Helge Anders Feet

Autorisasjon (1986)

Helge Anders Feet er en av 8 fastleger i Gol

Siste vurderinger av Helge Anders Feet

Pratsom og krevende

Han er veldig pratsom, noe som betyr at du må sitte halvannen time å vente, så velg for guds skyld ikke time midt på dagen om du er i jobb. Han prater om alt annet enn helse.

Opplever å ikke bli tatt seriøst for plager, og får kun smertestillende over en lav sko, kontra å finne årsak. Eneste fastlegen med ledig liste på Gol, men hadde heller satt meg på venteliste til en av de andre legene her.

Imøtekommende

Lyttende og meget god service. Føler att man blir tatt godt i mot. Hyggelige legesekretærer. Får raskt time, nøler ikke med å sende videre til undersøkelse.

Dyktigste fastlegen jeg har hatt!

Opplever alltid å bli tatt seriøst hos Feet. Får time innen en uke, eller på dagen om det er alvorlig. Lytter og forklarer på en god måte. Tar seg tid så må føler seg sett og hørt - sitter over tiden om man trenger det. Hadde det vært mulig å ta han med seg til andre siden av landet, hadde jeg helt klart gjort det. Beste fastlegen jeg har hatt!

Trygghet og imøtekommenhet.

Har alltid fått hjelp på fagen når det trenges. Sitter overtid hvis jeg som pasient trenger å snakke litt ekstra. Profesjonell og dyktig.

Trygg og profesjonell

En god lege som bruker tid og som er intresert i pasienen! Beste legen jeg har hatt! Omsorgsfull og bruker god tid til pasientene! Kort sagt, helt fantastisk lege! Jeg er helt trygg på han!