Helene Sulutvedt Holth

Autorisasjon (2011)

Helene Sulutvedt Holth er en av 83 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Helene Sulutvedt Holth

Glemmer mye

Får lite tillit da legen ofte glemmer hva som er gjort, føler at ikke er lest opp på journal, og må ofte sjekke tilbake når du sier at prøven ble tatt tidligere. Viser seg da ofte at prøven ikke ble tatt, men andre prøver ble tatt istedet.

Empatisk, profesjonell og kunnskapsrik.

Henne kan jeg anbefale på det sterkeste. Har hatt henne siden 2015. Har hatt behov for sykemeldinger og oppfølging i en periode. Hun får meg til å føle meg forstått og hørt. Hun henviser der det trengs, hun jatter ikke bare med men kommer også med relevante forslag og viser at hun bryr seg som din fastlege. Hun lar deg ta ting i ditt tempo, samtidig som hun motiverer uten å overkjøre.

Mine to barn har også vært hos henne og vi alle føler oss godt ivaretatt og hun henviser videre uten at hun får deg til å føle deg hverken til bry eller at du ikke har noe du skulle sagt.

De som jobber på legekontoret i skranken og lab er også veldig hyggelige og imøtekommende både på tlf og ved oppmøte. Jeg opplevere de også som veldig flinke med barn da vi har feks tatt flere blodprøver av barn uten at det har skapt noe problemer. Veldig empatiske og profesjonelle.

Har heller aldri opplevd lang ventetid.

Det er med tungt hjerte at jeg nå må bytte pga flytting. Anbefales på det sterkeste!

Gjør feil

Utålmodig lege som har dårlig tid. Hun gjorde feil med en prøve så jeg måtte komme og ta ny, og da måtte jeg betale på nytt.

Skuffende lege

Virker fraværende, nekter å utføre tester eller sende henvisning til spesialisten. Lite imøtekommende generelt.
Anbefaler ikke henne som barnelege heller, hun hadde ikke tid til å lytte på forkjølet barn og sendte ham hjem med forklaring at det er mye å gjøre og for mange pasienter i dag. Skuffende.

En lege med et hjerte.

Helene er ikke bare en lege. Hun er så mye mer enn det. Hun er et menneske som virkelig lytter, gir deg råd og masse varme. Du føler deg sett og hørt. Anbefales.