Christine Rønneberg Mehren

Autorisasjon (2009)

Christine Rønneberg Mehren er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christine Rønneberg Mehren

Vi er veldig glad i fastlegen vår Christine Mehren!

Både våre 2 barn og meg (far) har dr Mehren som fastlege. Hun kan anbefales på det varmeste!! Hun er nær og bryr seg virkelig, og hun er ekte og genuint interessert i å hjelpe deg

Den komplette, fantastiske lege.

Den komplette, fantastiske lege! En som virkelig står på for deg. Gjør alt som er nødvendig. Gir av seg selv, lytter til pasienten og ønsker at du skal bli frisk.

Veldig glad for at jeg er hennes pasient.

Flink lege!

Endelig har jeg kommet til en lege jeg føler respekterer meg som menneske. Hun tar alt på alvor og er seriøs. Jeg føler meg alltid bedre etter å ha vært hos henne.

Jeg er en person som er ofte nervøs og veldig redd av meg, så det var veldig betryggende å dra til henne:)

Fantastisk kvinne:)

Endelig en lege som tok meg seriøst

Jeg byttet til Christine fra en annen fastlege som nok har vært noen år for lenge i gamet. Jeg trengte noen som tok meg på alvor etter at jeg hadde hatt to Missed abortions ila ett halvt år. Hun møtte meg med respekt og tok meg, og mine bekymringer på alvor. Noe som var nødvendig i min situasjon, og som bidro til å senke mitt stressnivå. Jeg er overbevist om at den oppfølgingen jeg har fått er en viktig faktor som har ført til at jeg nå er over tre måneder gravid. En stor takk til Christine!

Meget fornøyd

Min opplevelse med Christine har kun vært positiv. Hun er utrolig snill, forståelsesfull og hjelpsom. Svært flink fastlege som tar evt symptomer veldig på alvor og tar nøvendige undersøkelser . Blir evt videresendt til spesialist hvis det er nødvendig. Føler at hun virkelig bryr seg om pasientene.