Shahab Imani

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Shahab Imani er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shahab Imani

Vanvittig flink og tålmodig

Den beste legen jeg har hatt! Han er svært flink til å lytte og tar seg tid til å forstå hva som er plagene. Dette er egenskaper jeg ikke har opplevd så mye hos andre leger ved mine personlige erfaringer.

Anbefales til alle uansett alder og kjønn!!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Forståelsesfull, flink til å finne eller leite etter årskak for et problem. Det er lett å snakke med ham, flink lytter:)

En god lege

Legen jeg hadde før Imani var jeg ikke fornøyd med, og det var heller ikke familien og samboeren, fordi den tidligere legen min gjorde tilstanden min verre.

Det var mye for Imani å fikse, jeg fikk han som lege i det tidspunktet jeg trengte en god lege mest. Og han stilte opp.

1 år senere er jeg i mye bedre form, han har vært tålmodig og god mot meg. Hjulpet meg med de problemene jeg har og diagonisert riktig. Ofte tar han ekstra prøver, for å sikre seg at helsen min er bra. Jeg føler meg ivaretatt.

Jeg er så glad jeg har fått en så god lege.

Beste fastlegerjeg har hatt

Beste fastleger Jeg har hatt. Han tar vare på deg og lysner på deg. Anbefales til alle som vil ha leger som «ser deg».

Fornøyd

Svært fornøyd med min nye fastlege. Han tar vare på meg, mannen og den nyfødte sønnen min og tar seg tid til oss. Samtidig som jeg føler han tar seg tid, er han skjeldent forsinket.

for å gi den beste behandlingen til sønnen min valgte han også å ringe barnelege for riktig behandling