Svensedammen Legesenter AS

Pettersvollen 3 3032 Drammen

Siste vurderinger av Svensedammen Legesenter AS

Gjør feil

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Utålmodig lege som har dårlig tid. Hun gjorde feil med en prøve så jeg måtte komme og ta ny, og da måtte jeg betale på nytt.

Skuffende lege

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Virker fraværende, nekter å utføre tester eller sende henvisning til spesialisten. Lite imøtekommende generelt.
Anbefaler ikke henne som barnelege heller, hun hadde ikke tid til å lytte på forkjølet barn og sendte ham hjem med forklaring at det er mye å gjøre og for mange pasienter i dag. Skuffende.

En lege med et hjerte.

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Helene er ikke bare en lege. Hun er så mye mer enn det. Hun er et menneske som virkelig lytter, gir deg råd og masse varme. Du føler deg sett og hørt. Anbefales.

En lege som lytter til deg

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Jeg byttet lege for noen år siden.Er veldig fornøyd med Helene.Kjenner flere som har begynt hos henne,og de er veldig fornøyd.Er ikke så ofte hos lege,men når jeg trenger å komme til henne,så får jeg time fort.Jeg kan gi henne min beste anbefaling.

Lite forståelsesfull

Lege: Helene Sulutvedt Holth Skrevet

Som flere skriver her så er hun lite medmenneskelig. Sikkert dyktig i faget, men ikke med mennesker. Ellers har jeg vært veldig fornøyd med legesenteret og andre ansatte.