Lett å forstå at det ikke er noen ledige plasser på hans liste!

Hyggelig og hjelpsom

Veldig flink og trivelig lege som tar seg god tid til pasienter. Fremstår kunnskapsrik og trygg. Anbefales

Beste fastlegen noensinne!

Dr. Sharma er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han setter seg inn i hvaenn det måtte være og husker alt man har gått gjennom tidligere ved å høre hvordan det går når man kommer til ny time. Da jeg flyttet til Jessheim, byttet jeg fastlege den 1. i måneden og booket time til dagen etter (!) og på under én dag hadde han allerede lest journalen min og kjente til hele min helsehistorikk. Jeg har siden da følt meg hørt og ivaretatt. Han bryr seg oppriktig og om han blir forsinket så er det fordi han tar seg tiden til å lytte og forsøke å finne ut av det man er hos legen for. Det gjør meg ingenting å vente litt ekstra, om det må til, fordi jeg vet jeg også vil bli viet nok tid til når det blir min tur. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Varun Kumar Sharma er en av de flinkeste fastlegene jeg har vært borti. Han tar deg seriøst, han har tid til deg, og han følger deg opp - henviser deg videre. Dette er absolutt en lege som er verdt å stå noen måneder på venteliste for å få byttet til. Tommel opp!!!

Verdens beste lege, Varun Sharma

Flott lege,dyktig og engasjert..
Lytter til pasienter og tar de grep som trengs..
Alltid blid og hyggelig og er på fornavn med sine pasienter.
Høflig og ærlig og oppriktig..
Tar seg tid,og har et ryddig forhold til alt som gjøres og sender henvisninger som trengs med en gang. Jeg har ingen erfaring med å måtte putte på ham når det er noe jeg har bedt om av helsetjenester.
Fineste og beste fastlegen jeg har hatt..