Helene Sulutvedt Holth

Svensedammen Legesenter AS

2011

Ingen på venteliste

Svensedammen Legesenter AS Telefonnummer32 25 48 3032 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pettersvollen 3 3032 Drammen
Helene Sulutvedt Holth er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Helene Sulutvedt Holth

Lite forståelsesfull

Som flere skriver her så er hun lite medmenneskelig. Sikkert dyktig i faget, men ikke med mennesker. Ellers har jeg vært veldig fornøyd med legesenteret og andre ansatte.

Byttet fort lege

Da jeg kom inn til timen så synes jeg hun var lite imøtekommende.
Hun var veldig kald og hadde ikke en slik medmenneskelighet som man forventer av et menneske som jobber med andre mennesker.
Kom inn med ryggplager grunnet et hardt svangerskap og hun hevdet etter et par trykk i ryggen at dette bare gjaldt vanlige muskelplager, var veldig vanskelig for henne å henvise med videre og gav meg ingen info om rettigheter i forhold til hvordan jeg kan benytte meg av ulike tilbud for å gjøre helsa mi bedre.
Eneste som skulle hjelpe var "å være mer aktiv" etter å ha blitt fortalt at jeg faktisk var en ganske aktiv person fra før av.

Synes hun også mistenkeliggjorde meg og så rart på meg da jeg fortalte henne om plagene mine.

Hadde ingen god opplevelse med denne legen, så jeg byttet lege etter første møte.

Lite følsom lege

Byttet lege etter 3 konsultasjoner i forbindelse med graviditet. Fraværene og viste lite forståelse. Ubehagelig å sitte der når man opplever at legen ikke tar deg på alvor, generellt mangelfull oppfølging.

She is best lege

I change many lege because of understanding problem. Until helene she helps me so so much to get better. She is always trying to help not like other dr. Not only paracet and ibux ...until i get my psychology she even talked with me like a psychologist thank you so much helene .She is best lege in drammen

Sjekker opp og tar meg seriøst

Har vært mye hos legen og opplever at hun hører på meg og sjekker det som trengs. Hun har alltid lest seg opp i journalen før vi kommer.
Hun diller ikke med deg men er seriøs.