Tonje Gjesdahl Heggren

Autorisasjon (2010)

Nesttun Legekontor Telefonnummer55 13 34 8255 13 34 ...
Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen
Tonje Gjesdahl Heggren er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tonje Gjesdahl Heggren

Trygg og kunnskapsrik

Perfekt balanse med empatien. Tonje lytter, viser forståelse og handlekraft. Kan trygt anbefales etter mange mange år som min fastlege.
Lite minus for ventetid for "vanlige ting", men når ting er alvorlig så stiller hun opp, uansett tidspunkt på dag/kveld/helg. Og når man er inne til time hos henne, så er hun flink til å ta seg den tiden som trengs.
Kontordamene i resepsjonen er også svært hyggelige og flinke.

Anbefales på det varmeste

Har gått til mange ulike leger gjennom mange år, men føler aldri jeg har blitt skikkelig hørt eller fått hjelp som faktisk virker. En av hovedgrunnene virker å være at mange leger kun ser på ett symtom per time, og dermed ikke får hele bildet med et komplisert symtombilde og symdom som ikke nødvendigvis fanges opp på en enkel blodprøve. Tonje derimot er empatisk, lyttende og tar seg virkelig tid til å høre deg og finne ut av ting. Hun virker å forstå at pasienten kjenner sin egen helse og symtomer best og tar deg seriøst. For første gang på 15 år har helsen min snudd den nedadgående trenden til oppadgående. Det at jeg byttet fastlege til Tonje kan potensielt for meg ha vært et veiskille i livet mellom et liv i helt eller delvis uførhet til et fungerende liv. Takk!

Lytter, men ikke handlekraftig

Hun er flink til å lytte og veldig hyggelig, men hun gjør ikke noe med problemene. Hun ville ikke hjelpe meg, men tullet til uføreforsikringen min.

Kunnskapsrik og god lege. Kan anbefales

Veldig flink, fornuftig og lyttende lege og lett å snakke med.
Jeg er veldig fornøyd. Beste legen jeg har hatt.
Føler jeg blir tatt på alvor og får den beste behandling og gode råd.

Kan trygt anbefales.

Den beste fastlegen i landet

Då eg kom flyttande til Bergen fekk eg etter kvart Tonje Heggren som fastlege. Grunna svært dårlege opplevingar med den førre fastlegen har eg alltid grudd meg til å gå til lege. I Heggren har eg fått ein fagleg dyktig fastlege som også er flink til å kommunisere. Ho jobbar kjapt, lyttar, stiller spørsmål, henviser når det er naudsynt, og tar meg på alvor.

Skulle vel å merke ønskje at legekontoret var opent på fredagar. Det er upraktisk for alle involverte å oppsøkje legevakt med sjukt barn på dagtid på ein vanleg ukedag.