Helene Sulutvedt Holth

Autorisasjon (2011)

Helene Sulutvedt Holth er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Helene Sulutvedt Holth

Lite følsom lege

Byttet lege etter 3 konsultasjoner i forbindelse med graviditet. Fraværene og viste lite forståelse. Ubehagelig å sitte der når man opplever at legen ikke tar deg på alvor, generellt mangelfull oppfølging.

She is best lege

I change many lege because of understanding problem. Until helene she helps me so so much to get better. She is always trying to help not like other dr. Not only paracet and ibux ...until i get my psychology she even talked with me like a psychologist thank you so much helene .She is best lege in drammen

Sjekker opp og tar meg seriøst

Har vært mye hos legen og opplever at hun hører på meg og sjekker det som trengs. Hun har alltid lest seg opp i journalen før vi kommer.
Hun diller ikke med deg men er seriøs.

Jeg byttet fastlege etter to ganger!

Etter to konsultasjoner hos denne legen i forbindelse med graviditet byttet jeg fastlege. Jeg følte hun ikke tok meg på alvor, og hennes medmenneskelighet var fraværende! Det eneste hun var opptatt av var at det å være gravid ikke var noen diagnose (noe jeg for øvrig er helt enig). Jeg ønsket å ta opp flere ting med legen, men hadde rett og slett ikke lyst til å åpne meg på grunn av hennes lite forståelsesfulle fremtreden.
Anbefales ikke!

Hun hører!

Hun SER og HØRER meg - og lar pc være pc sålenge vi snakket. Så sier hun ifra når hun trenger å skrive noe på pc. Snakker først - og skriver etterpå.

Tilgjengelig legekontor - sms muligheter. Får raskt time.