Peter Paulsen Chankour

Autorisasjon (2010)

Peter Paulsen Chankour er en av 9 fastleger i Hol

Siste vurderinger av Peter Paulsen Chankour

Den beste almennlegen jeg har hatt!!

Legen er lydhør for pasientens egen helse-historie, egne tanker om sin helsetilstand og grunnen for den. Han tar seg tid til å høre på pasientens dag-for-dag-opplevelser og problemer, både fysiske og psykiske. Han er imøtekommende i f.t. pasientens forhold til ukonvensjonelle/alternative behandlingsmetoder, samtidig som han oppfordrer til å bruke "skolemedisinen" for dypere undersøkelser. Er flink til å informere om testresultater og evt. videre undersøkelser/gi henvisninger. Faller ikke under kategorien "samlebånd-leger", som enten sitter og skriver under hele besøket, eller som passer klokken så påtakelig at man føler man "er brysom" ved legebesøket. Er flink til å vise empati og interesse for pasienten!

En fantastisk lege

En veldig vennlig, forståelsesfull og dyktig lege som tar seg god tid. Jeg opplever virkelig å bli sett, hørt og tatt alvorlig. Han tar seg god tid og er rolig og behagelig å forholde seg til.

Tar meg seriøst!

Jeg har vært hos Dr Chankour for flere saker det siste året og han er alltid vennlig og profesjonell. Han lytter og gjør sitt beste for å hjelpe pasientene sine. Jeg har ingen betenkeligheter ved å anbefale han videre til tross for at det kan være vanskelig å få time (med unntak av hastetimer)! Kvinne, 28

Flink og hyggelig lege

Har denne legen som vikar, men er strålende fornøyd. Han tar seg god tid, virker oppriktig og virkelig ser pasientene sine. Jeg følte meg tatt på alvor og at denne legen ville kun mitt beste. Anbefales.