Nesttun Legekontor

Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Legekontor

Tar pasientens livskvalitet på alvor

Lege: Andre Olstø Johnsen-Hope Skrevet

Jeg følger meg sett og tatt på alvor av Andre. Han henviser videre ved behov, er grundig, forklarer ting på en forståelig måte og klarer å forholde seg til mer komplekse problemstillinger. Jeg har inntrykk av at han har svært mye å gjøre, har derfor forståelse for at ting av og til kan ta litt tid. Den beste fastlegen jeg har hatt (jeg har møtt en del leger med min kroniske sykdom). Håper jeg får beholde han lenge lenge!

De ansatte på kontoret er stort sett hyggelige og behjelpelige, og svarer relativt raskt på telefon. Kan av og til glemme å besvare ting per melding.

Dyktig fastlege

Lege: Andre Olstø Johnsen-Hope Skrevet

André er en behagelig og dyktig fastlege. Ærlig. Tar seg god tid. Kunnskapsrik, men vet sine begrensninger.

Betryggende og kunnskapsfull

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Uansett hva du kommer med tar Liby seg alltid tid til å høre deg ut og tar deg seriøst. Forklarer alltid godt sin vurdering, og er ærlig og betryggende. Anbefaler virkelig Liby!

Trygg og dyktig

Svart fornøy.
Han er forståelsesfull , hyggelig ,lytter og tar godt vare på meg som pasient.
Anbefaler han på det sterkeste.

svært sympatisk, trygg og stabil!

Lege: Jan Christian Johannessen Liby Skrevet

Har hatt mange leger, men ingen som Liby. Han tar seg alltid tid, er forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg om pasientene. Ingen problem å få legetime og sitter aldri å venter mer enn 10 min. Han svarer kjapt på emelding selv om han får dem langt etter normal arbeidstid. Rett å slett alltid tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste!