Svensedammen Legesenter AS

Pettersvollen 3 3032 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Svensedammen Legesenter AS

Lite tilgjengelig

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Jeg leste postitiv omtale av henne her og byttet til henne som fastlege for 6 år siden. Hun fikk en vikar, Nora Rudi, kort tid etterpå. Jeg har knapt sett min fastlege. Legekontoret hvor hun jobber har altfor lang svartid (må gjerne vente opp mot 30 minutter på linja før de svarer - hvis du i det hele tatt får svar). Jeg har nå sett meg lei på å ikke få time hos henne jeg har som fastlege og den lave scoren på tilgjengelighet. Jeg har nå satt meg opp på venteliste til en annen fastlege.

Dyktig - ser deg - tar deg på alvor

Lege: Lejla Hamzic Skrevet

Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Hun ser deg, lytter og respekterer det du sier, hjelpsom til å finne beste løsning. Får deg til å føle deg trygg.
Følger deg opp og henviser deg til spesialist ved behov.

Har ingenting å utsette på henne.

Følte meg veldig avvist.

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Hun er en flink lege når det gjelder helt konkrete fysiske ting. Men når mitt barn fikk psykiske problemer ble det vanskelig. Har aldri følt meg så alene noen gang, opplevde henne som feig og avvisende som bare overlot til forværelset å gi meg beskjeder. Det kan hende tilbudet i Drammen er dårlig, det kan hun jo ikke noe for. Men vi kom til en helt annen verden etter vi flyttet, det kan bare ikke sammenlignes. Uansett hvor søt og flink hun er ellers! Ikke alle leger passer til alt.

Effektiv og dyktig

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Hun er LEGE slik jeg ønsker at en lege skal være. Det er direkte kommunikasjon. Setter hele tiden deg og din diagnose i fokus, er empatisk og lyttende. Fremstår som faglig meget dyktig. Gruer meg til den dagen jeg eventuelt må bytte fastlege. Det er stort trykk på fastlegene i Drammen, det kan gjøre tilgjengeligheten vanskelig.

Meget dyktig lege

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Tar seg tid til deg som pasient, lyttende og imøtekommende. Gir gode råd og løsninger på gitt problem du kommer med, meget god lege.