Shahab Imani

Autorisasjon (2000)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shahab Imani er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shahab Imani

Mangler medmenneskelige egenskaper i legerollen

Min erfaring med denne fastlegen var blandet.

På den ene siden følte jeg at legen hadde god kompetanse på det fysiske helseområdet.

På den andre siden opplevde jeg dessverre at legen manglet en viss grad av forståelse og evne til å vise empati under en periode som var spesielt krevende for meg. I møter med helsepersonell er det viktig for meg at jeg føler meg hørt og forstått, spesielt når det kommer til de psykiske aspektene av helsen. Jeg følte at legen i dette tilfellet ikke fullt ut møtte disse behovene, noe som etterlot meg med en følelse av å være litt oversett i min helhetlige helsesituasjon.

Selv om jeg anerkjenner og verdsetter legens faglige kompetanse, ønsker jeg å fremheve betydningen av medmenneskelige egenskaper i legerollen. Det å kunne vise empati, lytte aktivt, og gi støtte utover den rent medisinske behandlingen, er essensielt for å bygge tillit og et positivt lege-pasient forhold.

Trygg og omsorgsfull

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Lytter til alt du sier, og tar det på alvor. Veldig glad for å ha han som lege

Veldig fornøyd!

Har hatt Imani som min fastlege nå siden 2018. Jeg er kjempe fornøyd! Veldig trivelig type som lytter og tar meg seriøst. Føler meg sett og han er veldig hjelpsom.

Anbefaler ikke!

Jeg blir svært overrasket over disse som melder om bra behandling hos han.

I mine tilfeller er han veldig lite imøtekommende, er dårlig på oppfølgning, viser lite forståelse med en evne til å avbryte før man i det hele tatt kan starte en dialog. Dette har ført til at jeg har måtte ta mine behandlinger til privatlege.

Imani er en trygg og dyktig fastlege.

Han har alltid tid til deg. Beste fastlegen jeg har hatt.
Nøye og ansvarsfull. God oppfølging , tar alltid ting på alvor.