Hosea Binyam

Autorisasjon (2021)

Madlaklinikken AS Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Hosea Binyam er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hosea Binyam

Blir ikke hørt, trodd eller forstått

Veldig lite empatisk, mest overfladisk. Snakker over hodet på en. Kommer ikke ordentlig til orde og en henvisning som ble etterspurt fire ganger, ble ikke gjort noe med på over 6 mnd. Anbefales ikke.

har ikke tid

vil du ha en lege som er mer glad i å skrive ut resepter og sykemeldinge enn å se pasientene sine. da er Hosea perfekt for deg. første gang jeg var hos han virket det veldig bra. etterhvert ble det til at jeg ikke ble tatt på alvor og at han sluttet å svare på mine henvendelser. jeg kommer til å bytte.

Dyktig og effektiv

Dyktig, effektiv og hyggelig. Gir tillit! En lege jeg trygt kan anbefale til andre. Han tar pasienter på alvor, lytter og igangsetter behandling når nødvendig.

Omsorgsfull og trygg

Har hatt Hosea som fastlege i flere år. Opplever han alltid som oppmerksom og trygg. Er selv helsepersonell, og opplever at han tar seg tid til å høre på mine tanker og egne vurderinger. Han respekterer at jeg har kompetanse innenfor yrket og vi vurderer alltid problemer sammen. Henviser meg alltid når jeg ber om det. Han har også ringt meg privat dersom det har vært noe spesielt ift. prøvesvar eller oppstart med ny medisin, for å følge opp. Han tar seg god tid, stresser ikke. Får alltid time innen en uke, legesekretærene er også hyggelige, dyktigee og hjelpsomme.

Ikke fornøyd

Ser mer på klokka enn på deg når du er der. Følte meg til bry. Samarbeider ikke veldig godt og jeg følte ikke jeg ble hørt.