Helene Sulutvedt Holth

Svensedammen Legesenter AS

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Svensedammen Legesenter AS Telefonnummer32 25 48 3032 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pettersvollen 3 3032 Drammen
Helene Sulutvedt Holth er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Helene Sulutvedt Holth

En lege med et hjerte.

Helene er ikke bare en lege. Hun er så mye mer enn det. Hun er et menneske som virkelig lytter, gir deg råd og masse varme. Du føler deg sett og hørt. Anbefales.

En lege som lytter til deg

Jeg byttet lege for noen år siden.Er veldig fornøyd med Helene.Kjenner flere som har begynt hos henne,og de er veldig fornøyd.Er ikke så ofte hos lege,men når jeg trenger å komme til henne,så får jeg time fort.Jeg kan gi henne min beste anbefaling.

Lite forståelsesfull

Som flere skriver her så er hun lite medmenneskelig. Sikkert dyktig i faget, men ikke med mennesker. Ellers har jeg vært veldig fornøyd med legesenteret og andre ansatte.

Byttet fort lege

Da jeg kom inn til timen så synes jeg hun var lite imøtekommende.
Hun var veldig kald og hadde ikke en slik medmenneskelighet som man forventer av et menneske som jobber med andre mennesker.
Kom inn med ryggplager grunnet et hardt svangerskap og hun hevdet etter et par trykk i ryggen at dette bare gjaldt vanlige muskelplager, var veldig vanskelig for henne å henvise med videre og gav meg ingen info om rettigheter i forhold til hvordan jeg kan benytte meg av ulike tilbud for å gjøre helsa mi bedre.
Eneste som skulle hjelpe var "å være mer aktiv" etter å ha blitt fortalt at jeg faktisk var en ganske aktiv person fra før av.

Synes hun også mistenkeliggjorde meg og så rart på meg da jeg fortalte henne om plagene mine.

Hadde ingen god opplevelse med denne legen, så jeg byttet lege etter første møte.

Lite følsom lege

Byttet lege etter 3 konsultasjoner i forbindelse med graviditet. Fraværene og viste lite forståelse. Ubehagelig å sitte der når man opplever at legen ikke tar deg på alvor, generellt mangelfull oppfølging.