Varun Kumar Sharma

Varun Kumar Sharma er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

Dyktig og engasjert.

Lege jeg anbefaler alle.
Dyktig, tålmodig, engasjert og autoritær uten og være en "bedreviter". Snakker på en måte uten å være bastant. Bruker ord som f.eks "vi ser som oftest" osv. Istedefor å si "det er slik".
Veldig flink til å kommunisere. Noe som er bra når man kommer med psykiske vansker eller følger barn. Åpen for å ringe og konferere med barnelege ved Ahus, jordmor ved graviditet etc. Det er bra at en lege opptrer slik og gjør grundige sjekk før konklusjon.
Varun føler jeg at jeg alltid kan si alt til. Selvom det er spontant og kanskje flaut. Han tar det meget proffesjonelt og jeg føler meg trygg på å være i ivaretatt. Mine 4 barn følges også hos han hvorav 2 av de har vært igjennom mye sykdom og handikap, han er enestående på alt vi har hatt behov for hjelp til.

Ventetiden ved kontoret er ok, fordi de tar seg tid til å ta i mot akutt syke på dagen. Derfor helt forståelig. Øvrig personale er også veldig dyktige.

Håper Varun og sekretærene blir der i mange år til.

Trygg og lyttende lege

Han er en flink og medmenneskelig lege. Kom dit som utbrent og sliten, og han tok kjapt fatt i å finne ut om dette kunne skyldes sykdom/mangler eller om det var psykisk. Tester ble tatt kjapt. Fikk god veiledning, kunne komme dit kun for å prate og følte jeg ble både hørt og tatt på alvor. Ble henvist videre, og ble kjapt tatt inn der.

Har flyttet en del i mitt liv og hatt mange leger, men dette er absolutt den flinkeste legen jeg har hatt.
Følte det var satt av tid til meg, og jeg ble møtt med respekt. Ting ble også forklart på en forståelig og god måte.

Fantastisk

Sharma er en herlig fastlege. Jeg og mitt barn flyttet hit i 2015 og ble anbefalt han med en gang, og har hatt han siden.
Han lytter godt, har en ordentlig samtale med deg og sitter ikke bare å nikker og stirrer på skjermen som mange andre gjør.
Han tar ting seriøst og henviser dit det trengs.
Lang ventetid på venterommet, men som flere andre sier så er det fordi han nettopp tar seg god tid til pasientene sine, og da er det helt innafor. Jeg får ta opp alt jeg trenger å ta opp, han ringer for å gi beskjed om svar osv.
Både jeg og barnet mitt elsker han og kommer kjempegodt overens.

Fantastisk lege!

Da jeg ble syk i fjor tok legen meg virkelig på alvor. Ting jeg selv ikke trodde var så alvorlig viste seg å være nettopp det. Han henviste meg raskt videre og takket være han, fikk jeg den hjelpen jeg trengte. Han er lyttende, og dyktig. Flink til å undersøke, og er det noe han ikke er helt sikker på, er listen hans lav for å ringe etter ekspertise. Har aldri opplevd at han har dårlig tid.

Tiden på venterommet kan være lang, men det er nettopp fordi han tar seg god tid på hver pasient, noe jeg syns er bedre enn en stressende lege som ikke har tid fordi han må passe klokka! Anbefaler han på det sterkeste!

Varun Kumar Sharma-Den beste fastlegen man kan ha

Dr.Sharma er en hent fantastisk fastlege. Han følger deg tett og godt opp. Henviser dit det er nødvendig og både lytter og SER deg som pasient. Jeg har hatt han som fastlege i over 3 år nå og går til han jevnlig pga kronisk diagnose. Jeg er evig takknemmelig for alt han har hjulpet meg med. Han tar ting på alvor og sjekker ut til fingerspissene. I tillegg har han Glimt i øyet og humor, noe som også er viktig når du har en kronisk diagnose som krever mye oppfølging. Både jeg og mine barn har han som fastlege og vi kunne ikke hatt en bedre ‘familielege’. Anbefales på det varmeste.