Helge Anders Feet

Helge Anders Feet Allmennpraksis

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Helge Anders Feet Allmennpraksis
Sentrumsveien 101 3550 Gol
Helge Anders Feet er en av 7 fastleger i Gol

Siste vurderinger av Helge Anders Feet

Dyktigste fastlegen jeg har hatt!

Opplever alltid å bli tatt seriøst hos Feet. Får time innen en uke, eller på dagen om det er alvorlig. Lytter og forklarer på en god måte. Tar seg tid så må føler seg sett og hørt - sitter over tiden om man trenger det. Hadde det vært mulig å ta han med seg til andre siden av landet, hadde jeg helt klart gjort det. Beste fastlegen jeg har hatt!

Trygghet og imøtekommenhet.

Har alltid fått hjelp på fagen når det trenges. Sitter overtid hvis jeg som pasient trenger å snakke litt ekstra. Profesjonell og dyktig.

Trygg og profesjonell

En god lege som bruker tid og som er intresert i pasienen! Beste legen jeg har hatt! Omsorgsfull og bruker god tid til pasientene! Kort sagt, helt fantastisk lege! Jeg er helt trygg på han!

Vanskelig å få time

Hver gang jeg har ringt til Helge har jeg fått telefonsvarer. Onsdager, lørdager, søndager og alle andre helligdager er han stengt og kommunelege kontoret han henviser til på telefonsvareren har ikke anledning til å ta imot noe annet enn akutte tilfeller.

Alltid god tid

Alltid god tid til pasientene sine. Alltid imøtekommende og hjelpsom uansett hvilket problem det er .
Får stort sett komme på dagen om en er veldig syk.
En lege som bryr seg om pasientene sine .