Svensedammen Legesenter AS

Telefonnummer32 25 48 3032 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pettersvollen 3 3032 Drammen

Siste vurderinger av Svensedammen Legesenter AS

Byttet fort lege

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Da jeg kom inn til timen så synes jeg hun var lite imøtekommende.
Hun var veldig kald og hadde ikke en slik medmenneskelighet som man forventer av et menneske som jobber med andre mennesker.
Kom inn med ryggplager grunnet et hardt svangerskap og hun hevdet etter et par trykk i ryggen at dette bare gjaldt vanlige muskelplager, var veldig vanskelig for henne å henvise med videre og gav meg ingen info om rettigheter i forhold til hvordan jeg kan benytte meg av ulike tilbud for å gjøre helsa mi bedre.
Eneste som skulle hjelpe var "å være mer aktiv" etter å ha blitt fortalt at jeg faktisk var en ganske aktiv person fra før av.

Synes hun også mistenkeliggjorde meg og så rart på meg da jeg fortalte henne om plagene mine.

Hadde ingen god opplevelse med denne legen, så jeg byttet lege etter første møte.

Lite følsom lege

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Byttet lege etter 3 konsultasjoner i forbindelse med graviditet. Fraværene og viste lite forståelse. Ubehagelig å sitte der når man opplever at legen ikke tar deg på alvor, generellt mangelfull oppfølging.

Tar seg tid, lytter, hjelper

Lege: Anne Cathrine Fjukstad Aronsen Skrevet

Dette er en fantastisk lege. Er litt lenge å vente på timer inni mellom, men trenger du akuttime så får du det. Kommer inn, så møter du fantastisk hyggelige sekretærer. Er innimellom forsinkelser, men de er flinke å si i fra om det er lengre forsinkelser.
Når man kommer inn til Aronsen så hjelper hun deg godt. Slet med depresjon, og hun hjalp meg meget. Samtaler, henvisninger, resepter, prøver. Alt ble gjort.
Har generelt aldri opplevd dårlig service

Forståelsefull og kunnskaprik !

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Hvilket flott konsultasjon !

j, kan anbefale henne på det varmeste.

Hun, tok det på (sparket ) etter henvisning fra Tove Bråten ( Psykisk Helse ) Lierbyen.

I tillegg, som en berømmelse til jentene på kontoret, å få en så fin hjelp angående betaling.

Betaling,er satt inn på konto fredag den 15.09.17.

Avventende og uengasjert

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Opplevde ikke å få hjelp den perioden jeg var hos henne. Avventet hele tiden utredning. Henvisning til psykolog fikk jeg beskjed om var altfor vanskelig da hun måtte skrive så mye, jeg ble i stedet for henvist til en nettside for kognitiv terapi. Etter 1 års tid byttet jeg til lege som utredet for de fysiske problemene straks og fant problemet.