Øystein Bøhn Egge

Autorisasjon (2013)

Øystein Bøhn Egge er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Øystein Bøhn Egge

Beregn laaaang ventetid på legekontoret

I dag hadde min sønn på ett år time hos Øystein. Han hadde vært syk over flere dager og var naturligvis grinete og slapp. Vi ventet og ventet uten at navnet hans ble ropt opp. Legesekretæren forsikret oss om at vi var neste på listen. Jeg prøvde så godt jeg kunne å trøste og roe sønnen min ned, men da legen etter 55 minutter fortsatt ikke var kommet, bestemte jeg meg for å ta med sønnen min hjem igjen (uten at legen fikk sett på han).

Øystein er fastlegen til min mann som forteller at ventetiden alltid har vært et stort problem på Manglerud Legesenter. Han har aldri opplevd å komme inn til legen til avtalt tid, har alltid måttet vente mellom 30-60 minutter.

Øystein må bli flinkere til å disponere tiden sin riktig og holde seg til avtalte tider, ellers kommer dette bare til å bli verre etterhvert som pasientlisten hans øker...

Håpløst

Jeg har nettopp blitt patient hos Bøhn Egge. Han virker forsåvidt til å være dyktig, men jeg har nå opplevd så mye tull i forhold til mine timeavtaler at jeg velger å bytte lege. Det har vært alt fra dobbelbookede timer, til feil dag på timer, enorm lang ventetid, og i dag ble toppen nådd da en annen patient ble tatt inn istedenfor meg. Dette opplever jeg som både ergerlig og kostbart da jeg har tatt fri på jobb til legetimen min. Har fått nok av unnskyldingene, og finner meg en annen lege.

Imøtekommende, grundig og tilgjengelig

Fikk time dagen etter at jeg bestilte. Kom inn noen minutter etter timen og da beklaget legen. Legekontoret er nyoppusset og fremstod veldig fint. Legen tok seg veldig god tid, undersøkte grundig, forklarte, og jeg har sjelden følt med så godt ivaretatt, selv om ærendet mitt var relativt bagatellmessig. Gikk ut med en vedig god følelse. Kontoret har også veldig oppdaterte løsninger for kommunikasjon, via SMS og nett. Anbefales på det varmeste!

Flink mann

Har hatt mitt første besøk hos min nye fastlege og føler jeg ble svært godt tatt vare på. Tok seg god tid til pasienten og var flink til å lytte på mine symptomer. God og rask oppfølging av prøveresultater. Svært tilgjengelig og generelt hyggelig. Håper jeg får beholde Øystein som fastlege i mange år fremover.

snill og pålitelig

Øystein virker som en flink og omsorgfull lege. Dette er første gang jeg hadde ha og han tok meg godt imot. Han virker som en hardarbeidende mann. siste som drar og første som kommer