Tonje Gjesdahl Heggren

Odins veg 61 5221 Nesttun
Tonje Gjesdahl Heggren er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tonje Gjesdahl Heggren

Veldig flink lege

Jeg byttet fastlege for ca ett år siden. Hun har tatt imot meg med respekt, vennlighet og god kommunikasjon siden første kontakt. Hun lytter og er interessert i deg som pasient, følger godt opp med henvisninger m.m.
Legekontoret har sms tjeneste og svarer raskt på mine henvendelser.

Flink, vakker og en uvanlig empatisk lege.

Tonje er flink, hjelpsom og er den perfekte kombinasjonen av streng og empatisk på samme tid. Hun gjør det lille ekstra, og jeg føler jeg blir tatt seriøst, noe som jeg føler er en kvalitet ikke mange leger innehar.

De som jobber i resepsjoner der er også vennlige og omgjengelige, noe jeg føler er en mangelvare hos de fleste legesentre.

Det eneste negative er at hun begynner å få altfor mange pasienter, og det blir således lengre ventetid.

Beste legen noen gang har møtt

En empatisk, interessert og faglig dyktig lege, har aldri hatt så fantastisk lege før. Hun tar stoffskifte problematikken på alvor, og gjør alt hun kan for at jeg skal ha det så bra som mulig. Det å bli sett, hørt og møtt med forståelse er ufattelig viktig og det gjør hun.

Fokusert og lyttende

Meget positiv legevisitt. Hun tok seg god tid til å sette seg inn i situasjonen og videre oppfølging.

Veldig fornøyd

Hyggelig og imøtekommende lege. Fikk raskt time og ble godt tatt i mot. Legen var vennlig og lett å snakke med. Dette blir min nye fastlege.