Tonje Gjesdahl Heggren

Tlf: 55 69 99 99 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tonje Gjesdahl Heggren er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tonje Gjesdahl Heggren

Flink og empatisk

Veldig flink, behagelig og empatisk. Har tid til deg og lytter. Veldig fornøyd med min fantastiske fastlege.

Travel lege, bare lyttende men...

Ingen tid å forklare ting.Pass på å få med seg riktig diagnose og sykemelding!Passer dårlig for småbarn,fredag-stengt.

Hyggelig, men

Hyggelig og blid, men hadde dårlig tid de gangene jeg var der. I tillegg var hun sen, og jeg følte meg ikke hørt. I stedet fikk jeg en sykemelding jeg overhodet ikke ønsket. Jeg byttet fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig fornøyd med Heggren. Hun tar seg tid til å høre på deg, og jeg føler hun tar meg og mine spørsmål / problemer på alvor. Hyggelig og profesjonell. Løsningsorientert.

Kan trygt anbefales.

Tar pasienten på alvor og har bestandig god tid. Henviser om hun mener det er grunnlag for det. Følger opp, og ser det helhetlige bildet.

Veldig flink lege

Jeg byttet fastlege for ca ett år siden. Hun har tatt imot meg med respekt, vennlighet og god kommunikasjon siden første kontakt. Hun lytter og er interessert i deg som pasient, følger godt opp med henvisninger m.m.
Legekontoret har sms tjeneste og svarer raskt på mine henvendelser.

Flink, vakker og en uvanlig empatisk lege.

Tonje er flink, hjelpsom og er den perfekte kombinasjonen av streng og empatisk på samme tid. Hun gjør det lille ekstra, og jeg føler jeg blir tatt seriøst, noe som jeg føler er en kvalitet ikke mange leger innehar.

De som jobber i resepsjoner der er også vennlige og omgjengelige, noe jeg føler er en mangelvare hos de fleste legesentre.

Det eneste negative er at hun begynner å få altfor mange pasienter, og det blir således lengre ventetid.

Beste legen noen gang har møtt

En empatisk, interessert og faglig dyktig lege, har aldri hatt så fantastisk lege før. Hun tar stoffskifte problematikken på alvor, og gjør alt hun kan for at jeg skal ha det så bra som mulig. Det å bli sett, hørt og møtt med forståelse er ufattelig viktig og det gjør hun.

Fokusert og lyttende

Meget positiv legevisitt. Hun tok seg god tid til å sette seg inn i situasjonen og videre oppfølging.

Veldig fornøyd

Hyggelig og imøtekommende lege. Fikk raskt time og ble godt tatt i mot. Legen var vennlig og lett å snakke med. Dette blir min nye fastlege.

Behagelig og imøtekommende

Behagelig og nøye fastlege som tok seg tid til å høre på, og vurdere det jeg sa.
Jeg fikk tillit til henne allerede etter første legebesøk.
Hun kan virkelig anbefales.

Ryddig, dyktig, utrolig flink med barn

Kjempeflink lege som er grundig og empatisk. Kort ventetid, vi fikk time på dagen enda det ikke hastet. Kjempeflink med datteren min, og med en liten lekekrok inne på kontoret hvor jenta kunne leke mens vi pratet.