Christine Rønneberg Mehren

Autorisasjon (2009)

Christine Rønneberg Mehren er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christine Rønneberg Mehren

Vikar Lada Vlaski

Jeg har ikke vært hos min fastlege enda, men vært en tur hos vikaren hennes, Lada Vlaski.
Selv om legen var ny på legestedet (hennes første dag der) og preget av det, så virket hun som en tillitsvekkende, varm og dyktig lege som virkelig brydde seg.

Forferdelig vikar

Christine er en fantastisk lege, det samme kan absolutt ikke sies om vikaren hennes,  Lada Vlaski. Hun er frekk, lytter ikke til deg og virker ikke som om hun vet hva hun driver med. Værre lege skal du lete lenge etter. Det er med et tungt hjerte jeg bytter fastlege fra Christine, men vikaren skal være der en stund og det er ikke mulig å fortsette med henne.

Fantastisk fastlege

Christine Mehren har alle kvaliteter en fastlege bør inneha, pluss det lille ekstra. Hun tar seg tid, er empatisk og oppriktig interessert i pasientens ve og vel. Har for tiden vikar, Lada Vlaski, pga spesialisering. Følte meg like ivaretatt av henne og anbefaler disse to på det varmeste.

Imøtekommende og profesjonell

Hadde min første time hos Christine i dag, og skulle innom for å ta celleprøven. Hun var veldig imøtekommende og snakket mye under selve prøven for å berolige en litt nervøs meg ;) Hun var kjempesøtt og spurte meg endel spørsmål som ny pasient. Vil anbefale Christine om du leter etter en lege med mye empati! :)

OK

Omtenksom og sympatisk lege.
Bør bli flinkere til å kommunisere tydelig.
Slutte å være usikker og beklage hele tiden.
Hun er alltid forsinket - bør sette av mer tid per passient eller bli mer effektiv.