Hosea Binyam

Autorisasjon (2021)

Madlaklinikken AS Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Hosea Binyam er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hosea Binyam

Den værste legen eg har vore borti

Blir ikke sett eller hørt. Når jeg sa at jeg va gravide så sa han til meg at eg blir feite. Han har ingen forståelse eller noge som helst empati. Styr unna!!!

Sløv og umulig og få tak i.

Første gangen jeg var hos han og ble sykemeldt glemte han og fylle ut og sende sykemeldingen.

Andre gangen jeg skulle bli sykemeldt har han glemt det igjen og reiser på ferie. Kontakter klinikken og de setter opp telefonkonsultasjon når han er tilbake, men han ringer aldri, dette er nå en måned siden første konsultasjon. Fremstår som meget uegnet som lege når det er så mye rot rundt én simpel oppgave.

Veldig fornøyd med ham

Hosea Binyam er en god lege. Han var tålmodig og hørte på mine bekymringer når jeg hadde ikke noe alvorlig. Samtidig han var veldig effektiv og løsningsorientert da jeg egentlig var syk og trengte behandling.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt denne legen ett par år: Han er blid, imøtekommende og tar deg på alvor. Lytter og følger opp. Sender deg videre hvis han er usikker. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og nøyaktig

tar pasienten på alvor, gjør undersøkelser som er mulig på hans kontor og henviser videre når det trengs. Følger opp resultatene og ringer personlig ved funn av noe som må behandles. Han er hyggelig og virker trygg i sin rolle. Kan anbefales.