Tonje Gjesdahl Heggren

Skjold Legesenter AS

2010

Skjold Legesenter AS Telefonnummer55 69 99 9955 69 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Odins veg 61 5221 Nesttun
Tonje Gjesdahl Heggren er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tonje Gjesdahl Heggren

Mild og lyttende lege - arrogant legesekretær

Legen er lyttende , mild og empatisk. Uten tvil veldig fornøyd med henne.
Men den ene legesekretæren har en arrogant og lite vennlig tilnærming. Hun fremstår til tider frekk og gjør at total opplevelsen på legekontoret synker betraktelig.

En skikkelig god lege og et godt legekontor

Empatisk, klok, kunnskapsrik, nyansert, raus, driftig, modig, inkluderende. Rett og slett dyktig. Dette er basert på en del konsultasjoner over noen år og med en lang rekke med ikke fullt så gode opplevelser hos tidligere fastleger. Glad jeg tok motet og byttet fra mannlige fastleger. Og de andre fastlegene ved kontoret virker like dyktige. Et godt legekontor og det virker som de trives.

Omsorgsfull lege

Tonje har vært en god lege for meg og barna. Hun lytter og tar oss på alvor. Hun har tatt seg tid til å bli kjent med oss, og vi har følt oss sett. Dessverre er det lang ventetid på å få time, og har opplevd flere ganger å ikke få akutt time selv om vi ringer med en gang telefonen åpnet. Det er ikke så morsomt å bli henvist til legevakten med små barn som er syke på en vanlig hverdag. De har også stengt hver fredag, noe som er et stort minus. Har også opplevd de som sitter i telefonen som lite forståelsesfulle. Så vi valgte å bytte til en fastlege som var mer tilgjengelig.

Fin lege- fin person

Tonje er en smilende og imøtekommende lege. Hun lytter og viser empati. Hun er veldig fornuftig og fin.
Hun er fastlegen min og dermed også til mine to små barn. Veldig fin med barn. Hyggelig å flinke de som jobber på kontoret/i laboratoriet også.

Kan ofte være litt etter skjema på tid.

Flink og empatisk

Veldig flink, behagelig og empatisk. Har tid til deg og lytter. Veldig fornøyd med min fantastiske fastlege.