Shahab Imani

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Shahab Imani er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shahab Imani

Tok meg ikke seriøst

Ville ikke valgt denne legen. Tok meg ikke seriøst når det virkelig gjaldt. Skulle få henvisning til psykolog i en vanskelig periode. Dette bekreftet han to ganger at han gjort. Ett år senere har jeg forstatt ikke fått komme til, og finner ingen henvisning på helseNorge.

Vanvittig flink og tålmodig

Den beste legen jeg har hatt! Han er svært flink til å lytte og tar seg tid til å forstå hva som er plagene. Dette er egenskaper jeg ikke har opplevd så mye hos andre leger ved mine personlige erfaringer.

Anbefales til alle uansett alder og kjønn!!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Forståelsesfull, flink til å finne eller leite etter årskak for et problem. Det er lett å snakke med ham, flink lytter:)

En god lege

Legen jeg hadde før Imani var jeg ikke fornøyd med, og det var heller ikke familien og samboeren, fordi den tidligere legen min gjorde tilstanden min verre.

Det var mye for Imani å fikse, jeg fikk han som lege i det tidspunktet jeg trengte en god lege mest. Og han stilte opp.

1 år senere er jeg i mye bedre form, han har vært tålmodig og god mot meg. Hjulpet meg med de problemene jeg har og diagonisert riktig. Ofte tar han ekstra prøver, for å sikre seg at helsen min er bra. Jeg føler meg ivaretatt.

Jeg er så glad jeg har fått en så god lege.

Beste fastlegerjeg har hatt

Beste fastleger Jeg har hatt. Han tar vare på deg og lysner på deg. Anbefales til alle som vil ha leger som «ser deg».