Bjørn Olav Fischer

Autorisasjon (2011)

Bjørn Olav Fischer er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Bjørn Olav Fischer

Ingen bra lege

Denne legen er for brå og overkjørende mot pasienter som sliter uten å få diagnoser. En bedreviter som ikke lytter til de som ikke er sterke nok til å stå opp mot han. En stor psykisk belastning å ha han som fastlege. Det var godt å bytte til en annen lege.

Ok lege

Kunne vært bedre angående oppfølging. Har ikke selv brukt han, men ofte fulgt min far. Synes han var for brå, og det var tydelig å se at han hadde dårlig tid. Greit å ha dårlig tid, men det skal ikke pasienten merke. Var alltid blid og imøtekommende med min far, men klarte ikke å se fars behov for beroligelse og trygghet. Kunne også vært mer lyttende til pårørende.

Omtenksomheten selv!

Det å være pasient hos BOF er en sann fornøyelse,alvorlig sykdom til tross! Han er seriøs,tillitsfull,omtenksomheten selv og med glimt i øyet!!Han har to skjønne solstråler til å betjene oss pasienter,- noe som setter prikken over ièn!!

ærlig, kommuniserer bra, hjelpsom.

Alt i alt en meget god fastlege. har alltid en følelse av at jeg blir tatt godt vare på og blir lyttet til når jeg forteller. Jeg får ærlige svar alltid.

Tar pasientene på alvor

Har tid til å lytte, svare på spørsmål. Har aldri følelsen av at han har dårlig tid, selv om venteværelset er fult. Når du kommer inn er det DU som pasient som er i fokus.