Alina Sørensen

Autorisasjon (2013)

Alina Sørensen er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Alina Sørensen

forsinket og ikke bra.

dårlig i norsk både rettskriving og muntlig. blir nesten ikke trodd når jeg kommer med legeerklæring fordi hun skriver så dårlig. hadde en time der hun snakket med meg i ca 20min for å så sette meg på anti-depressive tabletter. kom tilbake ca en mnd etterpå og hun var over en time forsinket til jobb. da ville hun sette meg på en annen type uten å vurdere om jeg hadde bruk for de.

Verdens beste lege

Sjelden har jeg møtt leger som gir så godt inntrykk. Meget kunnskapsrik, tar seg god tid, og bryr seg om hver pasient. Hun gjør det lille ekstra for at jeg skal føle meg trygg og ivaretar meg helt fantastisk.

Kald og uengasjert

Opplevde henne som veldig avvisende, jeg fikk alle mine resepter. Men fikk ingen oppfølgingsspørsmål, alle andre leger jeg har gått til sjekker blodtrykket mitt (pga noen medisiner jeg tar). Alina sjekket ikke blodtrykket mitt. Jeg går også på medisiner som er skadelige for lever og nyrer, men det virket ikke som om hun hadde noe kunnskaper eller virket interessert i å snakke med meg om dette, selv om jeg er litt bekymret selv.
Mulig jeg møtte henne på en dårlig dag, men jeg håper i hvertfall på en annen lege neste gang. (Legekontoret har rullerende fastleger)

Behaglig lege

Veldig behaglig lege.
Tar seg tid å ser deg rett inn i sjelen,og setter foten ned om hun ikke er enig,noe som viser kunskap.
Veldig fornøyd.
Veldig god lytter.
Eneste negative kan ver at hun er fortryllende vakker, føler nesten man må stelle seg for å gå til henne,men er nokk bare meg.

Hadde hørt mye bra om henne, men er veldig fortvilet! :(

Hadde kun hørt om positive erfaringer,men eg kan ikke si d samme.oppleve å bli jobbet i mot i stede for med. Lang venting og har du mer en en ting å ta opp når du endelig kommer inn blir en jaget på dør. og når du er så uheldig å ha slitt med veldig smertefulle plager som nedsetter livskvaliteten og hverdagen sterkt så er de få som ønsker å få beskjed om at "synn for deg". virker som ei hyggelig dame men som lege, ikke for meg desverre da det ikke er mange å velge i mellom her på karmøy. trist at en må kjempe for en bedre livskvalitet.